Στην ολιστική αντιμετώπιση του ζητήματος ύδρευσης και άρδευσης της ευρύτερης περιοχής των Φαρσάλων με το φράγμα Ενιπέα αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, ξεκαθαρίζοντας ότι η κυβέρνηση δεν εξαγγέλλει απλώς αλλά και πραγματοποιεί.

Απαντώντας στη Βουλή, σε σχετική ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ, ο υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε διεξοδικά στο έργο η κατασκευή του οποίου, δυστυχώς, όπως είπε, εκκρεμεί δεκαετίες.

Ο υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε ότι το έργο αποτελεί προτεραιότητα, με τον υπουργό Κώστα Καραμανλή να το έχει χαρακτηρίσει έργο Εθνικού Επιπέδου.

Μάλιστα, όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης «πρόκειται να υλοποιηθεί ένα μακρόπνοο έργο που υπερέβαινε τον αρχικό σχεδιασμό της κατασκευής ενός μόνο φράγματος και περιέχει και όλες τις εργασίες κατασκευής δικτύων ύδρευση και άρδευσης της ευρύτερης περιοχής».

«Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν τη δημοπράτηση του έργου», προσθέτοντας ότι «μιας και δεν μας διακατέχουν ιδεολογικές αγκυλώσεις και εμμονές περί των κακών ιδιωτών, επελέγη ως προσφορότερη και πιο συμφέρουσα η υλοποίηση του έργου μέσω ΣΔΙΤ».

Τεχνικά χαρακτηριστικά και προϋπολογισμός

Σημειώνεται ότι, το έργο, ο προϋπολογισμός του οποίου φτάνει τα 315 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει την κατασκευή του Φράγματος με Ταμιευτήρα ωφέλιμης χωρητικότητας 115 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων και μέσω αυτού θα μπορούν αρδεύονται πεδινές περιοχές οι οποίες ανήκουν στους Τοπικούς Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων Φαρσάλων, Θεσσαλιώτιδας και Τιτανίου Ν.Καρδίτσας, συνολικής έκτασης 107.500 στρεμμάτων γεωργικής γης.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται και έργα ύδρευσης της πόλης των Φαρσάλων και 31 οικισμών της περιοχής Φαρσάλων, που περιλαμβάνονται στις Δημοτικές Ενότητες Φαρσάλων, Πολυδάμαντα, Ενιπέα και Ναρθακίου.

Ο υφυπουργός Υποδομών επισήμανε ότι «τα έργα υποδομής είναι έργα μακράς πνοής, δίνουν προστιθέμενη αξία στις περιοχές που υλοποιούνται και δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται επιπόλαια για πρόσκαιρα πολιτικά οφέλη όπως συμβαίνει με έργα προβληματικά που κληρονομήσαμε και προσπαθούμε να τα ολοκληρώσουμε».

Κλείνοντας, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «η υλοποίηση των έργων για εμάς στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, είναι προϊόν συστηματικής και μεθοδικής δουλειάς, με στόχο την ανάγκη του εκσυγχρονισμού των δημόσιων υποδομών της χώρας. Αυτό κάνουμε με συνέπεια καθημερινά και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα AGRO
Αγρότες: Μικρές και μεγάλες γεωργικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη
AGRO |

Ανισότητες μεταξύ μικρών και μεγάλων αγροτικών επιχειρήσεων - Κερδισμένοι και χαμένοι

Στην Ευρώπη, οι μεγάλες γεωργικές επιχειρήσεις αποκομίζουν κέρδη ρεκόρ όταν οι τιμές των τροφίμων εκτοξεύονται, ενώ οι μικρές φάρμες παλεύουν με ελάχιστα περιθώρια κέρδους