Ο αριθμός των πλοίων που αναχωρούν από τα ρωσικά λιμάνια έχει μειωθεί κατά 35% σε σύγκριση με τα επίπεδα πριν από την εισβολή στην Ουκρανία, σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από το Lloyd’s List Intelligence.
Τις τρεις εβδομάδες πριν από την 24η Φεβρουαρίου, την ημέρα που ξεκίνησε η ρωσική εισβολή, τα δεδομένα δείχνουν ότι 885 πλοία συνολικά αναχώρησαν από τα ρωσικά λιμάνια. Τα πλοία αυτά ήταν πολύ μεγαλύτερα από τα 579 πλοία που αναχώρησαν από ρωσικά λιμάνια τις τρεις εβδομάδες πριν την 16η Μαρτίου.
Όπως διευκρινίζει Lloyd’s List Intelligence η έρευνα αφορά πλοία άνω των 10.000 dwt.
Οι εξαγωγές σιτηρών και άνθρακα επηρεάσθηκαν περισσότερο καθώς σε μία εβδομάδα που έληξε στις 16 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν 21 αναχωρήσεις πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου από ρωσικά λιμάνια, αριθμός μειωμένος κατά 72% σε σύγκριση με 75 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που αναχώρησαν την εβδομάδα πριν από την εισβολή. Η Νότια Κορέα παραμένει βασικός εμπορικός εταίρος και είναι ο κορυφαίος προορισμός για τα εξερχόμενα πλοία που πλέουν από τη Ρωσία, μετά την εισβολή. Ακολουθούν η Ολλανδία, η Τουρκία και η Φινλανδία.
Από τα 579 πλοία που αναχώρησαν από τα ρωσικά λιμάνια, τα 77 κατέπλευσαν στη Νότια Κορέα. Επίσης η Ολλανδία παραμένει ο κορυφαίος προορισμός για τις ρωσικές εξαγωγές αργού και πετρελαϊκών προϊόντων. Συνολικά, οι αναχωρήσεις από ρωσικά λιμάνια δεξαμενόπλοιων αργού και προϊόντων είναι 56% χαμηλότερες σε σύγκριση με την περίοδο πριν την εισβολή.
Latest News
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε
Στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 11,4 εκατ. ευρώ η επέκταση του λιμένα Ίου
Το έργο αποτελεί μέρος από μια σειρά παρεμβάσεων, οι οποίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Ναυτιλίας
Συμφωνία Χαμάς - Ισραήλ: Πότε θα επιστρέψουν τα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Τι λένε στελέχη και αναλυτές της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την επιστροφή των εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα μετά τη συμφωνία Χαμάς – Ισραήλ – Το μήνυμα των Χούθι
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά