Η Honda θα δαπανήσει 64 δισεκατομμύρια δολάρια για Έρευνα και Ανάπτυξη καθώς ενισχύει τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες
Συνολικά 64 δισεκατομμύρια δολάρια σχεδιάζει να δαπανήσει η ιαπωνική Honda Motor για έρευνα και ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, θέτοντας έναν φιλόδοξο στόχο να κυκλοφορήσει 30 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως έως το 2030.
Στους στόχους της περιλαμβάνονται επίσης η παραγωγή περίπου 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως έως το 2030. Η στρατηγική αυτή φιλοδοξεί να προσδώσει ώθηση στην παρουσία της εταιρείας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, όπου η αμερικανική Tesla ηγείται και οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες πασχίζουν να μην μείνουν άλλο πίσω από τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές και αμερικανικές αντιπάλους τους.
Δεν εγκαταλείπουν την υβριδική κίνηση
Η Honda και άλλες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πάντως διαμηνύσει ότι παρά τις επενδύσεις τους στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, δεν θα εγκαταλείψουν την παλαιότερη, υβριδική τεχνολογία. Οι υποστηρικτές των υβριδικών εκτιμούν ότι σε πολλές αγορές -ειδικά ορισμένες αναδυόμενες αγορές- θα υπάρχει για καιρό ζήτηση καθώς οι υποδομές για την υποστήριξη των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία δεν είναι εκτεταμένες.
«Σε καμία περίπτωση αυτό δεν είναι το τέλος των υβριδικών και η αντικατάσταση όλων των υβριδικών με ηλεκτρικά», είπε στην παρουσίαση ο Διευθύνων Σύμβουλος της Honda, Toshihiro Mibe.
«Θα αναπτύξουμε τα τρέχοντα υβριδικά μας οχήματα και θα τα χρησιμοποιήσουμε ως όπλο στην δραστηριότητά μας».
Το μεγαλύτερο μέρος της επένδυσης των 8 τρισεκατομμυρίων γιεν (64 δισεκατομμύρια δολάρια) θα είναι σε τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και λογισμικού. Αυτό περιλαμβάνει περίπου 43 δισεκατομμύρια γιεν δαπανών για μια γραμμή επίδειξης για την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης, με στόχο να ξεκινήσει την άνοιξη του 2024.
Οι μετοχές της Honda σημείωσαν άνοδο 0,7% στο κλείσιμο της πρωινής διαπραγμάτευσης στο Τόκιο, ξεπερνώντας την πτώση 1,4% του δείκτη Nikkei 225.
Latest News
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023
«Αναβαθμίζω το Σπίτι μου»: Ποιοι και πώς θα λάβουν άτοκα δάνεια 5.000 – 25.000 ευρώ
Ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την πρεμιέρα του νέου προγράμματος «Αναβαθμίζω το Σπίτι μου» με την επιλογή των δικαιούχων να γίνεται με βάση τη σειρά υποβολής των αιτήσεων
Μητσοτάκης για «Εξοικονομώ 2025»: «Βελτιώνει την ποιότητα ζωής και συμβάλει στην πράσινη ανάπτυξη»
Το πρόγραμμα, οι δικαιούχοι και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ 2025»
Ενεργειακή λύση αυτοπαραγωγής «πράσινης» ενέργειας με αποθήκευση από την Elpedison
Η συγκεκριμένη λύση της Elpedison δίνει τη δυνατότητα χωρίς καμία δέσμευση και κανένα κόστος επένδυσης