H Unilever θα είναι Μεγάλος Χορηγός στο Global Marketing Conference 2022, τη μεγαλύτερη παγκόσμια συνάντηση για το marketing και την επικοινωνία, που φέτος πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Αθήνα.
Το Συνέδριο, που θα γίνει στις 7 Απριλίου, συνδιοργανώνεται από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) και την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (World Federation of Advertisers – WFA) και συγκεντρώνει τους πλέον διακεκριμένους εκπροσώπους του κλάδου και εκπροσώπους των ισχυρότερων εμπορικών σημάτων. Οι ομιλητές, κορυφαίες προσωπικότητες του παγκόσμιου marketing θα μοιραστούν με το κοινό τις σημαντικότερες τάσεις στο marketing και την επικοινωνία και τις στρατηγικές ανάπτυξης στο σημερινό ιδιαίτερα απαιτητικό και ραγδαία μεταβαλλόμενο διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον.
Μεταξύ των κορυφαίων ομιλητών – ηγετών του παγκόσμιου Marketing θα είναι και η Conny Braams, Chief Digital and Marketing Officer της Unilever, η οποία βραβεύτηκε πρόσφατα από την WFA ως Global Marketer του 2021. Η Conny Braams, ως keynote speaker του συνεδρίου, θα μοιραστεί από σκηνής με το κοινό το όραμά της για ένα ανθρωποκεντρικό μέλλον στο marketing και την επικοινωνία.
Latest News
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών
Πώς θα αξιοποιήσουν οι τράπεζες τα υψηλά «μαξιλάρια» ρευστότητας
Τι σχεδιάζουν οι τράπεζες για να αυξήσουν το αποτύπωμά τους - Έρχονται κινήσεις επέκτασης εντός και εκτός συνόρων