«Κάνουμε πράξη τη στήριξη στη μεσαία τάξη, την οποία η παράταξη μας θεωρεί ραχοκοκαλιά της κοινωνίας και της οικονομίας», είπε ο υπουργός Υποδομών Κώστας – Αχιλλέα Καραμανλής ερωτηθείς στην ΕΡΤ για την ακρίβεια και τα μέτρα ανακούφισης.

Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι ο πρωθυπουργός χθες τόνισε ότι δεν είναι οριζόντια μέτρα αλλά στοχευμένα προς ευάλωτα νοικοκυριά και μικρομεσαίες επιχειρήσεις και υπενθύμισε την πρόταση του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για κοινή δράση.

«Να ελπίσουμε ότι η Ευρώπη έχει μάθει από τα λάθη του παρελθόντος. Η Ε.Ε. δίνει 1 δισεκατομμύριο ευρώ  την ημέρα για φυσικό αέριο στη Ρωσία κι εμείς λέμε ότι πρέπει να βρεθεί κοινή στρατηγική και λύση», είπε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών.

Πάτρα – Πύργος: Ξεκινάνε εργοτάξια

Για εγκληματική αμέλεια από την προηγούμενη κυβέρνηση, έκανε λόγο ο κ. Καραμανλής και διαβεβαίωσε ότι θα είναι έτοιμο ένα μεγάλο κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου στο τέλος του 2023 αρχές 2024.

Μετρό θεσσαλονίκης: Ο στόχος δεν μεταβάλλεται για παράδοση στο τέλος του 2022

Τεράστια καθυστέρηση και απίστευτες προσφυγές, επιφυλάσσον απρόοπτα αλλά η υποδομή είναι έτοιμη κατά 85% και θα κριθούμε από το κατά πόσο τηρούμε τα χρονοδιαγράμματα», είπε ο κ. Καραμανλής συμπληρώνοντας ότι «ξεπεράσαμε θέματα αρχαιοτήτων στη Βενιζέλου μετά από πολιτική αντιπαράθεση».

Μετρό Πειραιάς – Αεροδρόμιο

Πάμε για τρεις τελικούς σταθμούς του Μετρό ώστε το μεγαλύτερο λιμάνι να συνδέεται με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Αττικής σε χρόνο 45 λεπτών, είπε τέλος ο υπουργός Υποδομών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Κατασκευές
Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Επιχειρήσεις |

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%

Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Τέμπη: Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο – Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ
Κατασκευές |

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα