«Σήμερα είναι μία καλή μέρα για την Ηλεία, για την Αχαΐα, για τη Ζάκυνθο, την Κεφαλονιά. Ύστερα από πολλά χρόνια καθυστερήσεων, υποσχέσεων που έμεναν στα λόγια, παίρνουν μπροστά οι μηχανές για τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος», τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης που κήρυξε την έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου από εργοτάξιο στη θέση Γεράκι, στην Αμαλιάδα.
«Δεν θέλω σήμερα να μιλήσω για το παρελθόν. Η ιστορία του έργου αυτού σάς είναι γνωστή. Δυστυχώς οι κάτοικοι της Ηλείας και της Αχαΐας έχουν πληρώσει “φόρο” αίματος για το γεγονός ότι ο δρόμος αυτός καθυστέρησε πάρα πολύ να ολοκληρωθεί. Τον Ιούλιο του 2019 αντιμετωπίσαμε μία σειρά από μεγάλες εκκρεμότητες. Εγώ, ο ιδιος ,επισκεπτόμενος πολλές φορές προεκλογικά, είχα αναλάβει προσωπική δέσμευση ότι το εργο αυτό θα δρομολογηθεί και θα υλοποιηθεί. Από όλα τα έργα το κομμάτι του έργου Πάτρα-Πύργος ήταν το πιο σύνθετο λόγω τραγικών αστοχιών στο παρελθόν. Με επιμονή και σχεδιασμό, καταφέραμε και πείσαμε της υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η διαπραγμάτευση δεν ήταν καθόλου εύκολη. Ήταν για μένα και ένα προσωπικό στοίχημα», ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης.
«Το έργο θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως έως τα μέσα του 2025. Το νερό έχει μπει πια στο αυλάκι. Θα υπάρχει η στενή παρακολούθηση του υπουργείου και περιφέρειας, ώστε να τηρηθούν τα χρονοδιαγραμματα. Θα υπάρχει ένας υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος που θα συνδέει την Πάτρα με τον Πύργο και θα υλοποιήσουμε τη δέσμευσή μας ο δρόμος αυτός σε σύγχρονη μορφή να φτάσει μέχρι την Ολυμπία. Ένας τόπος μοναδικός, τόσο ταυτισμένος με την ιστορία ολόκληρης της πατρίδας μας. Αξίζει να έχει την πρόσβαση που του αναλογεί. Και αυτό το έργο θα γίνει πραγματικότητα από αυτή την κυβέρνηση. Προχωράμε και σε μία σειρά από σημαντικές παρεμβάσεις βελτιώνοντας την οδική ασφάλεια στον παλιό δρόμο», επισήμανε ο πρωθυπουργός.
«Για μένα η σημαντικότερη πτυχή έχει να κάνει με την οδική ασφάλεια. Οι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι είναι ασφαλείς. Σημαντικότατη συμβολή και στην οδική ασφάλεια. Θα θρηνήσουμε πολύ λιγότερα θύματα όταν ολοκληρωθεί ο δρόμος αυτός. Αποτελεί ένα μέρος ενός μεγάλου αναπτυξιακού προγράμματος υποδομών. Αναλάβαμε τη δέσμευση για μια σειρα από σημαντικά οδικά έργα τα οποία είχαν κολλήσει. Όλα δρομολογούνται και προχωρούν με μεγάλη ταχύτητα. Αναφέρω τον Ε65 και τον ΒΟΑΚ, όπου οι πρώτες μπουλντόζες θα μπουν εντός του 2022», είπε μεταξύ άλλων.
Latest News
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ