Συμφωνία για την ναυπήγηση τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 teu το ένα, υπέγραψε η Euroseas Ltd. με τα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard Co της Κορέας.
Τα πλοία που είναι οικολογικού σχεδιασμού έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, ένα το πρώτο και δύο το δεύτερο τρίμηνο του εν λόγω έτους. Το συνολικό τίμημα για την κατασκευή των τριών πλοίων είναι περίπου 102 εκατομμύρια δολάρια που η ναυτιλιακή εταιρεία, σκοπεύει να χρηματοδοτήσει με ένα συνδυασμό χρέους και ίδιων κεφαλαίων.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εισηγμένης στον Nasdaq, Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η νέα παραγγελία έρχεται σαν συνέχεια της προηγούμενης στο ίδιο ναυπηγείο που αφορούσε στη ναυπήγηση τεσσάρων containerships μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu το ένα.
Σε ένα αρκετά ταραγμένο και αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον, παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων, συμπλήρωσε.
Η Euroseas τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους είχε παραγγείλει δύο ακόμη containerships, ίδιας μεταφορικής ικανότητας (1.800 teu) και από το ίδιο ναυπηγείο (Hyundai Mipo), έναντι 85 εκατομμυρίων δολαρίων. Αυτή τη στιγμή ο στόλος της ναυτιλιακής εταιρείας αποτελείται από 16 containerships (6 Intermediate και 10 Feeder), μεταφορικής ικανότητας 50.371 teu και με τις νέες παραγγελίες ο στόλος της θα αυξηθεί σε 23 containerships, μεταφορικής ικανότητας 66.971 teu.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη