Αναστάτωση στη γραμμή Ντόβερ-Καλαί προκαλεί η απόφαση της P&O Ferries να απολύσει 800 Βρετανούς εργαζόμενους υποστηρίζοντας ότι η επιβίωσή της εξαρτάται από τη «δύσκολη αλλά απαραίτητη αυτή απόφαση» μετά από την ζημία ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών (131 εκατ.δολ.) το 2021.
Τρικυμία
Τα συνδικάτα πραγματοποιούν καταλήψεις αντιδρώντας στην απόφαση αυτή, ενώ η εταιρεία ανέστειλε όλα τα δρομολόγια στη γραμμή Ντόβερ-Καλαί. «Η επιβίωσή μας εξαρτάται από την πραγματοποίηση γρήγορων και σημαντικών αλλαγών τώρα», ανακοίνωσε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι χωρίς αυτές τις αλλαγές δεν υπάρχει μέλλον για την P&O Ferries. Οι 800 ναυτικοί θα λάβουν αποζημίωση για την ξαφνική απόλυση, ανακοίνωσε επίσης η P&O Ferries, η οποία ανήκει στην DP World του Ντουμπάι. Στην απόφαση αυτή αντιδρούν εκτός από τα συνδικάτα και Βρετανοί βουλευτές επισημαίνοντας ότι οι πλοιοκτήτες από το Ντουμπάι έχουν λάβει εκατομμύρια σε μετρητά από τους φορολογούμενους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ωστόσο θεωρούν σκόπιμο να απολύσουν τους εργαζόμενους και να προσλάβουν φθηνότερο προσωπικό.
Ο βουλευτής των εργατικών Karl Turner, κάλεσε την κυβέρνηση να αντιταχθείς την συγκεκριμένη απόφαση της P&O Ferries
Η Nautilus International, η ένωση αξιωματικών εμπορικού ναυτικού, χαρακτήρισε την κίνηση προδοσία των Βρετανών εργατών.
Είναι σκάνδαλο δεδομένου ότι αυτή η εταιρεία που ανήκει στο Ντουμπάι έλαβε εκατομμύρια λίρες από τα χρήματα των βρετανών φορολογουμένων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, δήλωσε ο γενικός γραμματέας Μαρκ Ντίκινσον.
Επίσης το συνδικάτο RMT του Ηνωμένου Βασιλείου είπε ότι η εταιρεία πρέπει να προστατεύσει τις θέσεις εργασίας, ενώ εκπρόσωπος του Υπουργείου Μεταφορών δήλωσε ότι το Υπουργείο θα συνομιλήσει με την P&O Ferries για το θέμα.
Τι λέει η P&O Ferries
Η P&O Ferries σε ανακοίνωση της στο επίσημο site αναφέρει ότι υλοποιεί από σήμερα ένα πρόγραμμα για να γίνει πιο ανταγωνιστική και αποτελεσματική, παρέχοντας καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της στους κλάδους του τουρισμού και των εμπορευματικών μεταφορών.
Ενώ εφαρμόζουμε αυτές τις αλλαγές, θα υπάρξει σημαντική αναστάτωση στις υπηρεσίες της P&O Ferries τις επόμενες ημέρες, ωστόσο εργαζόμαστε για να ελαχιστοποιήσουμε τον αντίκτυπο στο ταξίδι σας, προστίθεται στην ανακοίνωση.
Τέλος συμβουλεύει όσους ταξιδεύουν στη γραμμή Dover/Calais, να φτάσουν στο λιμάνι όπως έχουν κάνει κράτηση και θα κανονίσει να τους μεταφέρει με εναλλακτικό μεταφορέα το συντομότερο δυνατό. Μόλις φτάσετε στο λιμάνι, κατευθυνθείτε στους θαλάμους check-in του DFDS, προτρέπει τους επιβάτες.
Latest News
Οι δασμοί αλλάζουν τις θαλάσσιες διαδρομές
«Οι κυρώσεις και οι εμπορικές ρυθμίσεις, είτε επιβάλλονται είτε αναβάλλονται, έχουν άμεση επίδραση στους ναύλους» τονίζει ο οίκος Xclusiv
Μοχλός ανάπτυξης με συνεισφορά 14 δισ. στο ΑΕΠ η ελληνική ναυτιλία
Μελέτη της McKinsey για την ελληνική ναυτιλία επισημαίνει την καταλυτική συμβολή του κλάδου στο διεθνές εμπόριο, ενώ παράλληλα αναλύει τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες
Γιατί η Royal Caribbean ποντάρει σε πολυτελείς ποτάμιες κρουαζιέρες
Η premium θυγατρική της Royal Caribbean Group σχεδιάζει να δρομολογήσει 10 κρουαζιερόπλοια σε ποταμούς από το 2027
Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την επόμενη τριετία
Στον Τέλη Μυστακίδη κι επίσημα η ABBank – Έκλεισε και η οικονομική συναλλαγή
Ο Τέλης Μυστακίδης θα ελέγχει το 48% των μετοχών της ABBank, ενώ στο πλαίσιο της συναλλαγής η τράπεζα αποτιμήθηκε 1,1 φορές τη λογιστική της αξία
Τραυλού: «Η Ελλάδα ναυπηγεί 589 πλοία – Υπερέχουμε σε επενδύσεις και τεχνολογία»
Η Μελίνα Τραυλού πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών σημείωσε στην ετήσια Γ.Σ. για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας στην πράσινη μετάβαση
Το νέο Δ.Σ. της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Η ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και οι αρχαιρεσίες ολοκληρώθηκαν - Πρόεδρος για δεύτερη θητεία, αναμένεται να εκλεγεί, η Μελίνα Τραυλού
Αύξηση εσόδων 64% για την Capital Clean Energy Carriers – Μέρισμα 0,15 δολ/ μετοχή
Η Capital Clean Energy Carriers ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τέταρτο τρίμηνο του 2024
Ναυτιλία: Ποιοι κερδίζουν και ποιοι χάνουν από τους πολέμους των δασμών
Κατά τον προηγούμενο «εμπορικό πόλεμο» καταγράφηκε μια πτώση της ζήτησης στα εμπορευματοκιβώτια, σύμφωνα με την DNB Markets
Έσπασε το φράγμα των 2 δισ. δολ. σε έσοδα το 2024 η Costamare
H Costamare συνεχίζει τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του