Οι κινεζικές start-up εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων Nio, Xpeng και Li Auto κατάφεραν να παραδώσουν περισσότερα αυτοκίνητα τον Μάρτιο σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, παρόλο που αντιμετώπισαν μια σειρά από προκλήσεις τις τελευταίες εβδομάδες.
Οι κινεζικές εταιρείες κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων δίνουν αγώνα να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες που έχει διαμορφώσει η αύξηση των κρουσμάτων Covid στην Κίνα, η οποία απειλεί να διαταράξει την παραγωγή και τις παραδόσεις, ενώ το κόστος των πρώτων υλών συνεχίζει να αυξάνεται. Αυτό ανάγκασε πολλές εταιρείες αυτοκινήτων στην Κίνα, από την Tesla έως την Xpeng και τη Li Auto, να αυξήσουν τις τιμές των αυτοκινήτων τους.
Xpeng
Η Xpeng παρέδωσε τα περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ανάμεσα στις τρεις προαναφερθείσες εταιρείες, τον Μάρτιο. Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Γουανγκτζού ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 15.414 οχήματα τον Μάρτιο, αριθμός αυξημένος κατά 148% σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Στο πρώτο τρίμηνο του 2022, η Xpeng παρέδωσε 34.561 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 159% από έτος σε έτος.
Το κορυφαίο σεντάν P7 της Xpeng ξεπέρασε τις 9.000 παραδόσεις, αριθμός που αποτελεί μηνιαίο ρεκόρ.
«Η εταιρεία αποδίδει τα ισχυρά αποτελέσματα παράδοσης του πρώτου τριμήνου στην αυξανόμενη αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και στην υψηλότερη ζήτηση για τα προϊόντα Smart EV της, καθώς και στην επιτάχυνση της παράδοσης των μεγάλων παραγγελιών της από το 2021 και στις νέες παραγγελίες που έλαβε το 2022 μετά την ολοκλήρωση των τεχνολογικών αναβαθμίσεων για το εργοστάσιό της στο Ζαοκίνγκ τον Φεβρουάριο», τόνισε ένας εκπρόσωπος της Xpeng μιλώντας στο CNBC.
Στο Ζαοκίνγκ στη νότια Κίνα, βρίσκεται μια από τις πιο σημαντικές εγκαταστάσεις παραγωγής της Xpeng.
Li Auto
Η κινεζική start-up στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, Li Auto, έκανε λόγο για ανάκαμψη στις παραδόσεις των αυτοκινήτων της τον Φεβρουάριο, αλλά επισήμανε ότι η παραγωγή έχει επηρεαστεί λόγω της αναζωπύρωσης των κρουσμάτων Covid στην Κίνα.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ και του Χονγκ Κονγκ Li Auto παρέδωσε 11.034 Li ONE (SUV) τον Μάρτιο, αριθμός αυξημένος κατά 31% σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Για το πρώτο τρίμηνο, η Li Auto ανακοίνωσε ότι είχε παραδώσει 31.716 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 152,1% σε ετήσια βάση.
Ωστόσο, η εταιρεία επισήμανε ότι η παραγωγή έχει επηρεαστεί «από την έλλειψη ορισμένων ανταλλακτικών ως αποτέλεσμα της αναζωπύρωσης των κρουσμάτων COVID-19 πρόσφατα στην περιοχή του δέλτα του ποταμού Γιανγκτσέ», η οποία περιλαμβάνει την περιοχή όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Li Auto.
Τον περασμένο μήνα, η Li Auto ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει την τιμή του αυτοκινήτου της Li ONE από 338.000 κινεζικά γιουάν (53.147 δολάρια) σε 349.800 γιουάν, με ισχύ από την 1η Απριλίου.
Η Li Auto ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το επόμενο αυτοκίνητό της, το L9 SUV, στις 16 Απριλίου, καθώς ο ανταγωνισμός στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας συνεχίζει να εντείνεται.
Nio
Η Nio ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 9.985 οχήματα τον Μάρτιο, αυξημένα κατά 62,8% σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Η εταιρεία έχει παραδώσει 25.768 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 28,5% σε ετήσια βάση, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ τριμήνου παράδοσης για την εταιρεία.
Η Nio είναι η μόνη εταιρεία από τις τρεις κινεζικές που δεν έχει ακόμη αυξήσει τις τιμές των αυτοκινήτων της. Τον επόμενο μήνα, θα κάνει το ντεμπούτο της το νέο της SUV που ονομάζεται ES7.
Latest News
Εκκληση Microsoft σε Τραμπ να «πιέσει πιο σκληρά» κατά των χάκερ από Ρωσία-Κίνα
Η Microsoft κάνει λόγο για κύμα «κρατικών κυβερνοεπιθέσεων» με στόχο αξιωματούχους της κυβέρνησης των ΗΠΑ και προεκλογικές καμπάνιες
Γιατί τα υποθαλάσσια καλώδια είναι «πειρασμός» για τους σαμποτέρ
Επιχειρήσεις και κυβερνήσεις βασίζονται στα υποθαλάσσια καλώδια για κρίσιμες δραστηριότητες - Πόσο ασφαλή είναι και πώς προκαλούνται φθορές
Η Baidu έκανε την έκπληξη - Πτώση εσόδων αλλά μικρότερη από το αναμενόμενο
Η Baidu κατέγραψε αύξηση 12% των εσόδων της από μη διαδικτυακό μάρκετινγκ στα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια
Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια
Όπως προκύπτει από την τελευταία έκθεση της Visa «Απειλές απάτης στις γιορτές 2024»’, οι απειλές κλιμακώνονται αυτή την περίοδο
Η Ινδονησία «στρίμωξε» την Apple - Πώς κέρδισε δεκαπλάσια επένδυση
Η Apple «πείστηκε» να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο αξεσουάρ και εξαρτημάτων στο Μπαντούνγκ της Δυτικής Ιάβας
Η «πράσινη» ενέργεια φέρνει τα data centers στην Ελλάδα
Τα data centers για να λειτουργήσουν απαιτούν τεράστια ποσά ενέργειας που πολλές φορές απλά δεν είναι διαθέσιμα - Πώς αιολική και ηλιακή ενέργεια μπορεί να «φέρουν» πρόσθετες επενδύσεις
Πώς ο Τραμπ επιδιώκει να φέρει στα μέτρα του... Μασκ τον νόμο για αυτόνομα αυτοκίνητα
Η ομάδα Τραμπ επιδιώκει να κάνει πιο εύκολους τους κανόνες για την κατασκευή αυτόνομων αυτοκινήτων - Τυχαίο...;
Αυξημένες κατά 25% οι κυβερνοαπειλές στο λιανεμπόριο ενόψει της Black Friday
Οι απατεώνες συχνά παρουσιάζονται ως μεγάλα καταστήματα όπως η Amazon, η Walmart και το Etsy
«Θύμα» της επιτυχίας της η Nvidia - Τεράστια κέρδη αλλά κάτω από τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις
Οι μετοχές της Nvidia υποχώρησαν περίπου 5% σε διευρυμένες συναλλαγές μετά την ανακοίνωση όπως αναφέρει το Bloomberg
Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;
Στη «δίκη της δεκαετίας» οι Αμερικανοί δικαστές ζητούν από την Google να αποχωριστεί τον Chrome. Πόσο σημαντικός είναι ο browser για τον αμερικανικό τεχνολογικό κολοσσό;