
Η συμφόρηση επανέρχεται σε πολλά μεγάλα κινεζικά λιμάνια που είναι σταθμοί φόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων καθώς η χώρα είναι αντιμέτωπη με ένα νέο κύμα μολύνσεων από κορωνοϊό. Προβλήματα δημιουργούνται και από τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων στις πόλεις που επηρεάζουν τη λειτουργία των μεταφορικών εταιρειών οδικών μεταφορών.
Τα δεδομένα της Lloyd’s List Intelligence δείχνουν ότι ένας αριθμός πλοίων αρχίζει να συσσωρεύεται έξω από μεγάλα κινεζικά λιμάνια καθώς υστερούν και οι οδικές μεταφορές λόγω των μέτρων καραντίνας.
Η «ουρά» των πλοίων έχει αυξηθεί τις τελευταίες ημέρες στη Σαγκάη και στο κοντινό Ningbo, καθώς μετρήθηκαν 131 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να παραμένουν αγκυροβολημένα στις 15 Μαρτίου, από 88 που είχαν εντοπιστεί στις 13 Μαρτίου.
Επίσης 58 πλοία περιμένουν έξω από το Shenzhen και το Χονγκ Κονγκ και 36 από το Qingdao, σε σύγκριση με τα 50 και 29, αντίστοιχα, πριν από δύο ημέρες.
Συνέπειες από τα lockdown
Αν και δεν έχει αναφερθεί καμία διακοπή των εργασιών μέχρι στιγμής σε κανένα μεγάλο κινεζικό λιμάνι, τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι οι συνέπειες των νέων lockdown έχουν αρχίσει να επηρεάζουν τις προσεγγίσεις των πλοίων.
Η Hapag-Lloyd προειδοποίησε για έλλειψη φορτηγών στο Shenzhen, όπου οι οδηγοί κινδυνεύουν να τεθούν σε καραντίνα, ενώ η Maersk προειδοποίησε ότι η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μεταφοράς με φορτηγά θα μπορούσε να μειωθεί κατά 30% λόγω αυστηρότερου οδικού ελέγχου και συχνών τεστ στους οδηγούς.
«Συνεπώς, θα υπάρξει μεγαλύτερος χρόνος παράδοσης και πιθανή αύξηση του κόστους μεταφοράς, όπως τα τέλη παράκαμψης και τα τέλη αυτοκινητόδρομου», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο δανικός κολοσσός.
Όλο και περισσότερες πόλεις στο Δέλτα του ποταμού Πέρλ- τη νότια οικονομική και εμπορική δύναμη της Κίνας – αυστηροποιούν τα προληπτικά μέτρα τους καθώς οι τοπικοί αριθμοί μόλυνσης συνεχίζουν να αυξάνονται.
Το Dongguan, βασικός κόμβος παραγωγής στην περιοχή, ακολούθησε το Shenzhen στην επιβολή ενός lockdown σε όλη την πόλη. Έχει μπλοκάρει πολλές εισόδους μεγάλων αυτοκινητοδρόμων που συνδέουν μεγάλα λιμάνια, όπως το Yantian του Shenzhen, στην επαρχία Γκουανγκντόνγκ, επιβραδύνοντας περαιτέρω τις ροές φορτίου.
Οι οδηγοί φορτηγών πρέπει να διαθέτουν 24ωρα αρνητικά αποτελέσματα τεστ και ψηφιακά πιστοποιητικά υγείας για να αναχωρήσουν από το Dongguan.
Στη Σαγκάη, όπου οι αρχές παλεύουν επίσης με τον ιό που εξαπλώνεται, ο τοπικός λιμενικός φορέας ενθαρρύνει τους φορτωτές από την ενδοχώρα να χρησιμοποιούν υπηρεσίες φορτηγίδας ως εναλλακτική λύση για να μεταφέρουν τα εμπορευματοκιβώτια τους στους τερματικούς σταθμούς.


Latest News

Σχέδιο τόνωσης της κατανάλωσης δημοσιοποιεί η Κίνα
Τη Δευτέρα η εξειδίκευση των μέτρων για την τόνωση της κατανάλωσης

Οι ΗΠΑ «διορίζουν» τον επόμενο κεντρικό τραπεζίτη του Λιβάνου
Oι ΗΠΑ εξετάζουν στον Λευκό Οίκο τα προφίλ ορισμένων υποψηφίων για τον ρόλο του κεντρικού τραπεζίτη

Στα 17 εκατ. δολ. το «κασέ» του CEO της UBS
Ο Σέρτζιο Ερμότι είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος επικεφαλής ευρωπαϊκής Τράπεζας

Data Center: Ποιος θα πληρώσει το ενεργειακό κόστος; – Τι αποκαλύπτει έρευνα του Harvard
Το ενεργειακό κόστος για τα data center πρέπει να μειωθεί -Θα το πληρώσουν οι καταναλωτές δείχνει το Harvard

Στα 1,6 τρισ. δολάρια η αγορά υγείας και ευεξίας της Κίνας ως το 2030
Οι καταναλωτές στην Κίνα στρέφονται στην ολιστική ευεξία - Οι πωλήσεις σε ποσοστό 51% διεκπαιρεώνονται ηλεκτρονικά

Η Gazprom ξαναφέρνει κοντά ΗΠΑ, Ρωσία - Κυοφορείται (;) συνεργασία στην ενέργεια
Ρώσοι και Ευρωπαίοι αξιωματούχοι βλέπουν με ενδιαφέρον την συνεργασία των ΗΠΑ με την Gazprom

Θα είναι το δολάριο θύμα των πολιτικών Τραμπ;
Η απότομη αύξηση των δασμών και η αβεβαιότητα σχετικά με το εμπόριο έχουν προκαλέσει φόβους ότι η ανάπτυξη των ΗΠΑ θα επιβραδυνθεί

Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Η αβεβαιότητα είναι υψηλότερη τώρα από την περίοδο του κορονοϊού
«Η πραγματικότητα είναι ότι η κατανάλωση δεν ανακάμπτει», είπε ο Ντε Γκίντος, παρά κάποια θετικά στοιχεία

Η στιγμή του Big Bang για τις ευρωπαϊκές επενδύσεις - Τι βλέπει ο CEO του Deutsche Börse
Ο επικεφαλής του Deutsche Börse λέει ότι η ΕΕ πρέπει να εκμεταλλευτεί τη στροφή των επενδυτών σε αγορές εκτός ΗΠΑ

Deliveroo: Επιτέλους ανακοινώνει κέρδη - Τέλος στο «Flopperoo» (;)
Η εταιρεία ανακοίνωσε τα πρώτα κέρδη από την έναρξη λειτουργίας της, μετά τα δύσκολα χρόνια, που της έδωσαν το παρατσούκλι «Flopperoo»