Σε λειτουργία τέθηκε το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε., παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου και του γενικού γραμματέα Μεταφορών, κ. Ιωάννη Ξιφαρά, καθώς και της Διοίκησης της Εταιρείας, στην κεντρική επισκευαστική βάση των εγκαταστάσεών της.
Πρόκειται για ένα ακόμη βήμα εκσυγχρονισμού της Ο.ΣΥ. Α.Ε., η οποία αναδιαρθρώνεται προκειμένου να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις στον τομέα των Οδικών Συγκοινωνιών, τονίζεται από το υπουργείο
Όπως εξήγησε σε δηλώσεις του μετά την επίσημη έναρξη εργασιών ο κ. Καραμανλής, το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δημιουργεί οικονομίες κλίμακος και δίνει τη δυνατότητα οι βλάβες να επισκευάζονται πολύ πιο γρήγορα. Επίσης λειτουργεί συνεπικουρικά με τα οκτώ συνεργεία στα άλλα αμαξοστάσια της ΟΣΥ, τα οποία θα ασχολούνται αποκλειστικά και με μεγαλύτερη ταχύτητα με τις μικρότερες και πιο απλές βλάβες. Επομένως η λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών σημαίνει: Ακόμα περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο. Εκσυγχρονισμός του στόλου. Ασφάλεια στις μετακινήσεις.
«Σε αυτά τα δύο χρόνια έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια», τόνισε επίσης ο κ. Καραμανλής, υπενθυμίζοντας ότι το 2019 οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών βρισκόντουσαν στην κυριολεξία υπό κατάρρευση.
«Μεθοδικά και βήμα – βήμα, με ένα σχέδιο πολύ συγκεκριμένο, προσπαθήσαμε να ανατάξουμε αυτό το οποίο λέμε, δημόσιες αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα», σημείωσε, αναφέροντας ότι έγιναν προσλήψεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για πρώτη φορά μετά από πάρα πολλά χρόνια και ενισχύθηκε ο στόλος των αστικών λεωφορείων.
«Ήδη σήμερα κυκλοφορούν 500 περισσότερα λεωφορεία, είτε με το leasing, είτε με τα ΚΤΕΛ, στο δίκτυο της ΟΣΥ», πρόσθεσε.
Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι αφού έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά στο επόμενο βήμα, με την προμήθεια λεωφορείων, μεταξύ των οποίων ηλεκτρικά και CNG.
«Αυτό θα προικίσει την ΟΣΥ για να κοιτάξει το μέλλον με αισιοδοξία και δείχνει και αποδεικνύει και στους εργαζομένους ότι πιστεύουμε πραγματικά σε αυτό που λέμε, δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών», εκτίμησε ο κ. Καραμανλής, σημειώνοντας επίσης ότι υπάρχει συνεργασία, όπου χρειάζεται, με τον ιδιωτικό τομέα, έτσι ώστε το επιβατικό κοινό να απολαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κλείνοντας ευχαρίστησε τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για την προσφορά τους στη λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών, αλλά και γιατί όπως τόνισε «έβαλαν πλάτη» κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Σημείωσε ότι η Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήταν από τις λίγες πόλεις στην Ευρώπη, στις οποίες σε καιρό πανδημίας και ενώ η ζήτηση για συγκοινωνίες μειώνονταν, αυξήθηκε η προσφορά. Και τόνισε: «Αυξήσαμε τα λεωφορεία, αυξήσαμε τους συρμούς σε μία πολύ δύσκολη φάση και αυτό δείχνει ότι όταν μπορούμε να συνεργαζόμαστε όλοι μαζί, το δημόσιο, ο ιδιωτικό τομέας, οι εργαζόμενοι, τελικά κερδισμένοι βγαίνουνε αυτοί που όλοι πρέπει να τους έχουμε πάντα στην πρώτη γραμμή, το επιβατικό κοινό και οι πολίτες».
Μιχάλης Παπαδόπουλος: Δυνατότητα στην ΟΣΥ να φέρει έσοδα
Τη σπουδαιότητα του έργου, που προσδίδει υπεραξία στη λειτουργία της Ο.ΣΥ. Α.Ε., επεσήμανε και ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις μεταφορές, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος.
«Με τη Δημιουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών, η Ο.ΣΥ. αποκτά τη δυνατότητα να αντιμετωπίζει γρήγορα και με λιγότερο κόστος τις βλάβες που προκύπτουν σε καθημερινή βάση.
Οι έμπειροι και ικανοί τεχνίτες των Οδικών Συγκοινωνιών θα έχουν τη δυνατότητα να εξασφαλίζουν μεγαλύτερη διαθεσιμότητα οχημάτων για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Είναι, επίσης, εντυπωσιακό ότι το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών δίνει τη δυνατότητα στην ΟΣΥ να φέρει έσοδα, αναλαμβάνοντας δουλειές από την αγορά», τόνισε.
Ο γενικός γραμματέας Μεταφορών κ. Γιάννης Ξιφαράς επεσήμανε «τη σκληρή δουλειά που έχουν κάνει την τελευταία διετία, όχι μόνο οι Διοικήσεις των οργανισμών, αλλά και οι τεχνίτες, οι οποίοι έβαλαν και βάζουν πλάτη για να αυξηθεί το συγκοινωνιακό έργο».
Η εκδήλωση έγινε παρουσία της Διοίκησης του ΟΑΣΑ, των Γενικών Διευθυντών και των Διευθυντών της ΟΣΥ και των προέδρων των Συνδικάτων των Εργαζομένων.
«Ο ψηφιακός ανασχηματισμός της ΟΣΥ με την αλλαγή της παραγωγικής διαδικασίας στη συντήρηση εκσυγχρονίζει την Ο.ΣΥ. στις πλέον Σύγχρονες Δημόσιες Αστικές συγκοινωνίες», τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. κ. Στέφανος Αγιάσογλου.
Τι είναι το Συνεργείο Μεγάλων Βλαβών
Η λειτουργία του Συνεργείου Μεγάλων Βλαβών της Ο.ΣΥ. Α.Ε., ακολουθεί τη διεθνή πρακτική στον τομέα των μεταφορών, είναι σύγχρονα εξοπλισμένο και με τους πολύ έμπειρους τεχνίτες που διαθέτει η Εταιρεία, αυξάνει την παραγωγή. Ταυτόχρονα, μειώνει το κόστος των επισκευών, δίνει τέλος στον κατακερματισμό της εργασίας και μειώνει τον χρόνο αποκατάστασης βλαβών, καθώς μέχρι σήμερα θα έπρεπε να λύνονται οι κινητήρες και να στέλνονται στην κεντρική επισκευαστική ζώνη.
Σημειώνεται ότι σε λιγότερο από έναν μήνα λειτουργίας του Συνεργείου, έχουν επιδιορθωθεί 19 λεωφορεία,
Η συγκέντρωση των εργασιών επισκευής έχει σημαντικά οφέλη, επισημαίνει το υπουργείο Μεταφορών, όπως:
· Αποσυμφόρηση του έργου των εννέα αμαξοστασίων και των οκτώ συνεργείων που διαθέτουν.
· Ταχύτερη και πιστοποιημένη αποκατάσταση των βλαβών (το όχημα που θα επιστρέφει στην κυκλοφορία θα παραμένει για μεγάλο διάστημα χωρίς βλάβη).
· Οικονομία κλίμακας (λιγότεροι ανθρώπινοι και τεχνικοί πόροι)
· Αύξηση της παραγωγής
· Δυνατότητα επαναφοράς οχημάτων που είναι επί μακρόν παροπλισμένα λόγω σοβαρών βλαβών
· Παύση του χωρικού κατακερματισμού και της πολυδιάσπασης παραγωγής και ανταλλαγής εξαρτημάτων μεταξύ των αμαξοστασίων.
· Δυνατότητα συνολικής επισκευής του οχήματος (ταυτόχρονη επισκευή και μικρών βλαβών)
Συμπερασματικά, περισσότερα λειτουργικά λεωφορεία στην κυκλοφορία προς όφελος του επιβατικού κοινού.
Latest News
Ηλεκτροσόκ για τους Ευρωπαίους η εκλογή Τραμπ
Ειδικός σύμβουλος του Ινστιτούτου Ζακ Ντελόρ εξηγεί τις μεταβολές στις ευρωατλαντικές σχέσεις, τις προκλήσεις για τους «27» και την ανάγκη να τα βγάζει η Ευρώπη πέρα μόνη της
Λιβάνιος: 19+1 αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση
Οι 20 προτεινόμενες αλλαγές θα αποτελέσουν αντικείμενο διαβούλευσης για τον νέο ενιαίο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης
ΕΕ: Η γερμανική πολιτική κρίση δεν είναι και τόσο κακή είδηση για την Ευρώπη
Η αστάθεια του κυβερνητικού συνασπισμού του 'Ολαφ Σολτς έχει μετατραπεί σε χρόνιο πρόβλημα
Γιορκ Κούκις: Από την Goldman Sachs στα ηνία της γερμανικής οικονομίας
Ο Γιοργκ Κούκις, από μικρός στο SPD, επιλέχτηκε από τον Σόλτς για υφυπουργός οικονομικών στην τέταρτη θητεία της Μέρκελ
Τα ονόματα που ακούγονται για το υπουργικό συμβούλιο του Τραμπ
Ξεκίνησε ήδη πυρετός διαβουλεύσεων στις ΗΠΑ για κρίσιμα υπουργεία και επιτελικές θέσεις - Μασκ και Κένεντι Τζούνιορ ανάμεσα στα ηχηρά ονόματα που ακούγονται
Νευρικότητα στο ΧΑ - Πιέσεις από Ελλάκτωρ και Coca-Cola
Η αγορά συντάσσεται ετεροχρονισμένα με την παγκόσμια επιφυλακτικότητα που κυριαρχεί για την κατεύθυνση που θα πάρουν πλέον οι ΗΠΑ
Όσα οδήγησαν στην κατάρρευση της Γερμανίας -Ψήφο εμπιστοσύνης ζητά ο Σολτς
Ο Γερμανός καγκελάριος θα ζητήσει από την Bundestag ψήφο εμπιστοσύνης στις 15 Ιανουαρίου
Κίνα: Σε ποιους τομείς στρατιωτικής ισχύος έχει ξεπεράσει την Αμερική
Η Κίνα κάνει στρατιωτικά άλματα και ο εκσυγχρονισμός του Λαϊκού Απελευθερωτικού Στρατού προχωρά με εξαιρετικούς ρυθμούς
Συναισθηματικά φορτισμένη ομιλία Χάρις – «Μπαίνουμε σε μια σκοτεινή εποχή»
Αν και παραδέχομαι την ήττα μου δε θα σταματήσω την μάχη για την ελευθερία και την αξιοπρέπεια όλων των ανθρώπων, είπε η Κάμαλα Χάρις μετά τις αμερικανικές εκλογές
Οι σχέσεις του Τραμπ με Άγκυρα, Αθήνα και Λευκωσία
Ο Τραμπ είχε την πρώτη του συνομιλία με τον Ερντογάν – Σταθερές αναμένονται οι σχέσεις ΗΠΑ – Ελλάδας