
Η συμφόρηση επανέρχεται σε πολλά μεγάλα κινεζικά λιμάνια που είναι σταθμοί φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων καθώς η χώρα είναι αντιμέτωπη με ένα νέο κύμα μολύνσεων από κορωνοϊό. Προβλήματα δημιουργούνται και από τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων στις πόλεις που επηρεάζουν τη λειτουργία των μεταφορικών εταιρειών οδικών μεταφορών.
Τα δεδομένα της Lloyd’s List Intelligence δείχνουν ότι ένας αριθμός πλοίων αρχίζει να συσσωρεύεται έξω από μεγάλα κινεζικά λιμάνια καθώς υστερούν και οι οδικές μεταφορές λόγω των μέτρων καραντίνας.
Η «ουρά» των πλοίων έχει αυξηθεί τις τελευταίες ημέρες στη Σαγκάη και στο κοντινό Ningbo, καθώς μετρήθηκαν 131 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να παραμένουν αγκυροβολημένα στις 15 Μαρτίου, από 88 που είχαν εντοπιστεί στις 13 Μαρτίου.
Επίσης 58 πλοία περιμένουν έξω από το Shenzhen και το Χονγκ Κονγκ και 36 από το Qingdao, σε σύγκριση με τα 50 και 29, αντίστοιχα, πριν από δύο ημέρες.
Συνέπειες από τα lockdown
Αν και δεν έχει αναφερθεί καμία διακοπή των εργασιών μέχρι στιγμής σε κανένα μεγάλο κινεζικό λιμάνι, τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι οι συνέπειες των νέων lockdown έχουν αρχίσει να επηρεάζουν τις προσεγγίσεις των πλοίων.
Η Hapag-Lloyd προειδοποίησε για έλλειψη φορτηγών στο Shenzhen, όπου οι οδηγοί κινδυνεύουν να τεθούν σε καραντίνα, ενώ η Maersk προειδοποίησε ότι η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μεταφοράς με φορτηγά θα μπορούσε να μειωθεί κατά 30% λόγω αυστηρότερου οδικού ελέγχου και συχνών τεστ στους οδηγούς.
«Συνεπώς, θα υπάρξει μεγαλύτερος χρόνος παράδοσης και πιθανή αύξηση του κόστους μεταφοράς, όπως τα τέλη παράκαμψης και τα τέλη αυτοκινητόδρομου», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο δανικός κολοσσός.
Όλο και περισσότερες πόλεις στο Δέλτα του ποταμού Πέρλ- τη νότια οικονομική και εμπορική δύναμη της Κίνας – αυστηροποιούν τα προληπτικά μέτρα τους καθώς οι τοπικοί αριθμοί μόλυνσης συνεχίζουν να αυξάνονται.
Το Dongguan, βασικός κόμβος παραγωγής στην περιοχή, ακολούθησε το Shenzhen στην επιβολή ενός lockdown σε όλη την πόλη. Έχει μπλοκάρει πολλές εισόδους μεγάλων αυτοκινητοδρόμων που συνδέουν μεγάλα λιμάνια, όπως το Yantian του Shenzhen, στην επαρχία Γκουανγκντόνγκ, επιβραδύνοντας περαιτέρω τις ροές φορτίου.
Οι οδηγοί φορτηγών πρέπει να διαθέτουν 24ωρα αρνητικά αποτελέσματα τεστ και ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας για να αναχωρήσουν από το Dongguan.
Στη Σαγκάη, όπου οι αρχές παλεύουν επίσης με τον ιό που εξαπλώνεται, ο τοπικός λιμενικός φορέας ενθαρρύνει τους φορτωτές από την ενδοχώρα να χρησιμοποιούν υπηρεσίες φορτηγίδας ως εναλλακτική λύση για να μεταφέρουν τα εμπορευματοκιβώτια τους στους τερματικούς σταθμούς.


Latest News

ΗΠΑ: Το ενεργειακό μέλλον του Καναδά στο συνέδριο CERA Week
Οι δασμoί Τραμπ και η εξίσωση που πρέπει να λύσει ο Καναδάς

Τι συμβαίνει όταν σταματά η επιστήμη
Ο Τραμπ κόβει τις επιχορηγήσεις για την έρευνα - Στον αέρα 300.000 επιστήμονες σε 2.500 Πανεπιστήμια, ιατρικές σχολές και ερευνητικά ιδρύματα.
![Λάρι Φινκ: Ο άνθρωπος που διαχειρίζεται τα περισσότερο χρήματα στον κόσμο [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/Larry_Fink-600x442.jpeg)
Λάρι Φινκ: Ο άνθρωπος που διαχειρίζεται τα περισσότερο χρήματα στον κόσμο [γράφημα]
Ο Λάρι Φινκ θεωρείται αυτοδημιούργητος, αφού μαζί με συνεργάτες του ίδρυσαν από το μηδέν την BlackRock το 1988

Η Porsche διαψεύδει σενάριο πώλησης μετοχών της στη Volkswagen
Η Porsche διαψεύδει τις πληροφορίες που δημοσίευσε η γερμανική εφημερίδα ταμπλόιντ Bild επικαλούμενη πηγές που γνωρίζουν το θέμα

Η Ιταλία φέρνει πιο κοντά την αυτοκινητοβιομηχανία με την αμυντική βιομηχανία
Η Ιταλία ετοιμάζει ένα βιομηχανικό σχέδιο με στόχο την ενίσχυση των συνδέσεων μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανίας, άμυνας και αεροδιαστημικής

Στο «μυαλό» της Fed – Τι θα αποφασίσει ο Πάουελ για τα επιτόκια
Πού εστιάζουν αγορές και οικονομολόγοι στην επικείμενη συνεδρίαση της Fed - Ποιες άλλες κεντρικές τράπεζες συνεδριάζουν αυτή την εβδομάδα

Μπέσεντ: Δεν ανησυχώ για την αγορά – Οι διορθώσεις είναι υγιείς
Ο υπουργός Οικονομικών, Σκοτ Μπέσεντ εκτιμά ότι η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης μακροπρόθεσμα θα είναι θετική για τις αγορές

Ρούμπιο: Μετά τους δασμούς πιθανώς οι ΗΠΑ να συζητήσουν νέες εμπορικές συμφωνίες
Ο αμερικανός ΥΠΕΞ, Μάρκο Ρούμπιο, ξεκαθάρισε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα αντεπιτεθούν σε κράτη που τους είχαν επιβάλει δασμούς

Οι ΗΠΑ ζητούν καλύτερη πρόσβαση στην αγορά της Νότιας Κορέας - Η κόντρα για το βόειο κρέας
Η Νότια Κορέα είναι ένας από τους κορυφαίους εισαγωγείς αμερικανικού βοείου κρέατος που επέτρεψε τις εισαγωγές από τις ΗΠΑ από το 2008

Λάθος οι δασμοί στο μπέρμπον, λέει ο Μπαϊρού
Αναστατωμένοι οι Ευρωπαίοι παραγωγοί αλκοολούχων με την απειλή Τραμπ για αντίποινα με δασμούς 200%