
Το brand name smotel ολοκλήρωσε και εγκαινιάζει η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος (ΣΕΤΚΕ), με τη φιλοδοξία να δημιουργήσει μία νέα «γενιά» τουριστικών καταλυμάτων, που θα αλλάξουν τα δεδομένα στον χώρο της Φιλοξενίας.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωσε το smotel είναι το τελευταίο από τα τρία εγχειρήματα που η Συνομοσπονδία προήγαγε τα τελευταία χρόνια (τα άλλα δύο είναι το Καλάθι Πρωινού και ο Τουρισμός Εμπειρίας), το οποίο με την ολοκλήρωσή του θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον μετασχηματισμό του κλάδου των μικρών τουριστικών καταλυμάτων. Ενώ, παράλληλα, θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διαμόρφωση του νέου, σύγχρονου μοντέλου του ελληνικού τουρισμού στη μετά-πανδημική περίοδο.
Η ανάπτυξη του Smotel
«Η ανάπτυξη του smotel, συνιστά ιστορική στιγμή για τον κλάδο των μικρών τουριστικών καταλυμάτων, τα οποία εισέρχονται σε μία νέα εποχή, αλλά και για τον ευρύτερο χώρο της Φιλοξενίας, αφού πρόκειται για μία νέα, αναβαθμισμένη επιλογή διαμονής» τονίζει η ΣΕΤΚΕ και προσθέτει:.
«Με το νέο brand name θα μπορεί να πιστοποιείται ένα τουριστικό κατάλυμα, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους, υπό την προϋπόθεση ότι θα παρέχει αναβαθμισμένες και εξειδικευμένες υπηρεσίες και παροχές προς τους πελάτες του, προάγοντας την εμπειρία της Φιλοξενίας. Στη νέα κατηγορία τουριστικών καταλυμάτων θα μπορούν να εντάσσονται επιχειρήσεις του κλάδου, που πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Τα καταλύματα για να πιστοποιηθούν με το νέο brand name θα πρέπει να παρέχουν στους πελάτες τους αναβαθμισμένες υπηρεσίες, όπως το Καλάθι
Πρωινού και οι χαμηλότερες κατηγορίες κλειδιών θα πρέπει να παρέχουν τουλάχιστον μια μορφή τουρισμού εμπειρίας».
Νέα πρόταση στη διαμονή
Μιλώντας για το νέο brand name της ΣΕΤΚΕ, το οποίο, πλέον, ολοκληρώθηκε και προωθείται, ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, κ. Παναγιώτης Τοκούζης, υπογραμμίζει ότι στόχος είναι η δημιουργία ενός νέου είδους ποιοτικά αναβαθμισμένων τουριστικών καταλυμάτων, τα οποία θα εδραιωθούν στη μετα-covid εποχή ως η νέα πρόταση στη διαμονή.
«Αν υπάρχουν κάποιες σταθερές που παγιώνονται και στη μετα-covid εποχή, είναι η έντονη επιθυμία και διάθεση των ταξιδιωτών για νέες, αναβαθμισμένες και αυθεντικές εμπειρίες, τις οποίες τώρα μπορούν να παρέχουν τα smotel. Το νέο brand name της ΣΕΤΚΕ, το οποίο είναι πλέον γεγονός, στόχο έχει να καθιερώσει στη συνείδηση του σύγχρονου ταξιδιώτη μία διαφορετική και ποιοτική πρόταση διαμονής, αλλάζοντας την εικόνα των μικρών τουριστικών καταλυμάτων όπως τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Φιλοδοξία μας είναι αυτό το νέο μοντέλο καταλύματος να καθιερωθεί στο ελληνικό, τουριστικό γίγνεσθαι και, σύντομα, και σε ευρωπαϊκό»


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση