Τη Δευτέρα 4 Απριλίου 2022 ξεκίνησε το πρόγραμμα «Masterclass Series: The Entrepreneurial University» για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία στα ελληνικά πανεπιστήμια, που διοργανώνουν για 2η συνεχή χρονιά η Πρεσβεία της Ολλανδίας στην Αθήνα και το Orange Grove, σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας.
Ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος, με θέμα «Educating Change Makers», εστιάζει φέτος στην επιχειρηματική εκπαίδευση και την ανάπτυξη μεθόδων και εργαλείων «δημιουργίας αξίας» που αφορούν στην σύνδεση της ακαδημαϊκής γνώσης με σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η κοινωνία σήμερα, όπως αυτή της βιώσιμης ανάπτυξης, καθώς και στην ενίσχυση της καινοτομικής ικανότητας των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων.
Στη διάρκεια των επόμενων δύο μηνών, θα πραγματοποιηθούν τρία εντατικά Masterclasses και κατ’ιδίαν συμβουλευτική, μέσω διαδικτύου, με αποδέκτες ακαδημαϊκούς και στελέχη πανεπιστημίων από όλη τη χώρα. Μέσα από τα διαδραστικά αυτά Masterclasses επιδιώκεται η μεταφορά τεχνογνωσίας και εμπειρίας από το πανεπιστημιακό οικοσύστημα της Ολλανδίας, όπως το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ (University of Amsterdam – Amsterdam Center for Entrepreneurship), το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ (VU) και το Πανεπιστήμιο του Wageningen, που διακρίνονται για την επιχειρηματική εκπαίδευση και ανάπτυξη δομών αξιοποίησης των αποτελεσμάτων της καινοτομίας που αναπτύσσεται στον ακαδημαϊκό χώρο.
Το εναρκτήριο Masterclass της 4ης Απριλίου 2022 χαιρέτισαν ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Άγγελος Συρίγος και η Πρέσβης της Ολλανδίας, Susanna Terstal απευθύνοντας χαιρετισμό στους 67 συμμετέχοντες από 16 ΑΕΙ από όλη την Ελλάδα.
Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Preneurz Amsterdam, έναν οργανισμό με εξειδίκευση στο σχεδιασμό και την ένταξη της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας σε ακαδημαϊκά ιδρύματα εντός και εκτός Ολλανδίας.
Latest News
Με ποιες αγορές φλερτάρει ο Σκλαβενίτης – To roadmap για τις νέες υποδομές
Oι μπίζνες του ομίλου Σκλαβενίτης στο real estate – Πού εστιάζει σε Ελλάδα και Κύπρο – Τα σχέδια επέκτασης στην Κεντρική Ευρώπη
Ανατροπή στα αποτελέσματα εννεαμήνου για την AS Company με αύξηση πωλήσεων
O δείκτης EBIDTA για την AS Company διαμορφώνεται στο 19,4% επί των πωλήσεων
Κωτσόβολος: Restart με νέα επωνυμία – Η αλλαγή που φέρνει η ΔΕΗ
Αλλαγή σελίδας μετά από 19 χρόνια για την αλυσίδα Κωτσόβολος – Οι προσθήκες και οι τροποποιήσεις στο καταστατικό της εταιρείας
«Ευρώπη Holdings» το νέο όνομα της Κλουκίνας- Λάππας
Η νέα επωνυμία της Κλουκίνας Λάππας θα ισχύει από τις 25 Νοεμβρίου
Ομολογιακό δάνειο 19 εκατ. ευρώ για εξαγορές - Οι κλάδοι ενδιαφέροντος για την Quality & Reliability
Η Quality & Reliability έχει έρθει σε πρώιμες επαφές με κάποιες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς μέρους ή του συνόλου των μετοχών τους
Πως θα λειτουργήσουν τα καταστήματα την περίοδο Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς
Το ωράριο που προτείνει για την εορταστική περίοδο ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών
Black Friday με… «εγγύηση χαμηλότερης τιμής» από τα Public
Η νέα υπηρεσία από τα Public που μετατρέπει τις προσφορές σε μια «σίγουρη» αγοραστική εμπειρία
Θεοδωρικάκος: Έλεγχοι σε πάνω από 10.000 κωδικούς και σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων
«Μέλημά μας η στήριξη της υγιούς επιχειρηματικότητας και η προστασία των καταναλωτών«, λέει ο Τάκης Θεοδωρικάκος
ΤΧΣ: Αποεπένδυση από τις συστημικές τράπεζες και βιώσιμη ανάπτυξη τα ορόσημα του 2023
Τι αναφέρουν στελέχη του ΤΧΣ για τη στρατηγική το 2023
Πώς η Φάρμα Κουκάκη κόντρα στο ρεύμα κερδίζει από το γάλα
Ρεκόρ σε πωλήσεις, κέρδη και εξαγωγές το 2023 για τη Φάρμα Κουκάκη – Αύξηση μεριδίων σε 11 κατηγορίες γαλακτοκομικών