
Η Honda θα δαπανήσει 64 δισεκατομμύρια δολάρια για Έρευνα και Ανάπτυξη καθώς ενισχύει τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες
Συνολικά 64 δισεκατομμύρια δολάρια σχεδιάζει να δαπανήσει η ιαπωνική Honda Motor για έρευνα και ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, θέτοντας έναν φιλόδοξο στόχο να κυκλοφορήσει 30 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως έως το 2030.
Στους στόχους της περιλαμβάνονται επίσης η παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2030. Η στρατηγική αυτή φιλοδοξεί να προσδώσει ώθηση στην παρουσία της εταιρείας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, όπου η αμερικανική Tesla ηγείται και οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να μην μείνουν άλλο πίσω από τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές και αμερικανικές αντιπάλους τους.
Δεν εγκαταλείπουν την υβριδική κίνηση
Η Honda και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πάντως διαμηνύσει ότι παρά τις επενδύσεις τους στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, δεν θα εγκαταλείψουν την παλαιότερη, υβριδική τεχνολογία. Οι υποστηρικτές των υβριδικών εκτιμούν ότι σε πολλές αγορές -ειδικά ορισμένες αναδυόμενες αγορές- θα υπάρχει για καιρό ζήτηση καθώς οι υποδομές για την υποστήριξη των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία δεν είναι εκτεταμένες.
«Σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι το τέλος των υβριδικών και η αντικατάσταση όλων των υβριδικών με ηλεκτρικά», είπε στην παρουσίαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe.
«Θα αναπτύξουμε τα τρέχοντα υβριδικά μας οχήματα και θα τα χρησιμοποιήσουμε ως όπλο στην δραστηριότητά μας».
Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 8 τρισεκατομμυρίων γιεν (64 δισεκατομμύρια δολάρια) θα είναι σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 43 δισεκατομμύρια γιεν δαπανών για μια γραμμή επίδειξης για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, με στόχο να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024.
Οι μετοχές της Honda σημείωσαν άνοδο 0,7% στο κλείσιμο της πρωινής διαπραγμάτευσης στο Τόκιο, ξεπερνώντας την πτώση 1,4% του δείκτη Nikkei 225.


Latest News

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων

Ομάδα Task Force από την Messaritis Ανανεώσιμες για έργα της Ομάδας Β
Tην Κυριακή 6 Απριλίου, η Messaritis Ανανεώσιμες κλήθηκε να αποκόψει περί τους 80 σταθμούς και το κατάφερε με επιτυχία

Η Μελόνι ζητά αναθεώρηση της ευρωπαϊκής πολιτικής για το περιβάλλον
Η ιταλίδα πρωθυπουργός, Τζόρτζια Μελόνι, προτίθεται να ζητήσει αναθεώρηση των ιδεολογικών κανόνων της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας