![Κύπρος: Έως το τέλος Μαρτίου ο ανάδοχος για το δρομολόγιο Πειραιάς-Λάρνακα ή Λεμεσός](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/ploio.jpg)
Έως τέλος του μήνα θα έχει ανακοινωθεί από την Κυπριακή Επιτροπή Αξιολόγησης ο ανάδοχος για την κάλυψη της επιδοτούμενης ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιάς-Λάρνακα ή Λεμεσός.
Η εκτέλεση της ακτοπλοϊκής επιβατικής σύνδεσης Ελλάδας-Κύπρου αφορά 22 δρομολόγια χωρίς ενδιάμεσο σταθμό. Τα δρομολόγια θα ξεκινούν από Απρίλιο ή Μάιο και θα ολοκληρώνονται Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο.
Οι τιμές
Στο διαγωνισμό το μάξιμουμ της τιμής του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου που ο πλοιοκτήτης δεν μπορεί να ξεπεράσει, είναι για απλή μία μετάβαση με αεροπορική θέση στα 50 ευρώ και στο μετ’ επιστροφής στα 80 ευρώ.
Επίσης το αυτοκίνητο είναι μόνο συνοδευόμενο και η τιμή του θα είναι στα 150 ευρώ μετ’ επιστροφής ενώ στις μηχανές το εισιτήριο μετ’ επιστροφής στα 100 ευρώ.
Οι τιμές αυτές είναι οι υψηλότερες που μπορεί να βάλει ο πλοιοκτήτης, ενώ βάσει της επιδότησης έχει το δικαίωμα αν το θελήσει να τις μειώσει προκειμένου η γραμμή να γίνει πιο ανταγωνιστική.
Στόχος της ακτοπλοϊκής σύνδεσης, ανέφεραν πηγές από την Κύπρο, είναι να δοθεί εναλλακτική συνδεσιμότητα μεταξύ της Ελλάδας και Κύπρου καθώς αυτή τη στιγμή γίνεται μόνο αεροπορικώς -αλλά και να προσφέρει στο τουριστικό προϊόν και από τις δύο πλευρές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία φορά που υπήρχε ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου-Ελλάδος ήταν πριν από 21 χρόνια.
Οι τρεις ενδιαφερόμενοι
Σημειώνεται ότι στις 28/1 έληξε η προθεσμία υποβολής προσφορών διαγωνισμού για την επιλογή ανάδοχου, ενώ τρεις είναι οι εταιρείες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον: Η SCANDRO HOLDING LTD, η προσφορά της οποίας ανέρχεται στα 15.594.000 ευρώ, η N.Y. BUSINESS TIES LTD η προσφορά της οποίας ανήλθε στα 14.100.000 ευρώ και η KIARA NAFTIKI ETAIRIA (Όμιλος SeaJets) που πρόσφερε 16.500.000 ευρώ.
Η γραμμή επιδοτείται με 5,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τρία χρόνια (σύνολο 16,5 εκατ. ευρώ).
Υπενθυμίζεται ότι ο εν λόγω διαγωνισμός προκηρύχθηκε στις 25 Νοεμβρίου 2021 και οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς υπέβαλαν προσφορά μέσω της ιστοσελίδας της Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων του Γενικού Λογιστηρίου της Κύπρου e-procurement.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ferryscanner: Επεκτείνεται στις αγορές της Ιταλίας και της Κροατίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Επεκτείνεται στις αγορές Ιταλίας και Κροατίας η Ferryscanner
Οι χρήστες της Ferryscanner μπορούν πλέον να επιλέξουν και να κλείσουν τα ακτοπλοϊκά εισιτήριά τους για περισσότερους από 40 ιταλικούς και 18 κροατικούς προορισμούς
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ploia1-600x409.jpg)
Πού και γιατί δεν πέφτουν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Αναμένεται η παρέμβαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τις τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
![Ακτοπλοΐα: Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/aktoploia-600x399.jpg)
Σε ρότα καθυστέρησης η πράσινη μετάβαση στην ακτοπλοΐα
Το 41% των ελληνικών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα στην ακτοπλοΐα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Ψηλά οι τιμές, βοήθεια από την Επιτροπή Ανταγωνισμού ζητά ο Στυλιανίδης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-768x460-1-600x359.jpg)
Καίνε τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, σπεύδει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού ο Στυλιανίδης
Πονοκέφαλος για την κυβέρνηση τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τον υπουργό Ναυτιλίας να επιδιώκει μέσα στην εβδομάδα συνάντηση με την Επιτροπή Ανταγωνισμού
![Attica Group: Στο τραπέζι placement για να αυξήσει τη διασπορά των μετοχών της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/Attica-Group-768x384-1-600x300.jpg)
Εξετάζει placement η Attica Group - Με βάση τον κανονισμό για τις εισηγμένες στο ΧΑ
Τι αναφέρει σε ανακοίνωση της στο ΧΑ η Attica Group για την προσαρμογή της στο νέο κανονισμό που αφορά στη διασπορά των μετοχών των εισηγμένων εταιρειών
![Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: «Είδε» απότομη αύξηση τιμών… το υπουργείο Ναυτιλίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: «Είδε» απότομη αύξηση τιμών… το υπουργείο Ναυτιλίας
Μετά τα δημοσιεύματα του ΟΤ για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια το υπουργείο βλέπει αυξήσεις στα ταχύπλοα και «πανηγυρίζει» για μέση μείωση μόλις 1,61%
![Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/Attica-E-Flexer-1-004-600x330.jpg)
Attica Group: Συμφωνία με τη Stena RoRo για ναυπήγηση νέων πλοίων
Συμφωνία της Αttica Group με την Stena RoRo για ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου της
![Ακτοπλοΐα: Τι ζητά ο Στυλιανίδης από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα εισιτήρια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/08/Aktoploia_-1342812-limani-peiraia-600x359.jpg)
Στυλιανίδης προς Επιτροπή Ανταγωνισμού: Ελέγξτε την ακτοπλοΐα για αθέμιτες πρακτικές
Επιστολή στην Επιτροπή έστειλε ο υπουργός Ναυτιλίας και ζήτησε στενότερη συνεργασία για την Ακτοπλοΐα