
Με μια σκληρή ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) επιτίθεται κατά της διοίκησης της Πανελλήνιας Ένωσης Θαλαμηπόλων (ΠΕΑΘΕΝ), γιατί όπως υποστηρίζει ανοίγει με αποφάσεις τον δρόμο για την είσοδο αλλοδαπών κοινοτικών Ναυτεργατών στην ακτοπλοΐα και «ξεμπερδεύει» έτσι με το ελληνικό ναυτεργατικό δυναμικό.
Στην ανακοίνωση της η ΠΕΝΕΝ υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι «μια πρωτοφανή επαίσχυντη επιχείρηση βρίσκεται το τελευταίο διάστημα σε εξέλιξη που στο επίκεντρό της είναι ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Θαλαμηπόλων (ΠΕΑΘΕΝ) ο οποίος ανέλαβε τον ρόλο να πρωταγωνιστήσει στην πάγια επιδίωξη εφοπλιστών – κυβέρνησης να ξεμπερδέψουν με το ελληνικό Ναυτεργατικό δυναμικό στην Ακτοπλοΐα ανοίγοντας τον δρόμο για την είσοδο αλλοδαπών κοινοτικών Ναυτεργατών! Δηλαδή στην κατηγορία πλοίων που έως και σήμερα απασχολούνται αμιγώς ελληνικά πληρώματα στο 100%!!.
Σε άλλο σημείο της ανακοίνωσης υπογραμμίζει ότι «το πρωτοφανές επιχείρημα ναυτιλιακών εταιριών και του Προέδρου της ΠΕΑΘΕΝ είναι ότι δήθεν δεν προσφέρονται για εργασία στα πλοία επίκουροι για την κάλυψη των αναγκών. Μάλιστα ο ίδιος επικαλέστηκε σχετικό αίτημα δύο Ακτοπλοϊκών εταιριών».
Αβάσιμος ισχυρισμός
Η ΠΕΝΕΝ ισχυρίζεται ότι «πρόκειται για εντελώς αβάσιμο και γελοίο ισχυρισμό αφού αποδεδειγμένα στις θέσεις των επικούρων υπάρχει καταγεγραμμένη υπερπροσφορά εργασίας, αλλά πέρα από αυτό μια οργανωμένη καμπάνια ΥΕΝ- εταιριών κυρίως προς τους νέους – νέες που το ποσοστό ανεργίας φθάνει το 35% στην χώρα μας είναι βέβαιο ότι θα αντιμετωπίσει πλήρως και σε κάθε περίπτωση τις όποιες ανάγκες στην επιβατηγό ναυτιλία».
Όπως εκτιμά η ΠΕΝΕΝ τυχόν είσοδος αλλοδαπών στην Ακτοπλοΐα οδηγεί σε άμεση διακοπή της ανανέωσης και της αναπαραγωγής όλων των βασικών ειδικοτήτων όπως ο Θαλαμηπόλος, ο Ναύτης, ο βοηθός Φροντιστή, ο Γ΄ Μάγειρας, ο Μηχανοδηγός κ.λπ.
Ξεκαθαρίζουμε, τονίζει η ΠΕΝΕΝ, ότι «το πρόβλημά μας δεν είναι η απασχόληση αλλοδαπών κοινοτικών Ναυτεργατών στην Ακτοπλοΐα αλλά η άνιση αμοιβή – μεταχείριση που οδηγεί στην υπονόμευση της ισχύουσας ελληνικής ΣΣΕ και των δικαιωμάτων διαμορφώνοντας κανόνες για ναυτεργάτες δύο ταχυτήτων και τελικά με αυτόν τον τρόπο να εμπεδώνεται η γραμμή της εφοπλιστικής ανταγωνιστικότητας!!»


Latest News

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Παρέμβαση Κικίλια για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Σκέψεις για έκδοση εκπτωτικού κουπονιού που θα απευθύνεται στη «λαϊκή οικογένεια και τη μεσαία τάξη» ώστε να μην επιβαρυνθεί από τις αυξήσεις

Η Attica Group ανακοίνωσε πασχαλινές προσφορές για οικογένειες και παρέες 3-5 ατόμων
Έκπτωση 20% για όλους τους προορισμούς από και προς Πειραιά με Ι.Χ. αυτοκίνητο από την Attica Group