Χρηματοδότηση-μαμούθ ύψους 2 δισ. δολ. από τη Sony και τη μητρική της Lego εξασφάλισε η εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών Epic Games, η οποία κατέχει μεταξύ άλλων το παιχνίδι «Fortnite».
Πρόκειται για εξέλιξη που καταδεικνύει τη δυναμική αλλά και τις προοπτικές που παρουσιάζει το «μετασύμπαν» (metaverse), ο καινούργιος ψηφιακός κόσμος, όπου οι χρήστες έχουν πρόσβαση χάρη στις τεχνολογίες του Internet και της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας της Epic με τη Lego, με στόχο την από κοινού ανάπτυξη μιας «φιλικής προς την οικογένεια» εκδοχής του metaverse ώστε να είναι κατάλληλο για παιδιά.
Η Lego έχει ήδη μια επιτυχημένη σειρά βιντεοπαιχνιδιών που βασίζονται σε προσοδοφόρα franchise, συμπεριλαμβανομένων των «Star Wars» της Disney και «Batman» της Warner Bros.
Οπως ανέφερε η Epic Games, η οικονομική ένεση που έλαβε θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη της οικοδόμησης του δικού της μετασύμπαντος.
Ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Epic Games Τιμ Σουίνι δήλωσε ότι τα νέα κεφάλαια θα βοηθήσουν την εταιρεία «να επιταχύνει το έργο της για την οικοδόμηση του metaverse», σημειώνοντας πως καθώς επανασυνθέτουν το μέλλον της ψυχαγωγίας και του παιχνιδιού χρειάζονται συνεργάτες που μοιράζονται το όραμά τους. Αυτούς, συμπλήρωσε, τους βρήκαν στη συνεργασία τους με τη Sony.
Σε ανάλογο μήκος κύματος και ο διευθύνων σύμβουλος της Sony Group Corporation Κενισίρο Γιοσίντα, ο οποίος ανέφερε ότι «η τεχνογνωσία της Epic, συμπεριλαμβανομένης της ισχυρής μηχανής παιχνιδιών της, σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες της Sony, θα επιταχύνει τις διάφορες προσπάθειές μας, όπως η ανάπτυξη νέων ψηφιακών εμπειριών για θαυμαστές στα σπορ και στις πρωτοβουλίες εικονικής παραγωγής μας».
Οπως έγινε γνωστό, η εταιρεία θα παραμείνει υπό τον έλεγχο του διευθύνοντος συμβούλου Τιμ Σουίνι.
Η Epic Games δεν έχει αποκαλύψει τα σχέδιά της για το metaverse. Ωστόσο, είναι η τελευταία από σειρά εταιρειών παιχνιδιών και ηλεκτρονικών σπορ που στρέφονται προς το metaverse.
Το μετασύμπαν και η τρίτη γενιά του Διαδικτύου (Web3) αποκτούν όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον στον κόσμο των δραστηριοτήτων αυτών. Ολα αυτά γίνονται ενώ μεγάλος αριθμός εταιρειών τυχερών παιχνιδιών και ηλεκτρονικών σπορ (esports) διερευνούν τις προοπτικές που έχει η τεχνολογία για μεγαλύτερη ανάπτυξή τους.
Σε αυτές περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι Yesports, BAYZ και EVOS Esports, ενώ και ο ευρωπαϊκός οργανισμός ηλεκτρονικών σπορ, η MAD Lions, ανακοίνωσε πρόσφατα συνεργασία που επικεντρώνεται στην είσοδό της στο μετασύμπαν.
Τα βιντεοπαιχνίδια
Υπενθυμίζεται πως τον Ιανουάριο η Microsoft εξαγόρασε την Activision Blizzard έναντι τιμήματος 75 δισεκατομμυρίων δολαρίων που καταβλήθηκαν σε μετρητά. Αργότερα τον ίδιο μήνα η μονάδα βιντεοπαιχνιδιών της Sony απέκτησε την εταιρεία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Bungie σε μια συμφωνία αξίας 3,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η αγορά των βιντεοπαιχνιδιών έχει φτάσει σε νέα υψηλά αφού περισσότεροι άνθρωποι στράφηκαν σε αυτήν κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, ωθώντας τις εταιρείες να κεφαλαιοποιήσουν την πρόσφατη αυτή δυναμική τους.
Η επένδυση από τη Sony στην Epic έχει μεγάλο νόημα για τα πρότυπα του κλάδου επειδή υπάρχουν πολύ λίγες συμφωνίες ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων που γίνονται στη βιομηχανία παιχνιδιών, όπως ανέφεραν αναλυτές της αγοράς στη «WSJ».
Το μέσο μέγεθος των επενδύσεων στον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών είναι συνήθως μερικές δεκάδες εκατομμύρια δολάρια, με επενδύσεις ύψους εκατοντάδων εκατομμυρίων να θεωρούνται σπάνιες, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.
Η Epic Games είναι περισσότερο γνωστή για το παιχνίδι «Fortnite», ενώ παράλληλα ελέγχει τη Rocket League και είναι ο δημιουργός της μηχανής βιντεοπαιχνιδιών Unreal Engine. Πρόσφατα συνεργάστηκε με την BLAST για την παραγωγή της σειράς πρωταθλημάτων «Fortnite» («Fortnite Championship Series»).
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%