Την ένταξη των υπηρεσιών Deloitte Digital στο χαρτοφυλάκιο της ανακοίνωσε σήμερα η Deloitte Ελλάδος. Όπως ανακοινώθηκε, η Deloitte Digital αποτελεί ένα ξεχωριστό κομμάτι της Deloitte που προσφέρει στις επιχειρήσεις σχεδιασμό πελατοκεντρικών ψηφιακών υπηρεσιών, βοηθώντας τις να αναβαθμίσουν την εμπειρία του πελάτη.
Ειδικότερα, η Deloitte Digital φέρνει και στη χώρα μας την τεχνογνωσία της διεθνούς παρουσίας της, η οποία αριθμεί περισσότερα από 50 γραφεία σε 61 χώρες. Συνδυάζει μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη εμπειρία και γνώση στον δημιουργικό σχεδιασμό ψηφιακών υπηρεσιών για πελάτες.
«Καινοτόμες λύσεις»
Στη συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της Deloitte Digital, ο κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO Deloitte Ελλάδος, σημείωσε: «H Deloitte Digital συνδυάζει τη δύναμη της Deloitte στον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και στις τεχνολογικές εφαρμογές με τις ικανότητες ενός παγκόσμιας κλάσης digital agency. Από τη χάραξη της στρατηγικής προσέγγισης για τους πελάτες της μέχρι την υλοποίησή της, η Deloitte Digital θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις που αυξάνουν το ψηφιακό τους αποτύπωμα».
«Μοναδικός συνδυασμός»
O κ. Nίκος Χριστοδούλου, Partner, Consulting Leader της Deloitte Ελλάδος δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Ελλάδα προστίθεται στο διεθνές δίκτυο της Deloitte Digital. H Deloitte Digital είναι ένας μοναδικός συνδυασμός digital agency και συμβουλευτικής εταιρείας κάτω από μια παγκόσμια ομπρέλα. Με την Deloitte Digital στο portfolio μας, μπορούμε πλέον να είμαστε ένα one-stop-shop για τις επιχειρήσεις, παρέχοντας συνολικές λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού. Η δύναμή μας πλέον θα έγκειται στην ικανότητά μας να παρέχουμε στρατηγικές κατευθύνσεις, συνδυαστικά με δεξιότητες στο marketing και την τεχνολογία, κάτι που δεν μπορούν να παρέχουν άλλες συμβουλευτικές εταιρείες και agencies».
«Ταξίδι αλλαγής και καινοτομίας»
Ο κ. Κωστής Χλουβεράκης, Principal, Consulting, Deloitte Digital Leader για την Ελλάδα, σημείωσε επίσης: «Το να γίνει μια εταιρεία ψηφιακή σημαίνει ότι ξεκινά ένα ταξίδι αλλαγής και καινοτομίας, που μπορεί να οδηγήσει σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Σχεδιάζοντας εκ νέου την εμπειρία του πελάτη σχεδιάζουμε την επιχείρηση του μέλλοντος. Για τη χάραξη αυτού του ταξιδιού συνδυάζουμε τις δημιουργικές ιδέες της Deloitte Digital με τις αμέτρητες πλέον τεχνολογικές δυνατότητες που μας δίνουν τα δεδομένα, η τεχνητή νοημοσύνη και οι εξειδικευμένες γνώσεις μας για κάθε κλάδο της αγοράς».
Στην Ελλάδα, η Deloitte Digital προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την ισχυροποίηση των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, ενισχύοντας παράλληλα την ανάπτυξη και τη διείσδυση σε νέα κοινά.
Οι υπηρεσίες
Ειδικότερα, οι υπηρεσίες της Deloitte Digital εντάσσονται στους παρακάτω πυλώνες:
• Customer Strategy: Δημιουργία πελατοκεντρικής στρατηγικής, με σχεδιασμό νέων προσωποποιημένων, ανθρωποκεντρικών εμπειριών, που προσφέρουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διατηρήσουν αλλά και να αναπτύξουν τη βάση των πελατών τους.
• Design: Σχεδιασμός και δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών και καινοτόμων δυνατοτήτων με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό.
• Creativity, Brand and Advertising: Νέες δημιουργικές ιδέες που ενισχύουν και προωθούν το brand μιας εταιρείας. Ιδέες που διαφοροποιούν τις εταιρείες και τους επιτρέπουν να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους.
• Experience Management & Marketing: Ολοκληρωμένες λύσεις σχεδιασμού και διαχείρισης του κύκλου ζωής των πελατών από την προσέλκυση, μέχρι τη διατήρησή τους.
• eCommerce: Στρατηγικός εμπορικός σχεδιασμός στην υλοποίηση και λειτουργία ψηφιακών B2C και B2B καναλιών πωλήσεων.
• Sales Transformation: Καινοτόμες μέθοδοι και εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού που ενδυναμώνουν τα τμήματα πωλήσεων, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του πελάτη, μέσα από την εφαρμογή προηγμένων λύσεων, όπως το Salesforce.
• Service Excellence: Καινοτόμες δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών που εστιάζουν στη δημιουργία αναβαθμισμένων εμπειριών εξυπηρέτησης και αλληλεπίδρασης μέσα από ενοποιημένη, πολυκαναλική, ψηφιακή προσέγγιση.
Latest News
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων
Ποιες εταιρείες επενδύουν στην απολιγνιτοποίηση - Τα 6 μεγάλα projects
Έργα συνολικού προϋπολογισμού 141,558 εκατ. ευρώ πραγματοποιούνται από 6 μεγάλες εταιρείες στις περιοχές όπου συνέβη η απολιγνιτοποίηση
Νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ - Τα χαμηλά κέρδη και τα μέτρα για τις τιμές
Τι «βλέπει» ο Αριστοτέλης Παντελιάδης για τις τιμές στα σούπερ μάρκετ - Γιατί δεν θα επιστρέψουν ποτέ εκεί που ήταν στα προ τριετίας