
Τα 20 εκατ. πρόκειται να φτάσουν, τον Ιούνιο, τα plug-in οχήματα, σύμφωνα με εκτιμήσεις του BloombergNEF (BNEF), αριθμός που σηματοδοτεί σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 1 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το 2016.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το δεύτερο ήμισυ του 2022, σχεδόν ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα τον μήνα αναμένεται να προστεθούν στον παγκόσμιο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων, αύξηση πολύ ταχύτερη από αυτή που εκτιμούσαν, πριν μερικά χρόνια, οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι πετρελαϊκές βιομηχανίες.
Πιο αναλυτικά, το 2016, η BP εκτιμούσε ότι θα μπορούσε να αποκτήσει 71 εκατ. plug-in οχήματα, μέχρι το 2035, ποσό που, βάσει των νέων δεδομένων, αναμένεται να επιτευχθεί δέκα χρόνια νωρίτερα, ήτοι μέχρι το 2025.
Παρατηρείται, ακόμη, ότι, σε ορισμένες περιοχές, η αγορά οχημάτων τέτοιου τύπου κυμαίνεται σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με άλλες. Πιο αναλυτικά, η Κίνα αντιπροσωπεύει το 46% των συνολικών πωλήσεων, με την Ευρώπη να την ακολουθεί με ποσοστό 34%. Την τρίτη θέση, στη συνέχεια, καταλαμβάνει η Βόρεια Αμερική, με ποσοστό 15%, ενώ όλες οι υπόλοιπες χώρες, συνολικά, αντιπροσωπεύουν μόλις το 5% του παγκόσμιου στόλου ηλεκτρικών οχημάτων.
Τα plug-in υβριδικά στην ευρωπαϊκή αγορά
Η πλειονότητα των plug-in οχημάτων είναι ηλεκτρικά. Ωστόσο, εκτιμάται ότι υπάρχουν 5,3 εκατ. plug-in υβριδικά οχήματα και βρίσκονται, κυρίως, στην Ευρώπη.
Ακόμη, τα εν λόγω οχήματα θεωρείται ότι έχουν βοηθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιτύχουν τους ολοένα και πιο αυστηρούς στόχους της Ευρώπης, οι οποίοι έχουν ως στόχο τη μείωση των εκπομπών του άνθρακα από οχήματα.
Εντούτοις, βάσει εκτιμήσεων της BNEF, κατά τα επόμενα χρόνια, αναμένεται η αγορά να απομακρυνθεί από τα plug-in υβριδικά οχήματα, καθώς οι κυβερνήσεις μειώνουν τις επιδοτήσεις τους για αυτά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να στρέφονται στα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.


Latest News

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων

Ομάδα Task Force από την Messaritis Ανανεώσιμες για έργα της Ομάδας Β
Tην Κυριακή 6 Απριλίου, η Messaritis Ανανεώσιμες κλήθηκε να αποκόψει περί τους 80 σταθμούς και το κατάφερε με επιτυχία

Η Μελόνι ζητά αναθεώρηση της ευρωπαϊκής πολιτικής για το περιβάλλον
Η ιταλίδα πρωθυπουργός, Τζόρτζια Μελόνι, προτίθεται να ζητήσει αναθεώρηση των ιδεολογικών κανόνων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας

Συνεργασία Schneider Electric-Dimand για πιο βιώσιμα και ενεργειακά αποδοτικά κτίρια
Μέχρι σήμερα, οι δύο εταιρείες έχουν συνεργαστεί, τόσο σε νέα κτίρια, όσο και σε ανακαινισμένες εμβληματικές δομές που αναβαθμίζουν το αστικό τοπίο της Αθήνας και του Πειραιά