Η μεγαλύτερη χαλυβουργία της Ουκρανίας Metinvest ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι οι επιχειρήσεις της δεν θα λειτουργήσουν ποτέ υπό ρωσική κατοχή και ότι η Ουκρανία έχει χάσει αυτήν τη στιγμή πρόσβαση στο 30% έως 40% της παραγωγικής ικανότητας της μεταλλουργίας της στην πολιορκημένη πόλη της Μαριούπολης.
Η εταιρεία που ελέγχεται από τον πλουσιότερο άνθρωπο της Ουκρανίας, Ρινάτ Αχμέτοφ, ανακοίνωσε ότι η Ουκρανία, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές σιδηρομεταλλεύματος της Ευρώπης, έχει απωλέσει περισσότερο από το μισό την παραγωγή της σε σιδηρομετάλλευμα λόγω της εισβολής της Ρωσίας στις 24 Φεβρουαρίου.
Η Metinvest κατέχει δύο τεράστια χαλυβουργεία – το Illich και το Azovstal – στην πόλη της Μαριούπολης στην Αζοφική Θάλασσα και έθεσε τις δύο εγκαταστάσεις σε ένα ειδικό καθεστώς «θερμής συντήρησης» για την προστασία του εξοπλισμού και την πρόληψη βιομηχανικών ατυχημάτων, όταν ξεκίνησε ο πόλεμος. Η πόλη από τότε έχει καταστραφεί από εβδομάδες βομβαρδισμών και πολιορκίας και μια πολύ μικρή ουκρανική δύναμη προσπαθεί να αντέξει στον ρωσικό κλοιό με περιορισμένες πλέον πιθανότητες επιτυχίας.
Αδύνατος ο υπολογισμός των ζημιών
Η Metinvest με ανακοίνωσή της στο Reuters τονίζει ότι οι εγκαταστάσεις έχουν υποστεί ζημιές, αλλά ότι ήταν αδύνατο να γίνει απολογισμός και να εκτιμηθεί το μέγεθος των ζημιών, καθώς οι μάχες εξακολουθούν να μαίνονται.
«Πιστεύουμε στη νίκη της Ουκρανίας και σχεδιάζουμε να ξαναρχίσουμε την παραγωγή μετά το τέλος των εχθροπραξιών. Οι μεταλλουργικές επιχειρήσεις της Metinvest δεν θα λειτουργήσουν ποτέ υπό ρωσική κατοχή», τονίζεται στην ανακοίνωσή αυτή.
Τα εργοστάσια της Metinvest στη Μαριούπολη αντιπροσώπευαν περισσότερο από το ένα τρίτο της μεταλλουργικής παραγωγής της Ουκρανίας.
«Η χώρα έχει χάσει το 30-40% της μεταλλουργικής της παραγωγικής ικανότητας, καθώς τα εργοστάσια δεν λειτουργούν. Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι οι εργασίες τους θα ξαναρχίσουν, αλλά για αυτό η Μαριούπολη πρέπει να παραμείνει ουκρανική», κατέληξε η εταιρεία.
Latest News
Πώς η Boeing έβαλε την αεροπορία των ΗΠΑ να πληρώσει με «καπέλο» 8.000% για σαπούνια
Πώς η Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία πλήρωσε 8.000% παραπάνω την Boeing για διανομείς σαπουνιού μπάνιου αεροσκαφών C-17
Ο άνθρωπος πίσω από τον όρο «The Magnificent Seven» λύνει τη σιωπή του
Γνωρίστε τον αναλυτή που χρησιμοποίησε τον όρο Magnificent Seven για τις μετοχές τεχνολογίας που διαφεντεύουν τη Wall Street
Πώς η «οικονομική γρίπη» της Γερμανίας μεταδίδεται στην Ευρώπη – Οι συνέπειες για Ελλάδα
Η νέα κρίση που φέρνει το λουκέτο σε τουλάχιστον τρία εργοστάσια της Volkswagen δημιουργεί μεγάλη αναταραχή στη Γερμανία
Οι αποτυχημένες προσπάθειες «ανάστασης» της Intel και οι χειρισμοί Γκέλσινγκερ
O CEO της Intel, Πατ Γκέλσινγκερ, έθεσε υψηλές προσδοκίες για τις ικανότητες κατασκευής της εταιρείας αλλά και την ικανότητά της στον τομέα της AI, ωστόσο απέτυχε να ανταποκριθεί
Αγροτικές επιδοτήσεις: Δισεκατομμυριούχοι έλαβαν ενίσχυση 3,3 δισ. ευρώ από την ΕΕ
Τουλάχιστον 17 δισεκατομμυριούχοι συγκαταλέγονται στους «αγρότες» που έλαβαν γενναίες αγροτικές επιδοτήσεις την τετραετία 2019-2023.
Γιατί έπεσε η μετοχή της Uber
Η πρόβλεψη για μετακινήσεις πελατών της Uberς ήταν ελαφρώς χαμηλότερη από τις εκτιμήσεις της Wall Street
Γιατί η Κωνσταντινούπολη δοκιμάζει τη δωρεάν συγκοινωνία στους ανέργους
Η Κωνσταντινούπολη είναι η μεγαλύτερη πόλη που επενδύει στις μεταφορές με την ελπίδα να ενισχύσει την απασχόληση
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Γιατί λείπουν 350 αεροσκάφη από τον παγκόσμιο στόλο
Υπάρχει ένα κενό σε αεροσκαφή που χρειάζονται οι αεροπορικές εταιρείες για να λειτουργούν απρόσκοπτα οι αερομεταφορείς
Η VW και η κρίση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Δύσκολες εποχές για τον όμιλο VW: Μείωση κερδών, κλείσιμο εργοστασίων, κρίσιμες διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα. Ποιον ρόλο διαδραματίζει η πολιτική;