Η στροφή στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δεν είναι μόνο… ελληνικό φαινόμενο. Το ίδιο κάνουν και οι βρετανοί καταναλωτές προκειμένου να περιορίσουν την πίεση που δέχονται τα εισοδήματά τους από τον αυξανόμενο πληθωρισμό.
Οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων σούπερ μάρκετ μειώθηκαν κατά 5,1% τις τέσσερις εβδομάδες έως τις 26 Μαρτίου, ενώ οι πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μειώθηκαν κατά 1,9%, ωστόσο το μερίδιο των πωλήσεων για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε από 52,4% σε 53,2% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, ανακοίνωσε η NielsenIQ.
Διαβάστε επίσης: Ακρίβεια: Κερδίζουν πόντους τα «ανώνυμα» προϊόντα – Έρχονται νέες ανατιμήσεις
«Καθώς αφήνουμε πίσω την πανδημία, είναι σαφές ότι οι καταναλωτές επαναξιολογούν τι ξοδεύουν», σχολίασε ο Μάικ Γουάτκινς, της NielsenIQ στο Ηνωμένο Βασίλειο.
«Ενώ ορισμένες από τις αλλαγές στις δαπάνες ειδών παντοπωλείου οφείλονται στο ότι οι καταναλωτές έχουν απλώς διαφορετικό μείγμα καλαθιού σε σύγκριση με πέρυσι (σ.σ.: περίοδο πανδημίας) τα δεδομένα μας δείχνουν επίσης ότι οι καταναλωτές πλέον αγοράζουν όλο και περισσότερο προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ως μέρος της στρατηγικής τους για την αντιμετώπιση [της ακρίβειας]».
Οι πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκαν κατά 3,3%. Μια σημαντική αλλαγή σε μια κατηγορία όπου κυριαρχούν τα επώνυμα προϊόντα, με μερίδιο 61% στις συνολικές πωλήσεις, σύμφωνα με τον ίδιο.
Ο πληθωρισμός του Ηνωμένου Βασιλείου έφτασε σε υψηλό 30 ετών στο 6,2% τον Φεβρουάριο και οδεύει προς το 9% τους επόμενους μήνες.
Συνολικά οι δαπάνες για αγορές σούπερ μάρκετ μειώθηκαν το διάστημα των τεσσάρων εβδομάδων μέχρι τις 26 Μαρτίου κατά 4,1% σε επίπεδο έτους, η μεγαλύτερη πτώση που έχει καταγραφεί μέχρι στιγμής το 2022, ανακοίνωσε η Nielsen IQ.
Ωστόσο, οι στατιστικολόγοι διατηρούν μια επιφύλαξη ότι επειδή η σύγκριση γίνεται με την περίοδο των εκτεταμένων περιοριστικών μέτρων λόγω πανδημίας, μπορεί να υπάρξει μια επιστροφή στην ανάπτυξη μετά το Πάσχα.
Οι εταιρείες λιανικής με τις καλύτερες επιδόσεις ήταν η M&S, με άνοδο στις πωλήσεις κατά 9,4% και οι γερμανικές εκπτωτικές εταιρείες Lidl και Aldi, με άνοδο 8,6% και 5,6% αντίστοιχα. Αυτές ήταν και οι τρεις αλυσίδες που αύξησαν τα μερίδιά τους στην αγορά.
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη