Οι καθυστερήσεις στη φόρτωση και εκφόρτωση των πλοίων, φαινόμενα που εντάθηκαν στη διάρκεια του 2021 και εξακολουθούν να ταλαιπωρούν την εφοδιαστική αλυσίδα δεν οφείλονται μόνο στην αυξημένη ζήτηση, ή στην ύπαρξη περισσότερων φορτίων από άλλες χρόνιες.
Μια από τις αιτίες είναι και οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα λιμάνια, εκτιμά πρόσφατη μελέτη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Πολλά λιμάνια ειδικά από τα μέσα του 2021, παρουσιάζουν μεγαλύτερους χρόνους αναμονής παρά την διαχείριση λιγότερων φορτίων σε σύγκριση με την εποχή προ πανδημίας.
Ως εκ τούτου η αναβάθμιση των υποδομών είναι πιθανότατα απαραίτητη, αλλά όχι επαρκής προϋπόθεση για την οικοδόμηση ανθεκτικότητας κατά τη διάρκεια μιας κρίσης όπου άλλοι παράγοντες όπως οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού μπορεί επίσης να είναι ουσιαστικοί αναφέρει το ΔΝΤ
Latest News
Πρεμιέρα για τη σεζόν κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη - Ποιο πλοίο «έσπασε το ρόδι»
Πρεμιέρα στον ΟΛΘ σήμερα για την κρουαζιέρα καθώς το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για φέτος κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Λιμάνι Καβάλας: Περνά και επίσημα στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – EFA VENTURES
Έναρξη υπο-παραχώρησης για την αξιοποίηση του λιμένα «Φίλιππος Β» στο Λιμάνι Καβάλας - Τι ανακοίνωσε το Υπερταμείο
Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Σαββίδης στον ΟΛΘ σε τιμές άνω του 28 ευρώ
Ελέγχει πλέον το 72,69% του λιμένα Θεσσαλονίκης