
Ο Όμιλος Wallem διόρισε τον Ιωάννη Στεφάνου ως Διευθύνοντα Σύμβουλο της Wallem Ship Management, με ευθύνη την επίβλεψη και τον στρατηγικό σχεδιασμό των δραστηριοτήτων διαχείρισης πλοίων της εταιρείας παγκοσμίως.
Ο κ. Στεφάνου εντάχθηκε στην Wallem Ship Management τον Απρίλιο του 2014 ως επικεφαλής της Τεχνικής Διοίκησης. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του έχει εργαστεί για μια σειρά γνωστών εταιρειών διαχείρισης πλοίων και ιδιώτες διαχειριστές πλοίων. Είναι απόφοιτος της ΑΕΝ Ασπροπύργου Μηχανικών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Marine Technology και Technical Management of Ship Operations και είναι Chartered Engineer εγγεγραμμένος στο Engineering Council UK.
Ο John-Kaare Aune, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Wallem, σχολίασε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσω τον Ιωάννη ως Διευθύνοντα Σύμβουλο της Wallem Ship Management. Έχει κερδίσει τον σεβασμό της ναυτιλιακής βιομηχανίας και θα φέρει ένα ευρύ φάσμα τεχνικής, επιχειρησιακής και εμπορικής εμπειρίας και γνώσης. Μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι ο Ιωάννης θα συνεχίσει να ενισχύει τον Όμιλο Wallem ως τον προτιμώμενο πάροχο ναυτιλιακών λύσεων για τους συνεργάτες μας και να προωθήσει την αξία σε όλους τους τομείς».
Ο Ιωάννης Στεφάνου δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή που διορίστηκα Διευθύνων Σύμβουλος της Wallem Ship Management, ειδικά σε μια τόσο συναρπαστική στιγμή για την εταιρεία. Η Wallem δικαίως είναι περήφανη για την κληρονομιά της ως η πρώτη εταιρεία διαχείρισης πλοίων για λογαριασμό τρίτου στον κόσμο. Η εστίασή μου θα είναι να διατηρήσω το πελατοκεντρικό μας μοντέλο διασφαλίζοντας ότι θα συνεχίσουμε να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στο ευρύ φάσμα των πελατών μας και να εξοπλίσουμε την επιχείρηση για τη διαχείριση των πλοίων του μέλλοντος».


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)