Πτώση κατά 8,5% κατέγραψαν τα έσοδα των συλλόγων της Bundesliga τη σεζόν 2020-21 και διαμορφώθηκαν στα 3,47 δισεκατομμύρια ευρώ από 3,8 δισεκατομμύρια λόγω της Covid-19, που οδήγησε τους περισσότερους αγώνες να διεξάγονται χωρίς φιλάθλους, όπως ανακοίνωσε σήμερα η γερμανική Football League (DFL).

Σε έκθεσή της, ανέφερε ότι το έλλειμμα εσόδων ήταν ιδιαίτερα εμφανές από τις πωλήσεις εισιτηρίων, οι οποίες ανήλθαν σε 22,4 εκατομμύρια ευρώ το 2020-21, σε σύγκριση με 520 εκατομμύρια τη σεζόν 2018-19 πριν από την πανδημία Covid-19.

Τον Δεκέμβριο του 2020, το DFL είχε προβλέψει πτώση του τζίρου περίπου ενός δισεκατομμυρίου ευρώ κατά τη διάρκεια της σεζόν 2020-21, εάν οι οπαδοί έπρεπε να μείνουν μακριά καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.

«Τα τελευταία δύο χρόνια, η πανδημία είχε ήδη δραματικό οικονομικό αντίκτυπο στην Bundesliga. Δυστυχώς, επηρεάζει και την τρέχουσα σεζόν, κυρίως επειδή για άλλη μια φορά οι εξέδρες έπρεπε συχνά να παραμένουν άδειες», δήλωσε η Ντονάτα Χόπφεν από την εκτελεστική επιτροπής της DFL.

Η έκθεση καταδεικνύει ότι οι σύλλογοι είχαν γίνει λιγότερο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες επενδύσεις σε νέους παίκτες αφού τα έσοδα από μεταγραφές είδαν επίσης μια περαιτέρω σημαντική πτώση στα 469 εκατομμύρια ευρώ, χαμηλότερα από τα 533 εκατομμύρια της σεζόν 2015-16.

«Αντιμετωπίζουμε μια άνευ προηγουμένου κατάσταση. Η εποχή της ανάπτυξης ως κάτι που πρέπει να θεωρείται δεδομένο φαίνεται να έχει τελειώσει», πρόσθεσε.  «Χωρίς αμφιβολία, αυτό θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξή μας τα επόμενα χρόνια.

«Παρ’ όλα αυτά, σημαντικές προκλήσεις έρχονται πάντα με σημαντικές ευκαιρίες. Πρέπει να εξερευνήσουμε νέους δρόμους για να κάνουμε το γερμανικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο ανθεκτικό στο μέλλον, διατηρώντας παράλληλα τις παραδόσεις και τις αξίες μας.»

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης