
Σε συμφωνία για τη δημιουργία εκτεταμένου δικτύου φορτιστών ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων σε καταστήματα My market και METRO Cash & Carry προχώρησαν nrg και METRO.
Η συμφωνία αποτελεί ορόσημο, όπως αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση και αφορά σε μια επένδυση που αγγίζει τα 2 εκατ. ευρώ, ενώ περιλαμβάνει την εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση του δικτύου με την τοποθέτηση 500 φορτιστών incharge από την nrg, μέλος του ομίλου Motor Oil, σε 250 σημεία (καταστήματα My market και METRO Cash & Carry).
Η συνεργασία αυτή συμβάλλει στην ενίσχυση και εμπέδωση της κουλτούρας για νέες και πιο καθαρές μορφές μετακίνησης, καθώς οι καταναλωτές θα μπορούν να εκμεταλλεύονται τον χρόνο που περνούν κάνοντας τις αγορές τους στα καταστήματα των δύο αλυσίδων για να φορτίσουν απρόσκοπτα το όχημά τους, όπως επισημαίνεται.
«Η METRO, μία εταιρεία που εδώ και χρόνια πρωτοπορεί, δεν εφησυχάζει και έχει θέσει ως προτεραιότητα τη λειτουργία της σύμφωνα με τους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης, εμπιστεύτηκε την nrg, τον μοναδικό πάροχο που κάνει το ταξίδι της ηλεκτροκίνησης πραγματικότητα σε όλη τη χώρα, σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο και σε δίκτυα κατανάλωσης και παροχής υπηρεσιών.
Κοιτώντας στο μέλλον, με οδηγό την καινοτομία και την ανάπτυξη, οι δύο εταιρείες ξεκινούν μια σταθερή και πολυετή συνεργασία που φέρνει την ηλεκτροκίνηση μέσω του δικτύου incharge ακόμα πιο κοντά σε όποιον την επιλέγει ως τρόπο μετακίνησης σήμερα», σημειώνεται στην ανακοίνωση.
Να σημειωθεί πως το δίκτυο φόρτισης της nrg, το incharge, σε συνεργασία με τα πρατήρια του ομίλου Motor Oil, Shell και AVIN, αποτελεί σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο ταχυφορτιστών στο εθνικό οδικό δίκτυο και στους αυτοκινητοδρόμους. Οι φορτιστές του δικτύου incharge ανήκουν στους πλέον προηγμένους φορτιστές στην Ευρώπη, ικανοί να φορτίσουν ένα ηλεκτροκίνητο όχημα έως και στο 80% της δυναμικής του, σε λιγότερο από μισή ώρα.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων