
Η σημασία της ψηφιακής εμπειρίας του πελάτη, και οι σχετικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις όσον αφορά το customer experience, αποτέλεσαν το αντικείμενο του νέου webcast που διοργάνωσε η EY Ελλάδος με την υποστήριξη της Microsoft, το οποίο μεταδόθηκε την Τρίτη, 22 Μαρτίου 2022. Τη διαδικτυακή εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε κρίσιμους κλάδους της ελληνική οικονομίας.
Στο webcast συμμετείχαν οι κ.κ. Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος της EY Ελλάδος και επικεφαλής της σχέσης της EY με τη Microsoft στην περιοχής της Κεντρικής, Ανατολικής, Νοτιοανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (CESA), Θωμάς Τσάβαλος, Senior Manager, Υπηρεσίες CX Delivery της EY Ελλάδος, Δημήτριος Κωνσταντακάτος, Service Design Manager στο Athens Design Lab της EY Ελλάδος, και Χάρης Καμπάνης, Head of Business Applications, Microsoft CEE.
Ψηφιακή εμπειρία
Αναφερόμενοι στις νέες τάσεις και αλλαγές που καθιστούν την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη εξαιρετικά σημαντική για τις επιχειρήσεις, οι ομιλητές εξήγησαν ότι ο πελάτης της σημερινής εποχής έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με το παρελθόν, καθώς είναι καλύτερα ενημερωμένος, έχει άμεση πρόσβαση στην πληροφορία, είναι απαιτητικός και ανυπόμονος, εξοικειωμένος με την τεχνολογία, δικτυωμένος στα social media και έτοιμος να μοιραστεί τις εμπειρίες με το δίκτυό του.
Μάλιστα, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της EY, 84% των καταναλωτών αναφέρουν ότι η εμπειρία που τους προσφέρει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ενώ 66% είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο αν τους προσφέρεται μια καλή καταναλωτική εμπειρία. Σχεδόν επτά στους δέκα θεωρούν ότι μια εξαιρετική εμπειρία που θα βιώσουν κατά την επαφή με μια εταιρεία, αυξάνει τις προσδοκίες τους από τις άλλες εταιρίες και brands.
Η ψηφιακή εμπειρία του πελάτη αποτελεί έναν συνδυασμό στρατηγικών, ανθρώπων, διαδικασιών και τεχνολογιών που επιτρέπουν στις εταιρείες να ενισχύσουν την πιστότητα και τη διατήρηση του πελάτη, και να ανταποκριθούν στη ζήτηση για εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, με νέους και κερδοφόρους τρόπους, τόνισαν οι ομιλητές.
Παράλληλα, παρουσιάστηκε η προσέγγιση της ΕΥ σε θέματα ψηφιακής εμπειρίας του πελάτη, με τους ομιλητές να υπογραμμίζουν ότι ο σχεδιασμός της σωστής εμπειρίας είναι κρίσιμος για την επιτυχία και την ανάπτυξη της επιχείρησης και αποτελεί το βασικό της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε ότι, με τη βοήθεια μιας ομάδας που συνδυάζει ένα μεγάλο εύρος εξειδίκευσης και δεξιοτήτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να δημιουργήσουν εμπειρίες χρήσιμες, ελκυστικές και ευχάριστες, να ενισχύσουν την πιστότητα και να δημιουργούν μοναδικές ανθρώπινες ιστορίες, που οι πελάτες μπορούν και θέλουν να μοιραστούν.
Ψηφιακή τεχνολογία και καινοτομία
Σύμφωνα με τους ομιλητές, η ψηφιακή τεχνολογία και η καινοτομία δημιουργούν ευκαιρίες για τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων και τη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος, και, για τον λόγο αυτό, οι άνθρωποι πρέπει να τεθούν στο επίκεντρο της διαδικασίας. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σχεδιάσουν εμπειρίες που καθιστούν την τεχνολογία πιο προσιτή και ανθρώπινη, και να εστιάσουν σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία, όχι μόνο για τους πελάτες, αλλά και τους ανθρώπους τους, για να μπορέσουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε on demand το webcast εδώ.


Latest News

Ποια επαγγέλματα «ανθούν» στην αγορά εργασίας - Τι δείχνει έρευνα του ΙΟΒΕ
Η απασχόληση κερδίζει έδαφος με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα να βελτιώνεται αλλά παραμένουν δομικές προκλήσεις

GenZ: Ένας στους δύο σκέφτεται να αλλάξει δουλειά
Ενώ η GenΖ στη Γερμανία θέλει να αλλάζει θέση εργασίας, οι Boomer μένουν δεκαετίες στον ίδιο εργοδότη, αναφέρει η Deutsche Welle

Γιατί για κάποιους η ακαταστασία είναι παραγωγική
Όλες οι έρευνες επιμένουν πως η ακαταστασία μειώνει την παραγωγικότητά μας. Ωστόσο, για κάποιους, αποτελεί κομμάτι της δημιουργικότητάς τους.

Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στη Διαχείριση του Επιχειρηματικού Ρίσκου
Το ρίσκο, η αβεβαιότητα και τα σύγχρονα Συστήματα Διαχείρισης της Εταιρικής Απόδοσης

Λιγότερη δουλειά - περισσότερες ανησυχίες: Τι αποκαλύπτει μελέτη της ΕΚΤ
Οι εργαζόμενοι που αντιμετωπίζουν χαμηλότερο φόρτο εργασίας τείνουν να φοβούνται για τη δουλειά τους και να περιμένουν χαμηλές μισθολογικές αυξήσεις

Τι λένε οι managers για τους νέους εργαζόμενους - Οι προκλήσεις στο χώρο εργασίας
H Έκθεση “2025 Global Human Capital Trends” της Deloitte στοχεύει στο να βοηθήσει τους ηγέτες στη διαχείριση σύνθετων εντάσεων στο εργασιακό περιβάλλον

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της