Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) προειδοποίησε την Boeing Co ότι ενδέχεται να μην λάβει πιστοποίηση για μια μεγαλύτερη έκδοση του 737 MAX πριν από μια βασική προθεσμία ασφαλείας που έχει ορίσει το Κογκρέσο, δήλωσε πηγή στο Reuters.
Ο Ίαν Γουόν, εν ενεργεία διευθυντής του γραφείου αεροπορικής ασφάλειας της FAA που επιβλέπει την Boeing, ζήτησε από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων με επιστολή της 21ης Μαρτίου να παράσχει ένα «ώριμο πρόγραμμα πιστοποίησης», σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει την επιστολή. Ο Γουόν αναζήτησε επίσης ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο τόσο για το 737 MAX 10 όσο και για το 777-9.
Και τα δύο σχέδια αεροσκαφών βρίσκονται υπό ανάπτυξη και απαιτείται πιστοποίησή τους για να μπορέσουν να τεθούν σε υπηρεσία.
«Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα ωριμότητα του προγράμματος Boeing Model 737-10, η FAA ανησυχεί ότι δεν θα επληρωθούν οι όροι της της οδηγίας» του Κογκρέσου το 2020, έγραψε ο Γουόν, όπως σημείωσε η πηγή.
Η επιστολή του Γουόν αναφερόταν στον νόμο του 2020, που είναι γνωστός και ως «Νόμος για την Πιστοποίηση, την Ασφάλεια και την Υπευθυνότητα των Αεροσκαφών», ο οποίος αναμόρφωσε τον τρόπο με τον οποίο η FAA πιστοποιεί νέα αεροπλάνα. Ο νόμος ορίζει προθεσμία ως τα τέλη Δεκεμβρίου 2022 για την επιβολή ενός νέου προτύπου ασφαλείας για τις προειδοποιήσεις στο πιλοτήριο.
Μόνο το Κογκρέσο μπορεί να παρατείνει την προθεσμία εάν η FAA δεν πιστοποιήσει το 737 MAX 10 πριν από το τέλος του έτους.
Οι φόβοι της Boeing
Η Boeing από τη μεριά της προειδοποιεί ότι μια τέτοια εξέλιξη ίσως έχει αντίκτυπο στις θέσεις εργασίας και την παραγωγή εάν το αεροσκάφος δεν εγκριθεί, όπως σημείωσε το Reuters την περασμένη εβδομάδα.
Το 737 MAX 10 είναι μακρύτερο από τα προηγούμενα αεροσκάφη στενής ατράκτου 737 MAX. Το 777-9, ένα αεροσκάφος ευρείας ατράκτου, είναι η αρχική έκδοση ενός ενημερωμένου σχεδίου 777 γνωστό ως 777X.
Τον Μάιο του 2021, η FAA ενημέρωσε την Boeing ότι δεν θα πιστοποιούσε το 777X μέχρι τα μέσα έως τα τέλη του 2023.
Ο Γουόν προειδοποίησε ότι υπάρχει χρονική υπέρβαση των προγραμμάτων πιστοποίησης των 737 MAX 10 και 777-9 και πως «δεν αντικατοπτρίζουν πλέον τις δραστηριότητες του προγράμματος».
Latest News
Οι 9+1 κορυφαίες τάσεις για το 2025 - Στην κρυστάλλινη σφαίρα των FT
Οι προβλέψεις για το 2025 υποθέτουν ότι οι αλλαγές στην αγορά θα υπαγορευθούν από τον Τραμπ - Αλλά όχι μόνο...
Οι άλλες business των brands μόδας – Από την Zara στην Louis Vuitton
Κολοσσοί της αγοράς στρέφουν συνειδητά το ενδιαφέρον τους και σε άλλους τομείς - Τι επιλέγουν Zara, Louis Vuitton, Prada
Δωρεά 15 εκατ. δολαρίων από τη Walt Disney - Για την αντιμετώπιση των πυρκαγιών στο Λος Άντζελες
Η βιομηχανία της ψυχαγωγίας και του θεάματος ενώνει τις δυνάμεις της μπροστά στην καταστροφή - Η δωρεά της Walt Disney
Ο «μυστικός παίκτης» στον πόλεμο Ρωσίας - Ουκρανίας - Τι συμβαίνει με τα drones
Ο πόλεμος ανάμεσα στη Ρωσία και την Ουκρανία αλλάζει μια για πάντα τον τρόπο διεξαγωγής συρράξεων - Ο ρόλος των drones
Γιατί η Meta έπρεπε να «υποκλιθεί στον Τραμπ» πριν από την ορκωμοσία του
Η Meta έχει πολλά να διακινδυνεύσει, γι' αυτό και επαναπροσδιορίζει τη θέση της ανάλογα με τις πολιτικές εξελίξεις - Τι κάνει τώρα με τον Τραμπ
Η McDonald's υποχωρεί από τους στόχους συμπερίληψης
Η McDonald's αποσύρει ορισμένους στόχους DEI στο πιο πρόσφατο εταιρικό πρόγραμμα που είδε το φως της δημοσιότητας
Άσπονδοι φίλοι - Ο Ρόθτσαϊλντ κατέθεσε μήνυση κατά του Λαρς Γουίνχορστ
Έξι μήνες νωρίτερα, ο γόνος της τραπεζικής δυναστείας Ρόθτσαϊλντ συμφώνησε να προεδρεύσει στην εταιρεία γερμανικών χρηματοπιστωτών
Διάσημοι μπροστά στην καταστροφή - Τι συμβαίνει στην Καλιφόρνια
Δεκάδες είναι οι ηθοποιοί, σταρ και διασημότητες που είδαν τα σπίτια και τις περιουσίες τους να καταστρέφονται από την πυρκιαγιά στην Καλιφόρνια
Το TikTok προειδοποιεί - «Ενός κακού, μύρια έπονται»
Η ByteDance έχει προθεσμία μέχρι τις 19 Ιανουαρίου για να πουλήσει το TikTok ή να αντιμετωπίσει απαγόρευση για λόγους εθνικής ασφάλειας
Όταν οι ασφαλιστικές δεν καλύπτουν - Ποιος θα πληρώσει τελικά την ανοικοδόμηση στην Καλιφόρνια
Η πυρκαγιά που σάρωσε μια από τις πλουσιότερες ακτές στην Καλιφόρνια, έχει προκαλέσει ζημιές άνω των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων