
Οριστικοποιήθηκε η συμφωνία μεταξύ των Monterock International και Notion – Ανάπτυξη Ακινήτων Α.Ε. για την απόκτηση από την πρώτη μετοχών της Benestar Α.Ε. η οποία διαχειρίζεται
το ξενοδοχειακό συγκρότημα Kenshό Psarou στην διάσημη παραλία της Μυκόνου.
Η εξαγορά πακέτου μετοχών της Benestar, θυγατρικής της Notion, γίνεται από την Monterock International που κινητοποίησε επενδυτικά κεφάλαια από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η κίνηση
αυτή ουσιαστικά αποτελεί μία ακόμη ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό από διεθνή κεφάλαια και έρχεται σε συνέχεια των τουριστικών επενδύσεων που ήδη έχουν σε εξέλιξη στην
Μύκονο οι δύο πλευρές, για (δύο διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες) το One & Only στην περιοχή «Καλαφάτης» και το project της Aman στην θέση «Καραμπέτης».
Κομβικό ρόλο στην επίτευξη της συμφωνίας διαδραμάτισε η NOISIS – Σύμβουλοι Ανάπτυξης A.E. μία από τις μεγαλύτερες συμβουλευτικές επιχειρήσεις στην χώρα. Σε συνέχεια όσων συμφωνήθηκαν, η NOISIS αναλαμβάνει τον στρατηγικό ρόλο του συμβούλου για την Ελλάδα για λογαριασμό της Monterock International με σκοπό την ανάπτυξη των νέων μονάδων της Οne&Οnly και της Aman στην Ελλάδα καθώς και των λοιπών σημαντικών επενδυτικών πλάνων που σχεδιάζουν να υλοποιήσουν στην Ελλάδα.

Η Monterock International από την πλευρά της είναι ένα Private Equity Fund με παρουσία, σήμερα, σε 16 χώρες επενδύσεις στον χώρο των Media, του Hospitality, του Real Estate, των Τραπεζών, της Ψυχαγωγίας, της Βιομηχανικής Τεχνολογίας και Παραγωγής και της Πράσινης Ενέργειας. Έχει δημιουργήσει το Aman Sveti Stefan στο Μαυροβούνιο, το Aman Canal Grande στην Βενετία, ετοιμάζει το Aman στην Νέα Υόρκη καθώς και 2 νέα One & Only Resorts.
Επίσης συμμετέχει στο Nammos Dubai, καθώς και στην ανάπτυξη του brand Nammos σε άλλες χώρες.
Η Νotion–Ανάπτυξη Ακινήτων Α.Ε. είναι μια εταιρία που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη, αξιοποίηση και διαχείριση ακινήτων καθώς επίσης στην παροχή υπηρεσιών που σχετίζονται με τα
εν λόγω αντικείμενα, όπως εκτιμήσεις αξίας ακινήτων, μελέτες & διαδικασίες βέλτιστης αξιοποίησης, διοίκηση κατασκευαστικών έργων κλπ.
Η ολοκλήρωση της συμφωνίας δίνει την δυνατότητα στην Notion Α.Ε. να αναπτύξει τα νέα επιχειρηματικά της πλάνα στους τομείς του τουρισμού, του real estate και της ενέργειας. Σημειώνεται ότι το Kensho Boutique Hotels & Villas είναι το ελληνικό luxury brand που έθεσε διεθνώς τα νέα δεδομένα στον χώρο των boutique hotels και καθιέρωσε την Μύκονο σαν
προορισμό υψηλής αισθητικής και απαράμιλλης παροχής υπηρεσιών έχοντας στην ομπρέλα του το «Κensho Ornos Beach» 35 δωματίων που ολοκληρώθηκε το 2016 στη Μύκονο κι έχει
βραβευθεί ως το καλύτερο boutique ξενοδοχείο στον κόσμο καθώς επίσης και το πολυβραβευμένο «Kensho Psarrou» που άνοιξε το 2018 και πλέον αποτελείται από 31 ξεχωριστές σουίτες και δύο
βίλλες μοναδικής αισθητικής 4 και 5 δωματίων αντίστοιχα.


Latest News

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας

Ακάθεκτοι οι αμερικανοί τουρίστες παρά τον τυφώνα Τραμπ- Κανονικά οι κρατήσεις για Ελλάδα
Απτόητοι οι αμερικανοί τουρίστες - Άνοδος 18,6% των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων - Τι προβληματατίζει τους Έλληνες ξενοδόχους

Γιατί οι Ευρωπαίοι ακυρώνουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ
Οι διεθνείς επισκέπτες μένουν μακριά καθώς αυξάνεται η πολιτική και οικονομική ένταση