Ενέδωσε στην αυξανόμενη δημοτικότητα των crypto η λίγκα του αμερικανικού ποδοσφαίρου (NFL) δίδοντας τελικά το πράσινο φως, ώστε οι ομάδες του φούτμπολ να μπορούν να δεχτούν χορηγίες από blockchain, αναιρώντας την αντίθετη απόφαση που είχε λάβει το περασμένο καλοκαίρι. Πάντως, οι διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων θα συνεχίσουν να απαγορεύονται, παρά το γεγονός πως πολλοί αθλητές διαφημίζου οι ίδιοι crypto.
H απόφαση ουσιαστικά επιτρέπει τεχνικές μάρκετινγκ που θα προωθούν την τεχνολογία του blockchain. Όμως, θα διατηρηθεί το μπλόκο στην προώθηση συγκεκριμένων κρυπτονομισμάτων και fan tokens.
«Στο συνεχώς μεταβαλλόμενο εποπτικό περιβάλλον, είναι ζωτικής σημασίας να βαδίσουμε προσεκτικά εκτιμώντας τις πιθανές εμπορικές ευκαιρίες που υπάρχουν από τις τεχνολογίες blockchain» αναφέρει χαρακτηριστικά το υπόμνημα της NFL.
Το υπόμνημα θα προωθεί στην επικείμενη ετήσια συνεδρίαση της ομοσπονδίας, που ξεκινά το ερχόμενο Σάββατο, στη Φλόριντα, προκειμένου και οι νέες οδηγίες να επικυρωθούν.
Αναλυτές σχολιάζουν πως η στροφή της NFL αντανακλά το έντονο lobbying που καταγράφεται από τον κλάδο του blockchain και το οποίο πέρα από τον χώρο του αθλητισμού έχει απλώσει τα… πλοκάμια του από την αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, την SEC, έως το υπουργείο Εμπορίου και τον Λευκό Οίκο.
Εξάλλου, μόλις προ ημερών η NFL και η ένωση των επαγγελματιών παικτών είχε καταλήξει σε μια συμφωνία για την παραγωγή συλλεκτικών βίντεο με την εταιρεία blockchain Dapper Labs. To ύψος της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκε, ωστόσο ανάλογη συμφωνία συνεργασίας μεταξύ της ομοσπονδίας μπάσκετ National Basketball Association και του ανταλλακτηρίου crypto της Coinbase ανήλθε σε 192 εκατ. δολάρια.
Θυμίζουμε πως σε ατομικό επίπεδο πολλοί σταρ του αμερικανικού φούτμπολ έχουν αποκομίσει σημαντικά κέρδη μέσα από συμφωνίες με crypto και NFTs. Μάλιστα, ο δημοφιλέστατος αθλητής Τομ Μπράντι (και σύζυγος του τοπ μόντελ Ζιζέλ Μπούντχεν), που αποσύρθηκε πρόσφατα από την ενεργό δράση, έχει δημιουργήσει τη δική του πλατφόρμα NFT, την Autograph, η οποία συγκέντρωσε 170 εκατ. δολάρια από επενδυτές στις αρχές της χρονιάς.