Έντονο ενδιαφέρον για νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και αποχή των πλοιοκτητών από παραγγελίες σε bulkers και δεξαμενόπλοια καταγράφουν οι ναυλομεσιτικοί οίκοι.
Ειδικότερα σχεδόν 40 παραγγελίες για ισάριθμα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε την προηγούμενη εβδομάδα ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermodal επιβεβαιώνοντας ότι το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών για νέα μεταφορική ικανότητα containerships παραμένει αμείωτο.
Οι εξαιρετικά θετικές συνθήκες στον τομέα των containerships συνεχίζουν να ενισχύουν το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών μετά τα ιστορικά κέρδη τους κατά τη διάρκεια του 2021, επισημαίνει η Intermodal. Η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά, ενώ οι πρόσφατοι περιορισμοί στην Κίνα λόγω της παραλλαγής Omicron της Covid-19 θα προσθέσουν περαιτέρω πίεση στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού, με ένα προφανές θετικό αποτέλεσμα για τα κέρδη μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, προσθέτει στην ανάλυση του ο ναυλομεσιτικός οίκος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Alphaliner στις αρχές Μαρτίου, ο υπό παραγγελία στόλος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αποτελούσε μόλις το 25,3% του εν ενεργεία στόλου όταν το διάστημα 2006-2008 είχε φτάσει και το 70%!
Το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους (Ιανουάριο-Φεβρουάριο) η Alphaliner κατέγραψε συνολικά 73 παραγγελίες για νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Μέτρια παρουσία τα χύδην ξηρού φορτίου-αποχή των δεξαμενοπλοίων
Στο μεταξύ στο κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου οι πλοιοκτήτες έχουν υιοθετήσει μια πιο συντηρητική προσέγγιση στις νέες ναυπηγήσεις, παρά το γεγονός ότι επικρατούν υγιή επίπεδα στην αγορά εμπορευμάτων. Την προηγούμενη εβδομάδα η Intermodal κατέγραψε μόλις μία παραγγελία τεσσάρων bulkers 40.000 dwt, το ένα από γερμανική εταιρεία. Και ήταν η πρώτη παραγγελία για το μήνα Μάρτιο μετά από μία πολύ «φτωχή» δραστηριότητα τον Φεβρουάριο όπου καταγράφηκαν μόλις πέντε παραγγελίες σε Kamsarmax. Τέλος, όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια οι πλοιοκτήτες εξακολουθούν να απέχουν πλήρως από τις νέες παραγγελίες ενώ η ανισορροπία προσφοράς/ζήτησης εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά σε βάρος των ναύλων.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International