Σε νέα συμφωνία για τη ναυπήγηση ακόμη τεσσάρων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προχώρησε η Capital, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη.
Τα πλοία θα κατασκευαστούν στα κορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard και πρόκειται για τέσσερα chittagong max μεταφορικής ικανότητας 2.800 εμπορευματοκιβωτίων το καθένα.
Τα πλοία θα ονομαστούν Adonis, Anaxagoras, Acheloos και Acastos και η παράδοση τους προγραμματίστηκε να αρχίσει τον Οκτώβριο του 2023 και να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2024.
Η νέα παραγγελία ανεβάζει στα 19 τον συνολικό αριθμό των υπό ναυπήγηση containerships του Ομίλου της Capital. Οι πρώτες εννέα παραγγελίες αφορούν πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 1.809 κουτιών το καθένα. Άλλα έξι υπό ναυπήγηση containerships είναι μεταφορικής ικανότητας 13.278 Teu το κάθε ένα και τα πρόσφατα τέσσερα 2.800 teu το κάθε ένα.
Τα πλοία θα είναι διπλού καυσίμου ενώ θα μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέλλον και εναλλακτικά καύσιμα.
Τα υπό ναυπήγηση containerships είναι μέρος ενός ευρύτερου προγράμματος ναυπήγησης συνολικού ύψους περί των 4 δισ. δολαρίων σε αξία που υλοποιεί ο Όμιλος της Capital. Πρόκειται για σύγχρονα πλοία που αξιοποιούν τις πλέον εξελιγμένες τεχνολογίες αιχμής στον σχεδιασμό, στην κατασκευή και τη διαχείριση, με απώτερο στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος,
Αυτές οι παραγγελίες εκτείνονται σε διαφορετικούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένων των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς πετρελαίου, των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαιοειδών και προϊόντων και των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons