Με αυξημένα έσοδα στα 7,74 εκατ. ευρώ έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του 2022 η Entersoft έναντι 6,37 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2021. Τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 2,95 εκατ. ευρώ έναντι 2,56 εκατ. ευρώ ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 10,1 εκατ. ευρώ και τα καθαρά διαθέσιμα 8,1 εκατ. ευρώ μετά την αφαίρεση του τραπεζικού δανεισμού.

Η αύξηση των εσόδων κατά 22% προήλθε κατά το μεγαλύτερο βαθμό (76%) οργανικά και κατά το υπόλοιπο από την εξαγορά της LogOn. Επιπλέον επιτεύχθηκε υψηλό περιθώριο κερδοφορίας (EBITDA) 38%, οριακά αυξημένο σε σχέση με την προηγούμενη δωδεκάμηνη περίοδο 2021 (37%). Στο Α’ τρίμηνο 2022 διαπιστώθηκε σημαντική ανάπτυξη των εσόδων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και ιδιαίτερα στην ηλεκτρονική τιμολόγηση (Retail Link eInvoicing) που κατέγραψε ανάπτυξη 30% σε σχέση με το Α’ τρίμηνο 2021, καθώς και στα προϊόντα Warehouse Management όπου επιτεύχθηκε αύξηση 60% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.

Η εκτίμηση της Διοίκησης είναι ότι τα επόμενα τρίμηνα διαμορφώνονται ιδιαίτερα ευνοϊκές συνθήκες για την διατήρηση αλλά και ενίσχυση αυτών των ρυθμών ανάπτυξης, με δεδομένες και τις ανακοινώσεις περί προκήρυξης έργων για τον Ιδιωτικό Τομέα τόσο από το νέο ΕΣΠΑ όσο και από το Ταμείο Ανάκαμψης

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Άγγελος Κρητικός: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal
Επιχειρήσεις |

Aγγ. Κρητικός στον ΟΤ: «Ιδανικό το ταίριασμα με τον Μασούτη» – Γιατί είναι αισιόδοξος για το deal

Πεπεισμένος για την ολοκλήρωση του deal με τον Μασούτη εμφανίζεται ο Άγγελος Κρητικός – Τι απαντά στον ΟΤ για τα καταστήματα, τις υποδομές logistics και τους εργαζόμενους

Snappi: Μέχρι τον Ιούνιο το λανσάρισμα – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025
Επιχειρήσεις |

Έως τον Ιούνιο το λανσάρισμά της Snappi από την Πειραιώς – Στόχος οι 100.000 πελάτες το 2025

Σύμφωνα με την CEO της Snappi Γκαμπριέλα Κίντερτ, κεντρικό στόχο του επιχειρησιακού της πλάνου αποτελεί η προσέλκυση 100.000 πελατών έως και το τέλος της εφετινής χρονιάς στην ελληνική αγορά