Τα 20 εκατ. πρόκειται να φτάσουν, τον Ιούνιο, τα plug-in οχήματα, σύμφωνα με εκτιμήσεις του BloombergNEF (BNEF), αριθμός που σηματοδοτεί σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 1 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το 2016.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το δεύτερο ήμισυ του 2022, σχεδόν ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα τον μήνα αναμένεται να προστεθούν στον παγκόσμιο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων, αύξηση πολύ ταχύτερη από αυτή που εκτιμούσαν, πριν μερικά χρόνια, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι πετρελαϊκές βιομηχανίες.
Πιο αναλυτικά, το 2016, η BP εκτιμούσε ότι θα μπορούσε να αποκτήσει 71 εκατ. plug-in οχήματα, μέχρι το 2035, ποσό που, βάσει των νέων δεδομένων, αναμένεται να επιτευχθεί δέκα χρόνια νωρίτερα, ήτοι μέχρι το 2025.
Παρατηρείται, ακόμη, ότι, σε ορισμένες περιοχές, η αγορά οχημάτων τέτοιου τύπου κυμαίνεται σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με άλλες. Πιο αναλυτικά, η Κίνα αντιπροσωπεύει το 46% των συνολικών πωλήσεων, με την Ευρώπη να την ακολουθεί με ποσοστό 34%. Την τρίτη θέση, στη συνέχεια, καταλαμβάνει η Βόρεια Αμερική, με ποσοστό 15%, ενώ όλες οι υπόλοιπες χώρες, συνολικά, αντιπροσωπεύουν μόλις το 5% του παγκόσμιου στόλου ηλεκτρικών οχημάτων.
Τα plug-in υβριδικά στην ευρωπαϊκή αγορά
Η πλειονότητα των plug-in οχημάτων είναι ηλεκτρικά. Ωστόσο, εκτιμάται ότι υπάρχουν 5,3 εκατ. plug-in υβριδικά οχήματα και βρίσκονται, κυρίως, στην Ευρώπη.
Ακόμη, τα εν λόγω οχήματα θεωρείται ότι έχουν βοηθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιτύχουν τους ολοένα και πιο αυστηρούς στόχους της Ευρώπης, οι οποίοι έχουν ως στόχο τη μείωση των εκπομπών του άνθρακα από οχήματα.
Εντούτοις, βάσει εκτιμήσεων της BNEF, κατά τα επόμενα χρόνια, αναμένεται η αγορά να απομακρυνθεί από τα plug-in υβριδικά οχήματα, καθώς οι κυβερνήσεις μειώνουν τις επιδοτήσεις τους για αυτά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να στρέφονται στα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.
Latest News
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Αναβαθμίζω το Σπίτι μου»: Ποιοι και πώς θα λάβουν άτοκα δάνεια 5.000 – 25.000 ευρώ
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την πρεμιέρα του νέου προγράμματος «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» με την επιλογή των δικαιούχων να γίνεται με βάση τη σειρά υποβολής των αιτήσεων
Μητσοτάκης για «Εξοικονομώ 2025»: «Βελτιώνει την ποιότητα ζωής και συμβάλει στην πράσινη ανάπτυξη»
Το πρόγραμμα, οι δικαιούχοι και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ 2025»
Ενεργειακή λύση αυτοπαραγωγής «πράσινης» ενέργειας με αποθήκευση από την Elpedison
Η συγκεκριμένη λύση της Elpedison δίνει τη δυνατότητα χωρίς καμία δέσμευση και κανένα κόστος επένδυσης
Πέντε μίνι - Εξοικονομώ 250 εκατ. για επιχειρήσεις, καταλύματα, δήμους, παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία
Οι ενδιαφερόμενοι για καθένα από αυτά, θα μπορούν να υποβάλουν, σταδιακά, τις αιτήσεις τους, καθώς υπεγράφησαν οι σχετικές προσκλήσεις