Στάση εργασίας μέχρι τα μεσάνυχτα και στη συνέχεια 24ωρη απεργία μέχρι αύριο το βράδυ αποφάσισε ομόφωνα πριν από λίγο η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) στους δυο προβλήτες της ΣΕΠ (Cosco) στο λιμάνι του Πειραιά. Το σωματείο ζητά νέα συλλογική σύμβαση εργασίας με ουσιαστικές αυξήσεις και τονίζει ότι περιμένει μέχρι τις δώδεκα απόψε το βράδυ τις προτάσεις της εταιρείας διαχείρισης των δυο προβλητών της D-Port. H D-Port από την πλευρά της όπως υποστηρίζει η ΕΝΕΔΕΠ, «μήνες τώρα, ψάχνει αφορμές και δικαιολογίες για να μη καταθέσει γραπτή πρόταση» για συλλογική σύμβαση εργασίας στο συγκεκριμένο σωματείο, με το οποίο είχε έρθει σε μια συμφωνία μετά τις πολυήμερες κινητοποιήσεις πέρυσι τον Οκτώβριο-Νοέμβριο.
Τελικά η D-Port, επέλεξε να στείλει τις προτάσεις για συλλογική σύμβαση εργασίας στο άλλο σωματείο το οποίο χαρακτηρίζει ως «αντιπροσωπευτικό σωματείο των εργαζομένων» το Σ.Ε.Ε.Δ.Π. (Συνδικάτο Εργαζομένων στις Επιχειρήσεις που Δραστηριοποιούνται στις Προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ Πειραιά). Οι προτάσεις προβλέπουν αυξήσεις στις μικτές αποδοχές από 6-10% σε διάφορες ειδικότητες. Εκπρόσωποι της ΕΝΕΔΕΠ που πληροφορήθηκαν αυτές τις προτάσεις σχολίασαν στον ot.gr ότι δεν φτάνουν ούτε για ένα «σουβλάκι».
Latest News
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,