Μια ακτοπλοϊκή εταιρεία στη γειτονική Ιταλία, η MOBY Lines, φαίνεται ότι θα διασωθεί με τη στήριξη του Ιταλοελβετικού γίγαντα MSC, τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η οποία ελέγχει επίσης της MSC Cruises, αλλά και την Grandi Navi Veloci GNV, ανταγωνίστρια της Moby.
H Moby που ανήκει στην Οικογένεια Ονοράτο επλήγη από την πτώση της κίνησης λόγω της πανδημίας και έπρεπε μέχρι τέλους Μαρτίου να βρει λύση στην αναδιάρθρωση του χρέους. Η οικογένεια Απόντε που ελέγχει την MSC και η οικογένεια Ονοράτο ανακοίνωσαν στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, ότι κατέληξαν σε συμφωνία για την αύξηση κεφαλαίου στη Moby από τον Όμιλο MSC.
Έτσι ο όμιλος της MSC φαίνεται να παίρνει τώρα ότι δεν μπόρεσε να πάρει πριν δέκα χρόνια και κάτι παραπάνω. Πιο συγκεκριμένα πριν δέκα περίπου χρόνια οι Ονοράτο, Απόντε και Γκριμάλντι συμφώνησαν να αποκτήσουν την τότε κρατική ακτοπλοϊκή Tirrenia για να την διασώσουν.
Όμως τελικά οι Ιταλικές αρχές δεν έδωσαν το «Ok» επικαλούμενες λόγους ανταγωνισμού, με αποτέλεσμα να την αποκτήσει η Moby του Ονοράτο αλλά να φορτωθεί και χρέη τα οποία δεν μπόρεσε να αποπληρώσει. Τώρα η MSC διασώζει την Moby και την Tirrenia, και τις θέσεις εργασίας 6.000 εργαζόμενων οι οποίοι εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την διάσωση των θέσεων εργασίας.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International