Σύμφωνα με τον κ. Κρις Θεοφιλίδη, διευθύνοντα σύμβουλο της Celestyal Cruises, η εταιρεία ξεκινάει «με ενθουσιασμό σε δύο περίπου εβδομάδες πιο σίγουροι και ανανεωμένοι, γνωρίζοντας καλά ότι προσφέρουμε αυθεντικές εμπειρίες κρουαζιέρας και έναν μοναδικό τρόπο να εξερευνήσουν οι επισκέπτες μας την Ελλάδα, τα νησιά και τον πολιτισμό της. H Celestyal Cruises διαθέτει ανεκτίμητη εμπειρία και γνώση για την ελληνική κρουαζιέρα και στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου στη χώρα μας.»
Προερχόμενη από μία απαιτητική και γεμάτη προκλήσεις προηγούμενη περίοδο και παρά τις δυσκολίες, η Celestyal Cruises πραγματοποίησε το 2021 κρουαζιέρες από τα μέσα Ιουνίου έως και τα τέλη Αυγούστου, σημειώνοντας ικανοποιητική πληρότητα της τάξεως του 57%, ποσοστό αρκετά υψηλότερο από το μέσο όρο άλλων εταιρειών κρουαζιέρας που δραστηριοποιήθηκαν το ίδιο χρονικό διάστημα στην ίδια περιοχή. Παράλληλα, προσέλκυσε το 67,8% των επισκεπτών της από την εγχώρια αγορά και γειτονικές αγορές, ενώ βάσει ερευνών που διενήργησε εν πλω, ένα ποσοστό 97,8% των επισκεπτών της εκθείασε την εν πλω φιλοξενία, δίνοντας στην εταιρεία το έναυσμα να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μία δυναμικότερη επανεκκίνηση, φέτος.
Ο κ. Λέσλι Πεντέν, γενικός εμπορικός διευθυντής της Celestyal Cruises, ανέδειξε στην ομιλία του τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας, όπου εκτός από το λιμάνι του Πειραιά, προστέθηκαν τα λιμάνια του Λαυρίου και της Θεσσαλονίκης ως λιμάνια απο-επιβίβασης (home port) της εταιρείας. Συγκεκριμένα, για τη στρατηγική επιλογή της Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Ανάμεσα στους προορισμούς μας θα βρίσκεται και η ιστορική πόλη της Θεσσαλονίκης, με την εταιρεία μας να είναι η μοναδική που θα την προσεγγίζει σταθερά σε εβδομαδιαία βάση και θα επιβιβάζει ταξιδιώτες, δίνοντας πρόσβαση στην κρουαζιέρα σε όλα τα Βαλκάνια και τη Β. Ελλάδα συμβαδίζοντας με τις προτεραιότητες της Ελληνικής πολιτείας για την καθοριστική σημασία του λιμανιού στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας.»
Όσον αφορά στη συνεργασία με το Λιμάνι του Λαυρίου, ο καπ. Γιώργος Κουμπενάς, γενικός διευθυντής Επιχειρήσεων της Celestyal Cruises και Πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), ανέφερε ότι «…περιλαμβανόταν στο στρατηγικό σχεδιασμό της Celestyal Cruises εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς η αποκλειστική χρήση του επιβατικού λιμενικού σταθμού για τις μέρες που η εταιρεία θα έχει αναχώρηση και άφιξη θα εξασφαλίσει μια βελτιωμένη και ταχύτερη εμπειρία επιβίβασης και αποβίβασης.»
Στις αναφορές του, ο καπ. Γ. Κουμπενάς δεν παρέλειψε να τονίσει ότι σε μόνο δυόμισι μήνες λειτουργίας της εταιρείας η συνολική συμβολή της στην εθνική οικονομία άγγιξε τα €26εκ.. Πιο συγκεκριμένα αυτή αναλύεται σε €11εκ. σε ετήσιες άμεσες λειτουργικές δαπάνες και σε €15εκ. ετήσιες δαπάνες επισκεπτών σε λιμάνια από-επιβίβασης. Τέλος, οι 100 Έλληνες ναυτικοί και μέλη του πληρώματος που απασχολεί η εταιρεία αντιστοιχούν σε 20 μέλη πληρώματος φορτηγών πλοίων.
Κλείνοντας έδωσε έμφαση στη διαρκή και πλήρη ευθυγράμμιση της εταιρείας με τα μέτρα ασφάλειας και υγείας που ανακοινώνει η Διεθνής Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) και στην ενεργή συμμετοχή της στην επιτροπή EU Healthy Getaways για την εφαρμογή υγειονομικών πρωτοκόλλων με στόχο την προστασία επισκεπτών, πληρωμάτων και των τοπικών κοινωνιών. Στα παραπάνω, προσέθεσε και τη στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με την AtmosAir Solutions, την εταιρεία καθαρισμού αέρα εσωτερικών χώρων, με παράλληλη χρήση 100% εξωτερικού αέρα χωρίς ανακύκλωση και την εγκατάσταση φίλτρων, τύπου HEPA.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons