
Με αφορμή δημοσιεύματα σε σχέση με την παραλιακή περιοχή κατοικιών και με στόχο την αποφυγή παρανοήσεων που μπορεί να δημιουργούνται, η LAMDA Development S.A. διευκρινίζει ότι η πρόσφατη τροποποίηση της ΚΥΑ για τις περιοχές προς πολεοδόμηση αποσκοπεί στην μετατροπή της συγκεκριμένης περιοχής σε μια περιοχή ελεύθερη από αυτοκίνητα, με ενίσχυση και διευκόλυνση της πεζής μετακίνησης και αύξηση των χώρων πρασίνου.
Τονίζεται ότι η ελεύθερη και απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών στο παραλιακό μέτωπο παραμένει προτεραιότητα της Lamda Development και η σχεδιαζόμενη ανάπτυξη εξυπηρετεί αυτόν ακριβώς τον σκοπό.
Ειδικότερες παράμετροι της τροποποίησης:
Α. Αύξηση πεζοδρόμων:
– Η βασική τροποποίηση είναι η μετατροπή του κύριου δρόμου που διέσχιζε την περιοχή αυτή (πλάτους 21μ.) σε πεζόδρομο, συγκρίσιμο με τους εμβληματικότερους πεζοδρόμους της χώρας (π.χ. η Διονυσίου Αρεοπαγίτου έχει πλάτος 20-25μ.)
– Παράλληλα δημιουργείται ένας νέος πεζόδρομος (πλάτους 6μ.) και διαπλατύνεται ένας ακόμη (από 6μ. σε 7,5μ.)
Με τις αλλαγές αυτές:
– Δημιουργείται ένας άνετος, εκτενής περίπατος, ο οποίος συνδέει τον κεντρικό πεζόδρομο της Ανάπτυξης πλάτους 56μ. με τους χώρους πρασίνου και τους λοιπούς πεζοδρόμους
– Προσφέρονται πολλαπλές δυνατότητες για περίπατο – ήπια άσκηση, ποδήλατο κ.λπ.
– Διευκολύνεται η κίνηση των πεζών προς την παραλία, ενισχύοντας την επισκεψιμότητά της
– Ενισχύεται συνολικά το δίκτυο πεζοδρόμων στην περιοχή
Β. Αύξηση χώρων πρασίνου:
Επακόλουθο της ως άνω αύξησης των πεζοδρόμων είναι η ένωση ενός πεζοδρόμου πλάτους 5μ. (σημερινή βραχώδης περιοχή) στο όριο της παραλίας με τον υφιστάμενο χώρο πρασίνου και την μετατροπή του σε χώρο πρασίνου επίσης. Με την μετατροπή αυτή:
– Δημιουργείται ένας νέος γραμμικός χώρος πρασίνου συνολικής έκτασης 8 στρεμμάτων, ο οποίος συνδέεται με την παραλία
– Η χρήση του γραμμικού αυτού «πάρκου» από τους πολίτες (πεζών, ποδηλατών κ.λπ.) παραμένει ανεμπόδιστη
– Συνεπώς, η κίνηση πεζών και ποδηλάτων ούτε καταργείται, ούτε εμποδίζεται
– Αντιθέτως, πραγματοποιείται μέσω του νέου αυτού χώρου πρασίνου, όπου προσφέρονται μάλιστα περισσότερες δυνατότητες στάσης, ξεκούρασης, σκίασης κ.λπ.
– Διευκολύνεται συνεπώς ακόμη περισσότερο η πρόσβαση του κοινού στο παραλιακό μέτωπο
Γ. Μηδενική αύξηση δόμησης
– Αποτέλεσμα όλων αυτών των παρεμβάσεων είναι η αύξηση των κοινόχρηστων χώρων της περιοχής κατά περίπου 3.300τ.μ.
– Οι χώροι αυτοί περιέρχονται στο Ελληνικό Δημόσιο με ισόποση μείωση των εκτάσεων ιδιοκτησίας του Επενδυτή
– Η ελάχιστη αύξηση του σ.δ. προκύπτει ως μαθηματικό αποτέλεσμα, ώστε να διατηρηθεί η δόμηση όπως ακριβώς εγκρίθηκε από το Προεδρικό Διάταγμα
– Δηλαδή, η ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε. έχει το δικαίωμα να δομήσει ακριβώς όσα τ.μ. είχε και πριν την τροποποίηση
Δ. Ουδεμία αλλαγή σε ποδηλατόδρομους
– Κανείς ποδηλατόδρομος δεν καταργείται, τροποποιείται ή μετακινείται
– Ο ενιαίος ποδηλατόδρομος μήκους 22 χιλιομέτρων από τον Πειραιά μέχρι την Βουλιαγμένη, παραμένει στη θέση που έχει διακηρυχθεί και δεν επηρεάζεται από την τροποποίηση


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA