
Με αφορμή δημοσιεύματα σε σχέση με την παραλιακή περιοχή κατοικιών και με στόχο την αποφυγή παρανοήσεων που μπορεί να δημιουργούνται, η LAMDA Development S.A. διευκρινίζει ότι η πρόσφατη τροποποίηση της ΚΥΑ για τις περιοχές προς πολεοδόμηση αποσκοπεί στην μετατροπή της συγκεκριμένης περιοχής σε μια περιοχή ελεύθερη από αυτοκίνητα, με ενίσχυση και διευκόλυνση της πεζής μετακίνησης και αύξηση των χώρων πρασίνου.
Τονίζεται ότι η ελεύθερη και απρόσκοπτη πρόσβαση των πολιτών στο παραλιακό μέτωπο παραμένει προτεραιότητα της Lamda Development και η σχεδιαζόμενη ανάπτυξη εξυπηρετεί αυτόν ακριβώς τον σκοπό.
Ειδικότερες παράμετροι της τροποποίησης:
Α. Αύξηση πεζοδρόμων:
– Η βασική τροποποίηση είναι η μετατροπή του κύριου δρόμου που διέσχιζε την περιοχή αυτή (πλάτους 21μ.) σε πεζόδρομο, συγκρίσιμο με τους εμβληματικότερους πεζοδρόμους της χώρας (π.χ. η Διονυσίου Αρεοπαγίτου έχει πλάτος 20-25μ.)
– Παράλληλα δημιουργείται ένας νέος πεζόδρομος (πλάτους 6μ.) και διαπλατύνεται ένας ακόμη (από 6μ. σε 7,5μ.)
Με τις αλλαγές αυτές:
– Δημιουργείται ένας άνετος, εκτενής περίπατος, ο οποίος συνδέει τον κεντρικό πεζόδρομο της Ανάπτυξης πλάτους 56μ. με τους χώρους πρασίνου και τους λοιπούς πεζοδρόμους
– Προσφέρονται πολλαπλές δυνατότητες για περίπατο – ήπια άσκηση, ποδήλατο κ.λπ.
– Διευκολύνεται η κίνηση των πεζών προς την παραλία, ενισχύοντας την επισκεψιμότητά της
– Ενισχύεται συνολικά το δίκτυο πεζοδρόμων στην περιοχή
Β. Αύξηση χώρων πρασίνου:
Επακόλουθο της ως άνω αύξησης των πεζοδρόμων είναι η ένωση ενός πεζοδρόμου πλάτους 5μ. (σημερινή βραχώδης περιοχή) στο όριο της παραλίας με τον υφιστάμενο χώρο πρασίνου και την μετατροπή του σε χώρο πρασίνου επίσης. Με την μετατροπή αυτή:
– Δημιουργείται ένας νέος γραμμικός χώρος πρασίνου συνολικής έκτασης 8 στρεμμάτων, ο οποίος συνδέεται με την παραλία
– Η χρήση του γραμμικού αυτού «πάρκου» από τους πολίτες (πεζών, ποδηλατών κ.λπ.) παραμένει ανεμπόδιστη
– Συνεπώς, η κίνηση πεζών και ποδηλάτων ούτε καταργείται, ούτε εμποδίζεται
– Αντιθέτως, πραγματοποιείται μέσω του νέου αυτού χώρου πρασίνου, όπου προσφέρονται μάλιστα περισσότερες δυνατότητες στάσης, ξεκούρασης, σκίασης κ.λπ.
– Διευκολύνεται συνεπώς ακόμη περισσότερο η πρόσβαση του κοινού στο παραλιακό μέτωπο
Γ. Μηδενική αύξηση δόμησης
– Αποτέλεσμα όλων αυτών των παρεμβάσεων είναι η αύξηση των κοινόχρηστων χώρων της περιοχής κατά περίπου 3.300τ.μ.
– Οι χώροι αυτοί περιέρχονται στο Ελληνικό Δημόσιο με ισόποση μείωση των εκτάσεων ιδιοκτησίας του Επενδυτή
– Η ελάχιστη αύξηση του σ.δ. προκύπτει ως μαθηματικό αποτέλεσμα, ώστε να διατηρηθεί η δόμηση όπως ακριβώς εγκρίθηκε από το Προεδρικό Διάταγμα
– Δηλαδή, η ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε. έχει το δικαίωμα να δομήσει ακριβώς όσα τ.μ. είχε και πριν την τροποποίηση
Δ. Ουδεμία αλλαγή σε ποδηλατόδρομους
– Κανείς ποδηλατόδρομος δεν καταργείται, τροποποιείται ή μετακινείται
– Ο ενιαίος ποδηλατόδρομος μήκους 22 χιλιομέτρων από τον Πειραιά μέχρι την Βουλιαγμένη, παραμένει στη θέση που έχει διακηρυχθεί και δεν επηρεάζεται από την τροποποίηση


Latest News

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού

Dimand: Χτίζει νέο pipeline έργων αξίας άνω του 1 δισ. – Τι συμβαίνει με Μινιόν και Πύργο Πειραιά
Για την πρόοδο των έργων που διαχειρίζεται, την ελληνική αγορά real estate αλλά και τις επιπτώσεις από τους δασμούς Τραμπ μίλησε ο επικεφαλής της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος

Με προσομοιωτές και ρεαλιστικά σενάρια κρίσης, ο νέος ΟΣΕ - Τι είπε ο Κυρανάκης
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών μίλησε για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου και την αναδιοργάνωση του προσωπικού

Η ΑΒΑΞ ξεκινά την επέκταση των εγκαταστάσεων της Παπαστράτος στον Ασπρόπυργο
Η πρώτη φάση του σχεδίου έχει προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρω.

Σύμβουλος της AKTOR στην αναβάθμιση των εστιών στο πανεπιστήμιο Κρήτης
Το έργο, που υπεγράφη στις 27 Μαρτίου, συνολικού προϋπολογισμού 255 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει την κατασκευή 4.846 συνολικά κλινών σε Ρέθυμνο και Ηράκλειο

Υπουργείο Υποδομών: Ανοίγει ξανά η γέφυρα Χειμωνικού στην Κεφαλονιά
Τίθεται σε κυκλοφορία η γέφυρας Χειμωνικού στην Κεφαλονιά μετά την καταστροφή από την κακοκαιρία «Ιανός»

Εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ το έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και Παράκαμψη Ψαχνών»
Το έργο, την ένταξη του οποίου υπέγραψε ο Νίκος Παπαθανάσης, είναι συνολικού μήκους περίπου 28 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 238.430.480 ευρώ