Η συμφόρηση επανέρχεται σε πολλά μεγάλα κινεζικά λιμάνια που είναι σταθμοί φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων καθώς η χώρα είναι αντιμέτωπη με ένα νέο κύμα μολύνσεων από κορωνοϊό. Προβλήματα δημιουργούνται και από τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων στις πόλεις που επηρεάζουν τη λειτουργία των μεταφορικών εταιρειών οδικών μεταφορών.
Τα δεδομένα της Lloyd’s List Intelligence δείχνουν ότι ένας αριθμός πλοίων αρχίζει να συσσωρεύεται έξω από μεγάλα κινεζικά λιμάνια καθώς υστερούν και οι οδικές μεταφορές λόγω των μέτρων καραντίνας.
Η «ουρά» των πλοίων έχει αυξηθεί τις τελευταίες ημέρες στη Σαγκάη και στο κοντινό Ningbo, καθώς μετρήθηκαν 131 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να παραμένουν αγκυροβολημένα στις 15 Μαρτίου, από 88 που είχαν εντοπιστεί στις 13 Μαρτίου.
Επίσης 58 πλοία περιμένουν έξω από το Shenzhen και το Χονγκ Κονγκ και 36 από το Qingdao, σε σύγκριση με τα 50 και 29, αντίστοιχα, πριν από δύο ημέρες.
Συνέπειες από τα lockdown
Αν και δεν έχει αναφερθεί καμία διακοπή των εργασιών μέχρι στιγμής σε κανένα μεγάλο κινεζικό λιμάνι, τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι οι συνέπειες των νέων lockdown έχουν αρχίσει να επηρεάζουν τις προσεγγίσεις των πλοίων.
Η Hapag-Lloyd προειδοποίησε για έλλειψη φορτηγών στο Shenzhen, όπου οι οδηγοί κινδυνεύουν να τεθούν σε καραντίνα, ενώ η Maersk προειδοποίησε ότι η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μεταφοράς με φορτηγά θα μπορούσε να μειωθεί κατά 30% λόγω αυστηρότερου οδικού ελέγχου και συχνών τεστ στους οδηγούς.
«Συνεπώς, θα υπάρξει μεγαλύτερος χρόνος παράδοσης και πιθανή αύξηση του κόστους μεταφοράς, όπως τα τέλη παράκαμψης και τα τέλη αυτοκινητόδρομου», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο δανικός κολοσσός.
Όλο και περισσότερες πόλεις στο Δέλτα του ποταμού Πέρλ- τη νότια οικονομική και εμπορική δύναμη της Κίνας – αυστηροποιούν τα προληπτικά μέτρα τους καθώς οι τοπικοί αριθμοί μόλυνσης συνεχίζουν να αυξάνονται.
Το Dongguan, βασικός κόμβος παραγωγής στην περιοχή, ακολούθησε το Shenzhen στην επιβολή ενός lockdown σε όλη την πόλη. Έχει μπλοκάρει πολλές εισόδους μεγάλων αυτοκινητοδρόμων που συνδέουν μεγάλα λιμάνια, όπως το Yantian του Shenzhen, στην επαρχία Γκουανγκντόνγκ, επιβραδύνοντας περαιτέρω τις ροές φορτίου.
Οι οδηγοί φορτηγών πρέπει να διαθέτουν 24ωρα αρνητικά αποτελέσματα τεστ και ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας για να αναχωρήσουν από το Dongguan.
Στη Σαγκάη, όπου οι αρχές παλεύουν επίσης με τον ιό που εξαπλώνεται, ο τοπικός λιμενικός φορέας ενθαρρύνει τους φορτωτές από την ενδοχώρα να χρησιμοποιούν υπηρεσίες φορτηγίδας ως εναλλακτική λύση για να μεταφέρουν τα εμπορευματοκιβώτια τους στους τερματικούς σταθμούς.
Latest News
Δήμαρχος στην Ιταλία παλεύει να σταματήσει πώληση ναπολιτάνικης νησίδας
Ο δήμαρχος του Bacoli, στην Ιταλία, υποστηρίζει πως θέλει να αγοράσει την Punta Pennata και να τη μετατρέψει σε «υπαίθριο μουσείο»
Κάτι τρέχει με τα κινεζικά ομόλογα
Πώς θέλει η Λαϊκή τράπεζα της Κίνας να στηρίξει το γιουάν
Πώς ο Μασκ προκάλεσε την ομόνοια των Βρετανών πολιτικών
Τα κόμματα του Ηνωμένου Βασιλείου ενώνονται προτρέποντας τον Τραμπ να επανεξετάσει την ανάμιξη του Μασκ
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Το χρυσό πάρεργο του Νάιτζελ Φάρατζ
Ο Νάιτζελ Φάρατζ πληρώθηκε 189.000 λίρες πέρυσι από εταιρεία χρυσού για να εργαστεί με μερική απασχόληση
Γιατί αποτυγχάνει το άνοιγμα της Κίνας στους ξένους τουρίστες
Η Κίνα προχώρησε σε ένα μεγάλο άνοιγμα προς ξένους τουρίστες όμως τα τουριστικά έσοδα απέχουν πολύ από το 2019
Ο Τραμπ απειλεί την ισορροπία ΕΕ και ΗΠΑ - Τι αλλάζει σε εμπόριο και αμυντικές δαπάνες
ΕΕ και ΗΠΑ είναι οι μεγαλύτεροι εμπορικοί εταίροι στον κόσμο -Πώς οι δασμοί θα επηρεάσουν την οικονομική τους σχέση
Η Σερβία δηλώνει έτοιμη να εξαγοράσει το μερίδιο της Gazprom στο διυλιστήριο NIS
«Έχουμε τα χρήματα» για να αγοράσουμε πίσω το ρωσικό μερίδιο στο Naftna Industrija Srbije, δήλωσε ο πρόεδρος Αλεξάνταρ Βούτσιτς
Τι φέρνει το 2025 για την παγκόσμια οικονομία - Οι χρησμοί του ΔΝΤ και ο φόβος για τις ΗΠΑ
«Οι χώρες δεν μπορούν να δανειστούν για να ξεφύγουν», επισήμανε η επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...