Κατέβασαν ταχύτητα οι αγοραπωλησίες πλοίων το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking.
Από τις αρχές του έτους μέχρι και τις 27 Μαρτίου φέτος, άλλαξαν χέρια 453 πλοία έναντι 520 πλοίων πέρυσι, με τους Έλληνες εφοπλιστές να παραμένουν βέβαια οι πιο δραστήριοι και πρωταγωνιστές των εξελίξεων, και να εστιάζουν στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.
Συγκρίσεις
Ειδικότερα τα ελληνικά ναυτιλιακά συμφέροντα απέκτησαν στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους, 67 πλοία (το 15% του συνόλου) εκ των οποίων 31 ήταν bulker και 33 δεξαμενόπλοια, επενδύοντας συνολικά 1,23 δις. δολ., ή το 14% των συνολικών κεφαλαίων που διατέθηκαν για αγορές πλοίων.
Πέρυσι την ίδια περίπου περίοδο οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν αγοράσει 129 πλοία επενδύοντας 2,1 δις. δολ. δίνοντας όμως περισσότερο έμφαση στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου καθώς είχαν ααποκτήσει πάνω από 80 πλοία αυτής της κατηγορίας.
Όπως συμβαίνει σταθερά τα τελευταία χρόνια μετά τους Έλληνες την πιο έντονη δραστηριότητα τις αγοραπωλησίες επιδεικνύουν οι κινέζοι εφοπλιστές οι οποίοι στη διάρκειας του πρώτου τριμήνου φέτος απέκτησαν 47 πλοία εκ των οποίων τα 31 bulkers επενδύοντας μόλις 0,89 δις. δολ.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons