Συμφωνία για την ναυπήγηση τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 teu το ένα, υπέγραψε η Euroseas Ltd. με τα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard Co της Κορέας.
Τα πλοία που είναι οικολογικού σχεδιασμού έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, ένα το πρώτο και δύο το δεύτερο τρίμηνο του εν λόγω έτους. Το συνολικό τίμημα για την κατασκευή των τριών πλοίων είναι περίπου 102 εκατομμύρια δολάρια που η ναυτιλιακή εταιρεία, σκοπεύει να χρηματοδοτήσει με ένα συνδυασμό χρέους και ίδιων κεφαλαίων.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εισηγμένης στον Nasdaq, Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η νέα παραγγελία έρχεται σαν συνέχεια της προηγούμενης στο ίδιο ναυπηγείο που αφορούσε στη ναυπήγηση τεσσάρων containerships μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu το ένα.
Σε ένα αρκετά ταραγμένο και αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον, παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων, συμπλήρωσε.
Η Euroseas τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους είχε παραγγείλει δύο ακόμη containerships, ίδιας μεταφορικής ικανότητας (1.800 teu) και από το ίδιο ναυπηγείο (Hyundai Mipo), έναντι 85 εκατομμυρίων δολαρίων. Αυτή τη στιγμή ο στόλος της ναυτιλιακής εταιρείας αποτελείται από 16 containerships (6 Intermediate και 10 Feeder), μεταφορικής ικανότητας 50.371 teu και με τις νέες παραγγελίες ο στόλος της θα αυξηθεί σε 23 containerships, μεταφορικής ικανότητας 66.971 teu.
Latest News
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε
Στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 11,4 εκατ. ευρώ η επέκταση του λιμένα Ίου
Το έργο αποτελεί μέρος από μια σειρά παρεμβάσεων, οι οποίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Ναυτιλίας
Συμφωνία Χαμάς - Ισραήλ: Πότε θα επιστρέψουν τα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Τι λένε στελέχη και αναλυτές της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την επιστροφή των εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα μετά τη συμφωνία Χαμάς – Ισραήλ – Το μήνυμα των Χούθι
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά