Να ανοίξουν ξανά τα εργοστάσιά τους στη Σαγκάη ετοιμάζονται μια σειρά από βιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Tesla, καθώς οι κινεζικές αρχές κινούνται προς χαλάρωση του δρακόντειου lockdown που οδήγησε σε αναστολή της οικονομικής δραστηριότητας και τον εγκλεισμό εκατομμυρίων ανθρώπων στα σπίτια τους.
Η Tesla κάλεσε τους εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις για να προετοιμαστεί για την επανεκκίνηση της παραγωγής, ανέφεραν δύο πηγές στο Reuters. Η επανεκκίνηση της παραγωγής αρχικά σχεδιαζόταν για τη Δευτέρα, εν τέλει όμως αναβλήθηκε για την Τρίτη λόγω προβλημάτων με τα logistics που αντιμετώπιζε ένας προμηθευτής. Η Tesla δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχόλιο.
Η SAIC Motor, η οποία συνεργάζεται με τη Volkswagen και τη General Motors, ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει να δοκιμάζει τα σχέδιά της για την επανέναρξη της παραγωγής τη Δευτέρα.
Δρακόντειο lockdown
Εν τω μεταξύ, η Σαγκάη στοχεύει να σταματήσει την εξάπλωση του COVID-19 εκτός των περιοχών σε καραντίνα έως την Τετάρτη, ανέφερε το Reuters επικαλούμενο πηγές την Κυριακή, κάτι που θα επιτρέψει περαιτέρω χαλάρωση του lockdown. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, οι αρχές ενισχύουν τα τεστ και τη μεταφορά θετικών κρουσμάτων και των στενών τους επαφών σε κέντρα απομόνωσης.
- Διαβάστε επίσης: Κίνα – Επανακάμπτει η ανάπτυξη παρά τις «μεγάλες προκλήσεις»
Το lockdown στην πολυπληθέστερη πόλη της Κίνας προκάλεσε κλονισμό στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, λόγω της ολοένα αυξανόμενης βαρύτητας της κινεζικής οικονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα εκατομμύρια των κατοίκων της κινεζικής μεγαλούπολης ταλαιπωρήθηκαν καθώς πολλοί δυσκολεύτηκαν να εξασφαλίσουν τροφή, οικογένειες χωρίστηκαν, υπήρξαν πολλές αναφορές για κακές συνθήκες στα κέντρα καραντίνας ενώ τεράστια ήταν η απώλεια εισοδημάτων.
«Εσώκλειστοι» εργάτες
Σημειώνεται ότι οι αρχές είχαν δώσει το «πράσινο φως» στις βιομηχανίες, να παραμείνουν ανοιχτές αν κατάφερναν να απομονώσουν τους εργάτες, επί της ουσίας αναγκάζοντάς τους να παραμένουν μονίμως στους χώρους δουλειάς. Ωστόσο πολλές εταιρείες, όπως η Tesla και η Volkswagen, έκλεισαν τα εργοστάσιά τους την 1η Απριλίου.
Και αυτό γιατί ακόμη κι αν οι εργαζόμενοι αποδέχονταν να παραμείνουν εσώκλειστοι στον χώρο εργασίας, η τροφοδοσία με προμήθειες ήταν πλέον δύσκολη λόγω των αντίστοιχων μέτρων που είχαν ληφθεί σε πόλεις γύρω από τη Σαγκάη, ενώ και η μεταφορά με φορτηγά έχει διακοπεί σοβαρά.
Latest News
Το διάστημα είναι το νέο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας - Οι συμμαχίες
Οι ΗΠΑ νικούν την Κίνα στον αγώνα για να κερδίσουν συμμάχους στην κούρσα για το διάστημα
Η Κίνα βάζει στο στόχαστρο πλούσιους και εταιρείες για να αυξήσει τα έσοδα
Οι αρχές στην Κίνα τους ζητούν να κάνουν «αυτοελέγχους» και να πληρώσουν τυχόν φορολογικές υποχρεώσεις που αμέλησαν
Τα υπερκέρδη της βιομηχανίας όπλων και οι θιασώτες της στήριξής τους
Οι ευρωπαϊκές αμυντικές εταιρείες βγάζουν πολλά χρήματα — και αυτό είναι πρόβλημα, γράφει το Politico
Πώς ξόδεψαν οι καταναλωτές στο κινεζικό Black Friday
Το Singles Day είναι το αντίστοιχο Black Friday στην Κίνα και διαρκεί για βδομάδες
Η Gen Z είναι τελικά η γενιά που τα βρήκε πιο δύσκολα από τις προηγούμενες;
Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι είναι πιο δύσκολο από ποτέ για τους νέους να γίνουν οικονομικά ανεξάρτητοι, σε ένα τοπίο αυξανόμενης οικονομικής ανασφάλειας
Το κρυφό υπερόπλο των αλυσίδων φαστ φουντ - Πώς κρατούν πιστούς τους καταναλωτές
Οι αλυσίδες φαστ φουντ προσφέρουν αποκλειστικές υπηρεσίες σε πιστούς πελάτες και κερδίζουν μία σίγουρη πηγή εσόδων
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959
Η επόμενη μέρα για την οικονομία - Τα σενάρια μετά τις εκλογές στις ΗΠΑ [γράφημα]
Τεράστια πρόκληση το μεγάλο έλλειμμα - Κλειδί οι ισορροπίες στο Κογκρέσο μετά τις εκλογές
Το δυστύχημα στα Τέμπη, δεν έπρεπε να συμβεί - Η ασφάλεια κορυφαία προτεραιότητά μου, λέει ο Τζιτζικώστας
Ο υποψήφιος για τη θέση του Επιτρόπου Μεταφορών μιλώντας στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο είπε ότι « Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί πουθενά στην Ευρώπη»
Μείωση ρεκόρ, 250 μονάδες βασης, στα επιτόκια απο την κεντρική τράπεζα του Πακιστάν
Μετα τη μείωση, το βασικό επιτόκιο της κεντρικής τράπεζας του Πακιστάν είναι στο 15%