Η νίκη-ανατροπή του CODA στην κατηγορία της καλύτερης ταινίας της χρονιάς, στην 94η απονομή των βραβείων Όσκαρ, σηματοδοτεί μια ιστορική αλλαγή για τα δεδομένα της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Κι αυτό διότι πρόκειται για την πρώτη ταινία, τα δικαιώματα της οποίας ανήκουν σε μια πλατφόρμα streaming, την Apple TV, που κατέληξε τελικά να βραβευτεί με το κυριότερο από τα χρυσά αγαλματίδια της Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Βέβαια ο κυριότερος ανταγωνιστής του, η «Εξουσία του Σκύλου», ήταν επίσης παραγωγή μιας πλατφόρμας, του Netflix, μετατρέποντας την μεταξύ τους αναμέτρηση σε ένα… μπρα ντε φερ ανάμεσα στις εταιρείες του είδους. Όμως, αυτό που έχει τελικά σημασία είναι πως τελικός νικητής στέφθηκε η Apple και οι φιλοδοξίες της να επεκτείνει την αυτοκρατορία της και στην βιομηχανία του θεάματος και του streaming.

Μάλιστα, ο ίδιος ο CEO, Τιμ Κουκ, παρέστη στην τελετή (και στα ακόμη πιο λαμπερά… after parties) και ήταν από τα πρόσωπα που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των media, μετά το θρίαμβο του CODA που αποδείχτηκε μια από τις πιο επικερδής επενδύσεις της Apple, καθώς με μόλις 25 εκατ. δολάρια (όσα δηλαδή κατέβαλε για να αποκτήσει τα παγκόσμια δικαιώματα της ταινίας που παρουσιάστηκε στο Φεστιβάλ Σάντανς) κατάφερε να στοχεύσει στην καταξίωση που θα έφερνε η διάκριση από την Ακαδημία Κινηματογράφου.

Πραγματικά, όπως σχολίασαν ειδικοί αναλυτές του κλάδου, η διάκριση του CODA με τρεις υποψηφιότητες που έφεραν τελικά τρεις νίκες σημαίνει απλά πως η σχετικά νεότευκτη Apple TV… αλλάζει κατηγορία, όχι μόνο στην συνείδηση του κοινού, αλλά και στην συνείδηση της ίδιας της βιομηχανίας του Χόλυγουντ έχοντας πλέον τη δυνατότητα να προσελκύσει καλύτερα ταλέντα, καλύτερα project και μεγαλύτερα ονόματα. Γεγονός που με τη σειρά του θα φέρει τελικά περισσότερους συνδρομητές και κέρδη.

Μέχρι τώρα η πλατφόρμα αριθμούσε περίπου 25 εκατ. συνδρομητές και 50 εκατ. λογαριασμούς παγκοσμίως. Όμως, η χθεσινή… χρυσή βραδιά αναμένεται να αυξήσει τόσο τον όγκο των νεών συνδρομητών όσο και να ωθήσει την Apple να ενισχύσει περαιτέρω τον προϋπολογισμό της, από τα περίπου 7 δισ. δολάρια που έχει υπολογίσει να δαπανήσει φέτος, για νέο ορίτζιναλ περιεχόμενο προκειμένου να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της σε σχέση με τις έτερες γνωστές πλατφόρμες, όπως το Netflix και η Amazon.

Δεν είναι τυχαίο πως εν αναμονή της τελετής των Όσκαρ, η μετοχή της Apple είχε πάρει την ανιούσα, κερδίζοντας επιπλέον 15,5% μέσα στις τελευταίες οκτώ συνεδριάσεις. Για τους χρηματιστηριακούς αναλυτές, το τριπλό χρυσό αγαλματίδιο και η επιτυχημένη διείσδυση της εταιρείας και στο streaming αποτελούν μια ακόμη αφορμή να «ποντάρουν» στην μετοχή της Apple και τις δυνατότητες κερδοφορίας της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus