
Σύμφωνα με τον κ. Κρις Θεοφιλίδη, διευθύνοντα σύμβουλο της Celestyal Cruises, η εταιρεία ξεκινάει «με ενθουσιασμό σε δύο περίπου εβδομάδες πιο σίγουροι και ανανεωμένοι, γνωρίζοντας καλά ότι προσφέρουμε αυθεντικές εμπειρίες κρουαζιέρας και έναν μοναδικό τρόπο να εξερευνήσουν οι επισκέπτες μας την Ελλάδα, τα νησιά και τον πολιτισμό της. H Celestyal Cruises διαθέτει ανεκτίμητη εμπειρία και γνώση για την ελληνική κρουαζιέρα και στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη του κλάδου στη χώρα μας.»
Προερχόμενη από μία απαιτητική και γεμάτη προκλήσεις προηγούμενη περίοδο και παρά τις δυσκολίες, η Celestyal Cruises πραγματοποίησε το 2021 κρουαζιέρες από τα μέσα Ιουνίου έως και τα τέλη Αυγούστου, σημειώνοντας ικανοποιητική πληρότητα της τάξεως του 57%, ποσοστό αρκετά υψηλότερο από το μέσο όρο άλλων εταιρειών κρουαζιέρας που δραστηριοποιήθηκαν το ίδιο χρονικό διάστημα στην ίδια περιοχή. Παράλληλα, προσέλκυσε το 67,8% των επισκεπτών της από την εγχώρια αγορά και γειτονικές αγορές, ενώ βάσει ερευνών που διενήργησε εν πλω, ένα ποσοστό 97,8% των επισκεπτών της εκθείασε την εν πλω φιλοξενία, δίνοντας στην εταιρεία το έναυσμα να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μία δυναμικότερη επανεκκίνηση, φέτος.
Ο κ. Λέσλι Πεντέν, γενικός εμπορικός διευθυντής της Celestyal Cruises, ανέδειξε στην ομιλία του τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας, όπου εκτός από το λιμάνι του Πειραιά, προστέθηκαν τα λιμάνια του Λαυρίου και της Θεσσαλονίκης ως λιμάνια απο-επιβίβασης (home port) της εταιρείας. Συγκεκριμένα, για τη στρατηγική επιλογή της Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Ανάμεσα στους προορισμούς μας θα βρίσκεται και η ιστορική πόλη της Θεσσαλονίκης, με την εταιρεία μας να είναι η μοναδική που θα την προσεγγίζει σταθερά σε εβδομαδιαία βάση και θα επιβιβάζει ταξιδιώτες, δίνοντας πρόσβαση στην κρουαζιέρα σε όλα τα Βαλκάνια και τη Β. Ελλάδα συμβαδίζοντας με τις προτεραιότητες της Ελληνικής πολιτείας για την καθοριστική σημασία του λιμανιού στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας.»
Όσον αφορά στη συνεργασία με το Λιμάνι του Λαυρίου, ο καπ. Γιώργος Κουμπενάς, γενικός διευθυντής Επιχειρήσεων της Celestyal Cruises και Πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), ανέφερε ότι «…περιλαμβανόταν στο στρατηγικό σχεδιασμό της Celestyal Cruises εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς η αποκλειστική χρήση του επιβατικού λιμενικού σταθμού για τις μέρες που η εταιρεία θα έχει αναχώρηση και άφιξη θα εξασφαλίσει μια βελτιωμένη και ταχύτερη εμπειρία επιβίβασης και αποβίβασης.»
Στις αναφορές του, ο καπ. Γ. Κουμπενάς δεν παρέλειψε να τονίσει ότι σε μόνο δυόμισι μήνες λειτουργίας της εταιρείας η συνολική συμβολή της στην εθνική οικονομία άγγιξε τα €26εκ.. Πιο συγκεκριμένα αυτή αναλύεται σε €11εκ. σε ετήσιες άμεσες λειτουργικές δαπάνες και σε €15εκ. ετήσιες δαπάνες επισκεπτών σε λιμάνια από-επιβίβασης. Τέλος, οι 100 Έλληνες ναυτικοί και μέλη του πληρώματος που απασχολεί η εταιρεία αντιστοιχούν σε 20 μέλη πληρώματος φορτηγών πλοίων.
Κλείνοντας έδωσε έμφαση στη διαρκή και πλήρη ευθυγράμμιση της εταιρείας με τα μέτρα ασφάλειας και υγείας που ανακοινώνει η Διεθνής Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) και στην ενεργή συμμετοχή της στην επιτροπή EU Healthy Getaways για την εφαρμογή υγειονομικών πρωτοκόλλων με στόχο την προστασία επισκεπτών, πληρωμάτων και των τοπικών κοινωνιών. Στα παραπάνω, προσέθεσε και τη στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με την AtmosAir Solutions, την εταιρεία καθαρισμού αέρα εσωτερικών χώρων, με παράλληλη χρήση 100% εξωτερικού αέρα χωρίς ανακύκλωση και την εγκατάσταση φίλτρων, τύπου HEPA.


Latest News

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά