
Συμφωνία για την ναυπήγηση τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 1.800 teu το ένα, υπέγραψε η Euroseas Ltd. με τα ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard Co της Κορέας.
Τα πλοία που είναι οικολογικού σχεδιασμού έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, ένα το πρώτο και δύο το δεύτερο τρίμηνο του εν λόγω έτους. Το συνολικό τίμημα για την κατασκευή των τριών πλοίων είναι περίπου 102 εκατομμύρια δολάρια που η ναυτιλιακή εταιρεία, σκοπεύει να χρηματοδοτήσει με ένα συνδυασμό χρέους και ίδιων κεφαλαίων.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εισηγμένης στον Nasdaq, Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι η νέα παραγγελία έρχεται σαν συνέχεια της προηγούμενης στο ίδιο ναυπηγείο που αφορούσε στη ναυπήγηση τεσσάρων containerships μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu το ένα.

Σε ένα αρκετά ταραγμένο και αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον, παραμένουμε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων, συμπλήρωσε.
Η Euroseas τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους είχε παραγγείλει δύο ακόμη containerships, ίδιας μεταφορικής ικανότητας (1.800 teu) και από το ίδιο ναυπηγείο (Hyundai Mipo), έναντι 85 εκατομμυρίων δολαρίων. Αυτή τη στιγμή ο στόλος της ναυτιλιακής εταιρείας αποτελείται από 16 containerships (6 Intermediate και 10 Feeder), μεταφορικής ικανότητας 50.371 teu και με τις νέες παραγγελίες ο στόλος της θα αυξηθεί σε 23 containerships, μεταφορικής ικανότητας 66.971 teu.


Latest News

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Β. Κικίλιας: Κλειστός διαγωνισμός 4 χρόνων για τις άγονες γραμμές
Ο κ. Κικίλιας έκανε λόγο για οριζόντιο τρόπο συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια με τη μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Frederiksen (AEC) – Σημαντικός ο ρόλος των Ελλήνων εφοπλιστών στην Αρκτική
Για την ελληνική ναυτιλία μίλησε στο ΟΤ Delphi Economic Forum X ο Mads Frederiksen, εκτελεστικός διευθυντής στο Arctic Economic Council

Κικίλιας: Τι ζητεί να αλλάξει στο επιβατικό λιμάνι Πειραιά
«Η άμεση αναβάθμιση και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών του με παράλληλη επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν ανακύψει είναι πρώτη προτεραιότητα» δηλώνει στα «ΝΕΑ»

«Φρένο» στις τιμές των εισιτήριων μέσω της μείωσης των λιμενικών τελών
Μειώνονται κατά 50% από την 1η Μαΐου του τρέχοντος έτους και για ένα χρόνο τα λιμενικά τέλη για τους επιβάτες

Πράσινη μετάβαση: Κανονιστικές εξελίξεις στις θαλασσιες μεταφορές
Με κοινό κείμενο 10 από τους μεγαλύτερους ομιλους διεθνώς ζητούν από τον ΙΜΟ δίκαιο και επιστημονικά τεκμηριωμένο πλαίσιο

Capital Link: Ο Πόλυς Χατζηιωάννου χτύπησε το «Closing Bell» στη Νέα Υόρκη
Το 3rd Capital Link Cyprus Business Forum διοργανώθηκε σε συνεργασία με την Κυπριακή Ένωση Εφοπλιστών με την υποστήριξη του κυπριακού υφυπουργείου Ναυτιλίας

Μελίνα Τραυλού: Καλεί τον ΙΜΟ να μην λάβει αποφάσεις που θα υπονομεύσουν την ναυτιλία
Μην «πυροβολείτε» το LNG- ο εμπορικός διαχειριστής να αναλάβει το κόστος συμμόρφωσης στην πράσινη μετάβαση, τα δύο μηνύματα της προέδρου της ΕΕΕ, Μελίνας Τραυλού