Η Honda θα δαπανήσει 64 δισεκατομμύρια δολάρια για Έρευνα και Ανάπτυξη καθώς ενισχύει τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες
Συνολικά 64 δισεκατομμύρια δολάρια σχεδιάζει να δαπανήσει η ιαπωνική Honda Motor για έρευνα και ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, θέτοντας έναν φιλόδοξο στόχο να κυκλοφορήσει 30 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως έως το 2030.
Στους στόχους της περιλαμβάνονται επίσης η παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2030. Η στρατηγική αυτή φιλοδοξεί να προσδώσει ώθηση στην παρουσία της εταιρείας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, όπου η αμερικανική Tesla ηγείται και οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να μην μείνουν άλλο πίσω από τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές και αμερικανικές αντιπάλους τους.
Δεν εγκαταλείπουν την υβριδική κίνηση
Η Honda και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πάντως διαμηνύσει ότι παρά τις επενδύσεις τους στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, δεν θα εγκαταλείψουν την παλαιότερη, υβριδική τεχνολογία. Οι υποστηρικτές των υβριδικών εκτιμούν ότι σε πολλές αγορές -ειδικά ορισμένες αναδυόμενες αγορές- θα υπάρχει για καιρό ζήτηση καθώς οι υποδομές για την υποστήριξη των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία δεν είναι εκτεταμένες.
«Σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι το τέλος των υβριδικών και η αντικατάσταση όλων των υβριδικών με ηλεκτρικά», είπε στην παρουσίαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe.
«Θα αναπτύξουμε τα τρέχοντα υβριδικά μας οχήματα και θα τα χρησιμοποιήσουμε ως όπλο στην δραστηριότητά μας».
Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 8 τρισεκατομμυρίων γιεν (64 δισεκατομμύρια δολάρια) θα είναι σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 43 δισεκατομμύρια γιεν δαπανών για μια γραμμή επίδειξης για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, με στόχο να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024.
Οι μετοχές της Honda σημείωσαν άνοδο 0,7% στο κλείσιμο της πρωινής διαπραγμάτευσης στο Τόκιο, ξεπερνώντας την πτώση 1,4% του δείκτη Nikkei 225.
Latest News
Πίστωση χρόνου για τα πρόστιμα στα EV ζητά η Γαλλία
Μεγαλύτερη ευελιξία ζητούν ευρωπαικές κυβερνήσεις και αυτοκινητοβιομηχανίες για το ζήτημα των ορίων στα ποσοστά εκπομπών των αυτοκινήτων
Εως το 2025 η Ευρώπη θα παράγει ετησίως 32 GW από ανεμογεννήτριες
Η Γερμανία ενισχύοντας τα έργα ΑΠΕ, τετραπλασίασε τις αδειοδοτήσεις για νέα χερσαία αιολικά πάρκα
«Μαρσάρει» η F1 με στόχο τις μηδενικές εκπομπές
H Formula 1, που αποτελεί το κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου, στρέφει την τεχνογνωσία του στην υπερθέρμανση του πλανήτη
Το deal της AKTOR στην αποθήκευση ενέργειας – H εξαγορά από Enercoplan και οι επενδύσεις 1,5 δισ.
H AKTOR, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, εξαγόρασε χαρτοφυλάκιο έργων αντλησιοταμίευσης της Enercoplan Energy & Investments
Η Xiaomi παρέδωσε 20.000 EV τον Οκτώβριο - Μήνες μόνο μετά το πρώτο της
Το αξιοσημείωτο είναι ότι η Xiaomi παρέδωσε το πρώτο αυτοκίνητο της πριν λίγους μήνες
Τα έσοδα της BYD ξεπέρασαν της Tesla για πρώτη φορά
Τα έσοδα της BYD αυξήθηκαν κατά 24% καθώς οι κρατικές επιδοτήσεις δίνουν ώθηση στην αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας
Τι θα συνέβαινε στην Αθήνα αν είχαμε το ίδιο καιρικό φαινόμενο με τη Βαλένθια
Όπως ανέφερε ο κ. Λέκκας «οι φυσικές διεργασίες, είναι φυσικές διεργασίες. Ό, τι και να κάνουμε εμείς, αυτές ακολουθούν τους δικούς τους νόμους
Πονοκέφαλος η έκρηξη των επενδύσεων στις ΑΠΕ - Με νέους κανόνες η πρόσβαση στο σύστημα ηλεκτρισμού
Πώς θα αποκατασταθεί το μπλακ άουτ στις επενδύσεις ΑΠΕ - Έρχονται νέοι κανόνες πρόσβασης στο ηλεκτρικό σύστημα σε συνθήκες κορεσμού
Τι προκάλεσε τις φονικές πλημμύρες στη Βαλένθια – Το μοτίβο που φοβίζει τους επιστήμονες στην Ελλάδα
Οι πλημμύρες όπως της Βαλένθια είναι εικόνα από το μέλλον προειδοποιούν οι επιστήμονες που επισημαίνουν ότι χρειάζεται να ληφθούν μέτρα για την κλιματική αλλαγή
Σε ρότα υλοποίησης η αποθήκη CO2 στον Πρίνο - Αίτηση κοινοτικής χρηματοδότησης 1,1 δισ. ευρώ
Στην υπόγεια αποθήκη θα διοχετεύεται διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπουν μεγάλες βιομηχανίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή