Οι καθυστερήσεις στη φόρτωση και εκφόρτωση των πλοίων, φαινόμενα που εντάθηκαν στη διάρκεια του 2021 και εξακολουθούν να ταλαιπωρούν την εφοδιαστική αλυσίδα δεν οφείλονται μόνο στην αυξημένη ζήτηση, ή στην ύπαρξη περισσότερων φορτίων από άλλες χρόνιες.
Μια από τις αιτίες είναι και οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα λιμάνια, εκτιμά πρόσφατη μελέτη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Πολλά λιμάνια ειδικά από τα μέσα του 2021, παρουσιάζουν μεγαλύτερους χρόνους αναμονής παρά την διαχείριση λιγότερων φορτίων σε σύγκριση με την εποχή προ πανδημίας.
Ως εκ τούτου η αναβάθμιση των υποδομών είναι πιθανότατα απαραίτητη, αλλά όχι επαρκής προϋπόθεση για την οικοδόμηση ανθεκτικότητας κατά τη διάρκεια μιας κρίσης όπου άλλοι παράγοντες όπως οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού μπορεί επίσης να είναι ουσιαστικοί αναφέρει το ΔΝΤ
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ