Την ελπίδα ότι «ο κλάδος της κρουαζιέρας τη φετινή τουριστική περίοδο δεν θα επηρεαστεί σε σοβαρό τουλάχιστον βαθμό από τα γεγονότα στην Ουκρανία», εξέφρασε ο πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας, Γιώργος Κουμπενάς, κατά τη σημερινή ετήσια τακτική γενική συνέλευση της Ένωσης.
Ο κ. Κουμπενάς είπε ο κλάδος της κρουαζιέρας το 2021, έκανε την επανεκκίνησή του σε μικρό βαθμό λόγω της πανδημίας του COVID – 19. Ευχήθηκε η κίνηση στον κλάδο να ομαλοποιηθεί προκειμένου να επανέλθει η δραστηριότητα στον τομέα των νέων ναυπηγήσεων που έχει για καιρό ανασταλεί.
Οι παρεμβάσεις
Τόνισε επίσης, ότι η Ένωση με τα μέλη της, έκαναν όλες τις επιβαλλόμενες ενέργειες την περίοδο της πανδημίας, με συνεχείς παρεμβάσεις προς την Κεντρική Διοίκηση και όλους τους αρμόδιους παράγοντες για το θέμα, προκειμένου να υπάρξουν οι αναγκαίες ρυθμίσεις, προς διευκόλυνση της κίνησης των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων – τουριστών. Επίσης τόνισε ότι υπήρχε καθημερινή συνεργασία με τις τοπικές Αρχές των λιμένων με τη συνδρομή και των τοπικών πρακτόρων. Στη διάρκεια της τακτικής συνέλευσης, ενημερώθηκαν τα μέλη της ΕΕΚΦΝ επί των πεπραγμένων του έτους 2021, ενώ παρουσιάστηκε η έκθεση της εξελεγκτικής επιτροπής για την οικονομική διαχείριση του 2021.
Επίσης εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του έτους 2022, ενώ εξελέγη τριμελής εξελεγκτική επιτροπή για τον έλεγχο της διαχείρισης του 2022.
Τα στοιχεία
Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος, το 2021 ο συνολικός αριθμός αφίξεων κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια ανήλθε στις 1957 και ο αριθμός επιβατών στους 1.316.662. Η αύξηση στις αφίξεις σε σχέση με το 2020 ανέρχεται σε ποσοστό 732% και στους επιβάτες σε 1750%.
Στον αριθμό κρουαζιερόπλοιων, στις πρώτες θέσεις βρίσκονται ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Κέρκυρα, η Ρόδος, η Σαντορίνη, το Κατάκολο και το Ηράκλειο.
Στον αριθμό επιβατών προηγούνται η Κέρκυρα, ο Πειραιάς, η Μύκονος, η Ρόδος, το Κατάκολο, το Ηράκλειο και η Σαντορίνη.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη