Τη δέσμευσή της να εφαρμόσει το επενδυτικό της σχέδιο στη χώρα λαμβάνοντας υπόψη όποιες ενδεχόμενες προσαρμογές κρίνονται απαραίτητες, τονίζει η ΟΛΠ ΑΕ, μετά την πρόσφατη απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας για το Master Plan της εταιρείας.
Όπως είναι γνωστό, το ΣτΕ ακύρωσε το πλαίσιο έγκρισης του Master Plan της εταιρείας, για τις υποχρεωτικές επενδύσεις που προέκυπταν από τη σύμβαση παραχώρησης του λιμένα Πειραιώς (2016) στην Cosco Group Limited και οι οποίες προέβλεπαν, μεταξύ άλλων, την επέκταση του επιβατικού λιμένα του Πειραιά, δηλαδή του προβλήτα της κρουαζιέρας.
Η ανακοίνωσε της ΟΛΠ ΑΕ
Σε συνέχεια των αποφάσεων του ΣτΕ, αναφορικά με προηγούμενες εγκρίσεις της ΕΣΑΛ για το Προγραμματικό Σχέδιο Επενδύσεων (Master Plan) του Λιμένος Πειραιώς, οι οποίες επηρεάζουν το έργο επέκτασης του τερματικού σταθμού κρουαζιέρας, με την προσωρινή παύση των κατασκευαστικών εργασιών, η ΟΛΠ Α.Ε. επιθυμεί να ενημερώσει τα εξής:
H Εταιρεία δεσμεύεται να εφαρμόσει το μεγάλο επενδυτικό της σχέδιο στη χώρα, λαμβάνοντας υπόψη όποιες ενδεχόμενες προσαρμογές κρίνονται απαραίτητες, σύμφωνα με τις αποφάσεις των αρμόδιων διοικητικών και δικαστικών αρχών και τη Σύμβαση Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο.
Ως σταθερός, αξιόπιστος και μακροπρόθεσμος επενδυτής στη χώρα η ΟΛΠ Α.Ε. συνεργάζεται στενά με τις ελληνικές αρχές για το βέλτιστο αποτέλεσμα, σε πλήρη πάντα εφαρμογή όλων των αποφάσεων.
Στόχος του Οργανισμού παραμένει η ανάπτυξη του Λιμένα προς όφελος της ελληνικής Οικονομίας και Κοινωνίας.
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ