Την προσαρμογή του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού στα νέα δεδομένα που δημιουργεί για τους καλλιεργητές ο πόλεμος στην Ουκρανία ανακοίνωσε με σχετική της ενημέρωση η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Η εταιρεία θα σταθεί και φέτος στο πλευρό των συνεργατών της αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Ειδικότερα, επισημαίνεται ότι «για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού αποτελεί μια μακροχρόνια στρατηγική επιλογή που εξασφαλίζει την κάλυψη του συνόλου των αναγκών μας για εγχώρια παραγωγή μπύρας από ελληνικό κριθάρι. Η σημασία του Προγράμματος είναι πολύ μεγάλη, τόσο για τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας, όσο και ως προς τα πολλαπλασιαστικά του οφέλη σε κοινωνική αξία για συνεργαζόμενους αγρότες και τοπικές κοινωνίες, όπως αυτά καταγράφηκαν σε πρόσφατη μελέτη Εκτίμησης Κοινωνικής Απόδοσης Επένδυσης. Σε αυτό το πλαίσιο, λαμβάνοντας υπόψη το αυξημένο κόστος καλλιέργειας του Έλληνα παραγωγού που σε μεγάλο βαθμό προκαλείται από τις πρωτόγνωρες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην αγορά λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, η εταιρεία θα σταθεί και φέτος στο πλευρό των συνεργατών της. Πρόθεσή μας είναι να κινηθούμε πέρα και άνω των συμβατικών υποχρεώσεων που απορρέουν από το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας, προσαρμόζοντας, σε συνεννόηση με τους συνεργάτες μας, την πολιτική μας στα νέα δεδομένα που επικρατούν στην αγορά και δεν μπορούν να αγνοηθούν. Παραμένουμε πιστοί στη διαχρονική σημασία του Προγράμματος και στη σχέση μας με τους συνεργάτες μας παραγωγούς».

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τη μελέτη Εκτίμησης Κοινωνικής Απόδοσης Επένδυσης (Social Return On Investment -SROI), η οποία αποτίμησε μόνο τις τελευταίες έξι καλλιεργητικές περιόδους του προγράμματος (2015-2021) που υλοποιεί η εταιρεία από το 2008, κατέληξε πως η επένδυση της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σημειώνει δείκτη κοινωνικής απόδοσης ίσο με 2,43:1, κάτι που σημαίνει πως για κάθε ένα ευρώ που επενδύθηκε στο πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας από την εταιρεία, παρήχθησαν 2,43 ευρώ κοινωνικής αξίας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ανάλυσης, η συνολική επένδυση που πραγματοποιήθηκε από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία αυτές τις έξι καλλιεργητικές περιόδους που εξετάστηκαν, ανέρχεται σε 73.678.700 ευρώ, παράγοντας κοινωνικό έργο αξίας 179.253.103 ευρώ συνολικά.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα AGRO
Αγρότες: Μικρές και μεγάλες γεωργικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη
AGRO |

Ανισότητες μεταξύ μικρών και μεγάλων αγροτικών επιχειρήσεων - Κερδισμένοι και χαμένοι

Στην Ευρώπη, οι μεγάλες γεωργικές επιχειρήσεις αποκομίζουν κέρδη ρεκόρ όταν οι τιμές των τροφίμων εκτοξεύονται, ενώ οι μικρές φάρμες παλεύουν με ελάχιστα περιθώρια κέρδους