
«Ανοιχτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό άνω των ορίων» για την επιλογή αναδόχου για το έργο του νέου σχεδιασμού των περιπτέρων του στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις προκηρύσσει ο ΕΟΤ.
Ο ΕΟΤ συμμετέχει κάθε χρόνο σε δεκάδες τουριστικές εκθέσεις, που πραγματοποιούνται σε όλον τον κόσμο, με στόχο να προβάλει με άμεσο τρόπο την Ελλάδα ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Στα περίπτερα του ΕΟΤ έχουν φιλοξενηθεί τα τελευταία χρόνια χιλιάδες απλοί επισκέπτες, εξειδικευμένοι επαγγελματίες, σημαντικοί παράγοντες της διεθνούς αγοράς, σημαίνουσες προσωπικότητες αλλά και εκατοντάδες φορείς και τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Εκεί έχουν πραγματοποιηθεί χιλιάδες ώρες διαπραγματεύσεων, συζητήσεων, παρουσιάσεων κι έχουν κλειστεί σημαντικές συμφωνίες.
Το βλέμμα στην επόμενη ημέρα
Μετά από τα δύο δύσκολα χρόνια της πανδημίας ο ΕΟΤ, με το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη μέρα, αποφάσισε τη διενέργεια διαγωνισμού για την ανανέωση των τουριστικών περιπτέρων στις διεθνείς εκθέσεις. Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός και διεξάγεται με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) μέσω της διαδικτυακής πύλης promitheus.gov.gr όπου και υποβάλλονται οι προσφορές από τους υποψήφιους.
Κριτήριο της αξιολόγησης της ανάθεσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με σταθερή τιμή και βάσει ποιοτικών κριτηρίων. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ορίζεται μέχρι του ποσού των εξήντα χιλιάδων ευρώ (60.000 ευρώ) πλέον ΦΠΑ. Η καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των προσφορών ορίζεται η Τετάρτη 27 Απριλίου 2022.
«Συστηματική δουλειά υπό αντίξοες συνθήκες»
Σχετικά με την προκήρυξη του διαγωνισμού ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Κάνουμε το πρώτο βήμα για να αποκτήσουμε σε λίγους μήνες νέα περίπτερα, αισθητικά αναβαθμισμένα, λειτουργικά βελτιωμένα και προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες. Αυτά τα δύο χρόνια της υγειονομικής κρίσης είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε με τα στελέχη του Οργανισμού, τους συνεκθέτες μας και τον ιδιωτικό τομέα για τα τρωτά στοιχεία των περιπτέρων μας και για τις βελτιώσεις που θα μπορούσαν να γίνουν σε αυτά. Μελετήσαμε τον ανταγωνισμό, ακούσαμε τις γνώμες των ειδικών, καταγράψαμε τις ανάγκες των συνεργατών μας και καταλήξαμε, μετά από συστηματική δουλειά υπό αντίξοες συνθήκες, στο νέο πλαίσιο παρουσίας στις εκθέσεις του εξωτερικού που χρειαζόμαστε από εδώ και πέρα.
Ειδικές ευχαριστίες οφείλω στα στελέχη του ΕΟΤ στην Ελλάδα και το εξωτερικό που δούλεψαν πολύ για να φτάσουμε σήμερα εδώ. Με τη δική τους αποφασιστική συνδρομή η νέα σύγχρονη εικόνα που χρειαζόμαστε για τον ελληνικό τουρισμό στο εξωτερικό θα γίνει πραγματικότητα».


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας