Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) προειδοποίησε την Boeing Co ότι ενδέχεται να μην λάβει πιστοποίηση για μια μεγαλύτερη έκδοση του 737 MAX πριν από μια βασική προθεσμία ασφαλείας που έχει ορίσει το Κογκρέσο, δήλωσε πηγή στο Reuters.
Ο Ίαν Γουόν, εν ενεργεία διευθυντής του γραφείου αεροπορικής ασφάλειας της FAA που επιβλέπει την Boeing, ζήτησε από την αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροπλάνων με επιστολή της 21ης Μαρτίου να παράσχει ένα «ώριμο πρόγραμμα πιστοποίησης», σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει την επιστολή. Ο Γουόν αναζήτησε επίσης ενημερώσεις σχετικά με την πρόοδο τόσο για το 737 MAX 10 όσο και για το 777-9.
Και τα δύο σχέδια αεροσκαφών βρίσκονται υπό ανάπτυξη και απαιτείται πιστοποίησή τους για να μπορέσουν να τεθούν σε υπηρεσία.
«Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα ωριμότητα του προγράμματος Boeing Model 737-10, η FAA ανησυχεί ότι δεν θα επληρωθούν οι όροι της της οδηγίας» του Κογκρέσου το 2020, έγραψε ο Γουόν, όπως σημείωσε η πηγή.
Η επιστολή του Γουόν αναφερόταν στον νόμο του 2020, που είναι γνωστός και ως «Νόμος για την Πιστοποίηση, την Ασφάλεια και την Υπευθυνότητα των Αεροσκαφών», ο οποίος αναμόρφωσε τον τρόπο με τον οποίο η FAA πιστοποιεί νέα αεροπλάνα. Ο νόμος ορίζει προθεσμία ως τα τέλη Δεκεμβρίου 2022 για την επιβολή ενός νέου προτύπου ασφαλείας για τις προειδοποιήσεις στο πιλοτήριο.
Μόνο το Κογκρέσο μπορεί να παρατείνει την προθεσμία εάν η FAA δεν πιστοποιήσει το 737 MAX 10 πριν από το τέλος του έτους.
Οι φόβοι της Boeing
Η Boeing από τη μεριά της προειδοποιεί ότι μια τέτοια εξέλιξη ίσως έχει αντίκτυπο στις θέσεις εργασίας και την παραγωγή εάν το αεροσκάφος δεν εγκριθεί, όπως σημείωσε το Reuters την περασμένη εβδομάδα.
Το 737 MAX 10 είναι μακρύτερο από τα προηγούμενα αεροσκάφη στενής ατράκτου 737 MAX. Το 777-9, ένα αεροσκάφος ευρείας ατράκτου, είναι η αρχική έκδοση ενός ενημερωμένου σχεδίου 777 γνωστό ως 777X.
Τον Μάιο του 2021, η FAA ενημέρωσε την Boeing ότι δεν θα πιστοποιούσε το 777X μέχρι τα μέσα έως τα τέλη του 2023.
Ο Γουόν προειδοποίησε ότι υπάρχει χρονική υπέρβαση των προγραμμάτων πιστοποίησης των 737 MAX 10 και 777-9 και πως «δεν αντικατοπτρίζουν πλέον τις δραστηριότητες του προγράμματος».
Latest News
Πώς η διαφορετικότητα θα δημιουργούσε πλούτο αλλά απέτυχε
Μια επιδραστική μελέτη της McKinsey το 2015 έβρισκε σύνδεση μεταξύ κερδοφορίας και ποικιλομορφίας στελεχών
Reuters: Πώς μια θυγατρική γερμανικής εταιρείας βοηθά τη Ρωσία στην παράκαμψη των κυρώσεων
Η Heinrich Tapp Rus παρείχε «παράλληλες εισαγωγές» σε εταιρείες στις οποίες η ΕΕ έχει επιβάλει κυρώσεις σημειώνει το Reuters.
Ποιοι τεχνολογικοί γίγαντες υποστηρίζουν με γενναιόδωρες χορηγίες τον Τραμπ
Ηγέτες αμερικανικών επιχειρήσεων έκαναν γενναίες δωρεές στο ταμείο για την επανεκλογή του Τραμπ
Το δημόσιο χρέος της G7 - Η βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια της παγκόσμιας οικονομίας [γραφήματα]
Το τεράστιο χρέος που έχουν συσσωρεύσει οι μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου, έχει αρχίσει να προκαλεί νευρικότητα
Σε ένα πράγμα συμφωνούν Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικανοί - Τι φοβούνται οι αναλυτές
Και τα δύο κόμματα συγκλίνουν όλο και περισσότερο στη σκληρή γραμμή απέναντι στην Κίνα και στις κινεζικές εταιρείες
Οι αγορές δίνουν 100% πιθανότητες για μείωση των αμερικανικών επιτοκίων μέχρι τον Σεπτέμβριο
Ένα μήνα πριν οι πιθανότητες για μείωση των επιτοκίων τον Σεπτέμβριο ήταν περίπου 70%
Μια δεύτερη θητεία Τραμπ θα βλάψει τον παγκόσμιο πληθωρισμό - Τι λένε οι αναλυτές
Οι πολιτικές που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του Τραμπ αυξάνουν το κόστος διεθνώς
Θα ακολουθήσει ΗΠΑ και ΕΕ στους δασμούς για κινεζικά EV η Βρετανία;
Ο υπουργός Επιχειρήσεων Τζόναθαν Ρέινολντς βρίσκεται σε συνομιλίες με τη βιομηχανία για τα επόμενα βήματα
Στο στόχαστρο η Deutsche Bank για λογιστικές «αλχημείες»
Σύμφωνα με τις γερμανικές αρχές, η Deutsche Bank δεν ακολούθησε τα διεθνή λογιστικά πρότυπα όσον αφορά τον ισολογισμό του 2019
Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι λιανικές πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Ιούνιο
Οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο στις ΗΠΑ, εξαιρουμένων των οχημάτων και του φυσικού αερίου, αυξήθηκαν κατά 0,8%, με εκτιμήσεις +0,2%