Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) προειδοποίησε την Boeing Co ότι ενδέχεται να μην λάβει πιστοποίηση για μια μεγαλύτερη έκδοση του 737 MAX πριν από μια βασική προθεσμία ασφαλείας που έχει ορίσει το Κογκρέσο, δήλωσε πηγή στο Reuters.
Ο Ίαν Γουόν, εν ενεργεία διευθυντής του γραφείου αεροπορικής ασφάλειας της FAA που επιβλέπει την Boeing, ζήτησε από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων με επιστολή της 21ης Μαρτίου να παράσχει ένα «ώριμο πρόγραμμα πιστοποίησης», σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει την επιστολή. Ο Γουόν αναζήτησε επίσης ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο τόσο για το 737 MAX 10 όσο και για το 777-9.
Και τα δύο σχέδια αεροσκαφών βρίσκονται υπό ανάπτυξη και απαιτείται πιστοποίησή τους για να μπορέσουν να τεθούν σε υπηρεσία.
«Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα ωριμότητα του προγράμματος Boeing Model 737-10, η FAA ανησυχεί ότι δεν θα επληρωθούν οι όροι της της οδηγίας» του Κογκρέσου το 2020, έγραψε ο Γουόν, όπως σημείωσε η πηγή.
Η επιστολή του Γουόν αναφερόταν στον νόμο του 2020, που είναι γνωστός και ως «Νόμος για την Πιστοποίηση, την Ασφάλεια και την Υπευθυνότητα των Αεροσκαφών», ο οποίος αναμόρφωσε τον τρόπο με τον οποίο η FAA πιστοποιεί νέα αεροπλάνα. Ο νόμος ορίζει προθεσμία ως τα τέλη Δεκεμβρίου 2022 για την επιβολή ενός νέου προτύπου ασφαλείας για τις προειδοποιήσεις στο πιλοτήριο.
Μόνο το Κογκρέσο μπορεί να παρατείνει την προθεσμία εάν η FAA δεν πιστοποιήσει το 737 MAX 10 πριν από το τέλος του έτους.
Οι φόβοι της Boeing
Η Boeing από τη μεριά της προειδοποιεί ότι μια τέτοια εξέλιξη ίσως έχει αντίκτυπο στις θέσεις εργασίας και την παραγωγή εάν το αεροσκάφος δεν εγκριθεί, όπως σημείωσε το Reuters την περασμένη εβδομάδα.
Το 737 MAX 10 είναι μακρύτερο από τα προηγούμενα αεροσκάφη στενής ατράκτου 737 MAX. Το 777-9, ένα αεροσκάφος ευρείας ατράκτου, είναι η αρχική έκδοση ενός ενημερωμένου σχεδίου 777 γνωστό ως 777X.
Τον Μάιο του 2021, η FAA ενημέρωσε την Boeing ότι δεν θα πιστοποιούσε το 777X μέχρι τα μέσα έως τα τέλη του 2023.
Ο Γουόν προειδοποίησε ότι υπάρχει χρονική υπέρβαση των προγραμμάτων πιστοποίησης των 737 MAX 10 και 777-9 και πως «δεν αντικατοπτρίζουν πλέον τις δραστηριότητες του προγράμματος».
Latest News
Οι Τζεφ Μπέζος και OpenAI επενδύουν στην startup Physical Intelligence
Η αποτίμηση της startup Physical Intelligence που δραστηριοποιείται στο χώρο της ρομποτικής και στηρίχθηκε από τον Τζεφ Μπέζος φτάνει στα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια
Ανάσα στην Boeing - Τέλος στην απεργία μετά από επτά εβδομάδες
Οι εργαζόμενοι στην Boeing συμφώνησαν σε μισθολογικές αυξήσεις που θα φτάσουν το 38% σε ορίζοντα τεσσάρων ετών
Σε αναζήτηση «σωτήρα» η TGI Friday's - Οι συνομιλίες με πιθανούς αγοραστές
Η TGI Friday's είναι η πιο πρόσφατη περίπτωση casual εστιατορίων που αναζητά δικαστική προστασία από τους πιστωτές
Γιατί οι νέοι εγκαταλείπουν Nike και Lululemon
Οι νέοι είναι ευμετάβλητοι καταναλωτές, αλλά η μεταστροφή προτιμήσεων μπορεί να είναι καταστροφική για τους λιανοπωλητές
Η «ντροπή της πολυτέλειας» στην Κίνα και το άδειο megastore της Louis Vuitton στο Πεκίνο
Εταιρείες όπως η Louis Vuitton και η Kering διοχέτευσαν δισ. δολ. στην Κίνα για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας