Υπογράφηκε η προγραμματική σύμβαση για την ανάθεση της «Μελέτης Αναβάθμισης Οδικής Ασφάλειας και Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού Τμήματος της Λεωφόρου Ανδρέα Παπανδρέου» στη δυτική Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται για ένα έργο πνοής, υψίστης σημασίας για την ασφαλή κίνηση πεζών και οχημάτων, όπως τόνισαν οι δύο δήμαρχοι, Νεάπολης – Συκεών Σίμος Δανιηλίδης και Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης, κατά την υπογραφή της σύμβασης που έγινε παρουσία στελεχών των δημοτικών αρχών και υπηρεσιακών παραγόντων.
Την προσεχή Παρασκευή, 15 Απριλίου, θα διενεργηθεί η αποσφράγιση των προσφορών και θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες, ώστε τον Ιανουάριο του 2023, να έχει ολοκληρωθεί η μελέτη, ακολούθως να προχωρήσει η δημοπράτηση και εντός του 2023 να ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου.
Πύλη εισόδου-εξόδου
Η οδός Ανδρέα Παπανδρέου αποτελεί κρίσιμο κυκλοφοριακό τμήμα στην ευρύτερη περιοχή, καθώς λειτουργεί ως κύρια πύλη εισόδου – εξόδου των δήμων Παύλου Μελά και Νεάπολης – Συκεών προς/από ανατολικά και δυτικά τμήματα της Θεσσαλονίκης μέσω της εσωτερικής περιφερειακής, αλλά και προς/από οικιστικά συγκροτήματα όπως τους οικισμούς Πεύκων, Ασβεστοχωρίου, Χορτιάτη, Πανοράματος κ.α., μέσω της υπόγειας διάβασης της περιφερειακής οδού.
«Από κοινού οι δύο δήμοι θα εκπονήσουμε ολοκληρωμένη μελέτη για ένα έργο πνοής που περιλαμβάνει κατασκευή πεζοδρομίων, δικτύου αποχέτευσης ομβρίων, δικτύου ηλεκτροφωτισμού, άρδευσης, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αναπλάσεις, φυτεύσεις και άλλες ουσιαστικές παρεμβάσεις στη Λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου που συνδέει τις πόλεις μας με την περιφερειακή οδό», δήλωσε ο κ.Δανιηλίδης.
Από την πλευρά του, ο ο κ.Δεμουρτζίδης υπογράμμισε πως η συνεργασία με τον δήμο Νεάπολης – Συκεών «αποδίδει καρπούς για τους κατοίκους των δύο δήμων αλλά και για τους διερχόμενους, από την Λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου με τους μεγάλους κυκλοφοριακούς φόρτους, τις υψηλές ταχύτητες, τη στάθμευση – κίνηση των οχημάτων, τις ροές πεζών και τους μεγάλους κινδύνους για ατυχήματα και δυστυχώς και για απώλεια ζωής».
Latest News
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030
Ταχιάος: Στην τελική ευθεία για την παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης
Από την 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι δοκιμές προσομοίωσης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης
Πώς θα χτιστεί το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΠΥΡΚΑΛ
Το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΕΒΟ – ΠΥΡΚΑΛ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα ΣΔΙΤ που έχουν προκηρυχθεί ποτέ στη χώρα