Το brand name smotel ολοκλήρωσε και εγκαινιάζει η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος (ΣΕΤΚΕ), με τη φιλοδοξία να δημιουργήσει μία νέα «γενιά» τουριστικών καταλυμάτων, που θα αλλάξουν τα δεδομένα στον χώρο της Φιλοξενίας.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωσε το smotel είναι το τελευταίο από τα τρία εγχειρήματα που η Συνομοσπονδία προήγαγε τα τελευταία χρόνια (τα άλλα δύο είναι το Καλάθι Πρωινού και ο Τουρισμός Εμπειρίας), το οποίο με την ολοκλήρωσή του θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον μετασχηματισμό του κλάδου των μικρών τουριστικών καταλυμάτων. Ενώ, παράλληλα, θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στη διαμόρφωση του νέου, σύγχρονου μοντέλου του ελληνικού τουρισμού στη μετά-πανδημική περίοδο.
Η ανάπτυξη του Smotel
«Η ανάπτυξη του smotel, συνιστά ιστορική στιγμή για τον κλάδο των μικρών τουριστικών καταλυμάτων, τα οποία εισέρχονται σε μία νέα εποχή, αλλά και για τον ευρύτερο χώρο της Φιλοξενίας, αφού πρόκειται για μία νέα, αναβαθμισμένη επιλογή διαμονής» τονίζει η ΣΕΤΚΕ και προσθέτει:.
«Με το νέο brand name θα μπορεί να πιστοποιείται ένα τουριστικό κατάλυμα, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους, υπό την προϋπόθεση ότι θα παρέχει αναβαθμισμένες και εξειδικευμένες υπηρεσίες και παροχές προς τους πελάτες του, προάγοντας την εμπειρία της Φιλοξενίας. Στη νέα κατηγορία τουριστικών καταλυμάτων θα μπορούν να εντάσσονται επιχειρήσεις του κλάδου, που πληρούν συγκεκριμένες προδιαγραφές. Τα καταλύματα για να πιστοποιηθούν με το νέο brand name θα πρέπει να παρέχουν στους πελάτες τους αναβαθμισμένες υπηρεσίες, όπως το Καλάθι
Πρωινού και οι χαμηλότερες κατηγορίες κλειδιών θα πρέπει να παρέχουν τουλάχιστον μια μορφή τουρισμού εμπειρίας».
Νέα πρόταση στη διαμονή
Μιλώντας για το νέο brand name της ΣΕΤΚΕ, το οποίο, πλέον, ολοκληρώθηκε και προωθείται, ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας, κ. Παναγιώτης Τοκούζης, υπογραμμίζει ότι στόχος είναι η δημιουργία ενός νέου είδους ποιοτικά αναβαθμισμένων τουριστικών καταλυμάτων, τα οποία θα εδραιωθούν στη μετα-covid εποχή ως η νέα πρόταση στη διαμονή.
«Αν υπάρχουν κάποιες σταθερές που παγιώνονται και στη μετα-covid εποχή, είναι η έντονη επιθυμία και διάθεση των ταξιδιωτών για νέες, αναβαθμισμένες και αυθεντικές εμπειρίες, τις οποίες τώρα μπορούν να παρέχουν τα smotel. Το νέο brand name της ΣΕΤΚΕ, το οποίο είναι πλέον γεγονός, στόχο έχει να καθιερώσει στη συνείδηση του σύγχρονου ταξιδιώτη μία διαφορετική και ποιοτική πρόταση διαμονής, αλλάζοντας την εικόνα των μικρών τουριστικών καταλυμάτων όπως τα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Φιλοδοξία μας είναι αυτό το νέο μοντέλο καταλύματος να καθιερωθεί στο ελληνικό, τουριστικό γίγνεσθαι και, σύντομα, και σε ευρωπαϊκό»
Latest News
Σε Μύκονο και Κάρπαθο οι επόμενες «στάσεις» της Hilton - Το σχέδιο επέκτασης
Οι νέες συμφωνίες franchise σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Κροατία υπογραμμίζουν τη δέσμευση της Hilton για περαιτέρω ανάπτυξη στην Ευρωπαϊκή αγορά των resorts.
Έρχονται αυστηρές προδιαγραφές για τα Airbnb - Η ρύθμιση «κλειδί» και η ανατροπή στις μισθώσεις
Οι παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου αφορούν στα καταλύματα τύπου Airbnb και όχι τους κοινόχρηστους χώρους
Αντιδρούν οι ξενοδόχοι στο ενδεχόμενο αύξησης στα τέλη παρεπιδημούντων
Οι ξενοδόχοι υπενθυμίζουν σε όλους πως η τουριστική βιομηχανία αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας της Αττικής
«Κλείδωσε» το ρεκόρ στον τουρισμό - Πόσοι ήρθαν τον Σεπτέμβριο, πόσες ημέρες έμειναν [γραφήματα]
Ο τουρισμός συνεχίζει την εντυπωσιακή του πορεία - Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία του κρατικού προϋπολογισμού για το 2025
Καταγγελία στην Κομισιόν για τα μέτρα θηλιά στο Airbnb
Οι υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής έχουν εκφράσει τις ανησυχίες τους στις ισπανικές αρχές για τα Airbnb
Η ακρίβεια «πλήγωσε» Μύκονο και Σαντορίνη - Απώλειες για καταλύματα και εστίαση
Σαντορίνη και Μύκονος κατέγραψαν απώλειες στον τουρισμό τους καλοκαιρινούς μήνες - Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία
Το mega project των 800 εκατ. του Μπορίσοφ στην Ελούντα – To deal με τον Ralph Lauren
Πώς θα χρηματοδοτηθεί η τουριστική επένδυση του Elounda Hills του επιχειρηματία – Η προπώληση κατοικιών και η συνεργασία με εταιρεία του Ralph Lauren
Πάνω από 100 επενδυτές ψάχνουν ξενοδοχεία στην Αθήνα - Πώς ενισχύεται ο τουρισμός
Ο τουρισμός ενισχύεται με νέα ξενοδοχεία απο Wyndham - Ενδιαφέρον απο Highgate για την ελληνική αγορά - Η αξία του τοπικού management
Πού θα επενδύσει σε νέα ξενοδοχεία ο όμιλος Μήτση - Τι «βαθμό» πήρε το 2023
Ο Όμιλος Μήτση συνεχίζει να αναπτύσσεται στον ελληνικό τουρισμό - Τι λέει ο CEO της εταιρείας, Κώστας Μήτσης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα