
Επενδύσεις συνολικού ύψους 15 εκατ. ευρώ για την επόμενη δεκαετία, τόσο σε μηχανολογικό εξοπλισμό, όσο και σε πάγια στοιχεία, σχεδιάζει στη «Μαλαματίνα ΑΕΒΕ», ο όμιλος «Mantis Group», που την 1η Μαρτίου ξεκίνησε την εμφιάλωση και τυποποίηση κρασιών και ρετσίνας με το γνωστό ανθρωπάκι στην ετικέτα, και ήδη «ρίχνει» στην ιστορική οινοποιία τα πρώτα κεφάλαια για το πέρασμά της στη νέα εποχή της.
Οι επενδύσεις αυτές υπερβαίνουν κατά πολύ τις υπεσχημένες από τον όμιλο (σ.σ. περίπου 9 εκατ. σε δεκαετή ορίζοντα, στο πλαίσιο του σχεδίου εξυγίανσης της ιστορικής οινοποιίας) και «δένουν» με την πρόθεση του «Mantis Group» να αναπτύξει σημαντικά τη «Μαλαματίνα», αξιοποιώντας και το μεγάλο δίκτυο διανομής του σε όλη την Ελλάδα. Ήδη, ο όμιλος επενδύει περί το 1,5 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό για τα οινοποιεία, ώστε να προλάβει τον τρύγο, ενώ έχει ήδη βάλει στην αγορά -μέσα σε περίπου ενάμιση μήνα- πέντε ετικέτες αρετσίνωτων κρασιών και λευκής και ροζέ ρετσίνας.
Διαβάστε επίσης: Μαλαματίνα: Στον όμιλο Mantis η ιστορική οινοποιία – Στα 20 εκατ. ευρώ η επένδυση
Τα παραπάνω επισήμανε σήμερα, κατά τη διάρκεια γεύματος εργασίας με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Αλέξανδρος Κρομμύδας, ο οποίος γνωστοποίησε και τον στόχο για υπερδιπλασιασμό των καθαρών πωλήσεων της οινοποιίας στην επόμενη πενταετία, με προοπτική αυτές να ανέλθουν στα 20 εκατ. ευρώ (έναντι 9,5 εκατ. ευρώ το 2021) και οι εξαγωγές να φτάσουν στο 25% του τζίρου της. Μάλιστα, η εταιρεία σχεδιάζει τη σύσταση θυγατρικής στη Γερμανία για την καλύτερη προώθηση των ετικετών της στην κεντροευρωπαϊκή αγορά.
Για τον Αλέξανδρο Κρομμύδα η γνωριμία με τη «Μαλαματίνα» χρονολογείται από τα φοιτητικά του χρόνια. Ο επιχειρηματίας γνώρισε τη ρετσίνα «Μαλαματίνα» στη Θεσσαλονίκη, όπου σπούδαζε ηλεκτρολόγος μηχανικός στο Πολυτεχνείο, και έκτοτε παρακολουθούσε την πορεία της εταιρείας και τον τρόπο με τον οποίο το ισχυρό και αναγνωρίσιμο brand της πουλούσε στη Βόρεια Ελλάδα.
Όταν λοιπόν πριν από πέντε-έξι χρόνια ο όμιλος «Mantis Group» (που δραστηριοποιείται στη διανομή αναψυκτικών, οινοπνευματωδών ποτών και καταναλωτικών προϊόντων, από αναψυκτικά όπως το «Red Bull» μέχρι τα ξυραφάκια «Wilkinson»), αποφάσισε να μπει και στην παραγωγή πέρα από το εμπορικό κομμάτι του, η «Μαλαματίνα» βρέθηκε στο επενδυτικό του στόχαστρο.
«Τη “Μαλαματίνα” θέλαμε, ένα προϊόν που να έχει ισχυρό brand» είπε ο κ.Κρομμύδας, ο οποίος επισήμανε ότι η ιστορική ρετσίνα θα επωφεληθεί και από το μεγάλο δίκτυο διανομής του ομίλου, που αριθμεί χιλιάδες σημεία σε όλη την Ελλάδα, σε σούπερ μάρκετ και στην αγορά ΗORECA (ξενοδοχεία, εστιατόρια, catering).
Με τη σημερινή δυναμικότητα των εγκαταστάσεων της εταιρείας είναι εφικτή η εμφιάλωση 25.000 φιαλών την ώρα, όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Κεράνης. Η εταιρεία μπαίνει δε και στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label), σε συνεργασία αρχικά με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Market In».
Υπενθυμίζεται, ότι η νέα εποχή για την ιδρυθείσα το 1895 “Μαλαματίνα”, υπό την ομπρέλα του ομίλου Mantis (η διοίκηση του οποίου ελέγχεται πλειοψηφικά από τους αδελφούς Αλέξανδρο και Χαράλαμπο Κρομμύδα), ξεκίνησε μετά τη σχετική απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης τον Δεκέμβριο του 2021.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Η Intracom Telecom ανέλαβε τον εκσυγχρονισμό του δικτύου της Sky Telecom
Η τεχνολογία σταθερής ασύρματης πρόσβασης (FWA) επιτρέπει την ταχεία και οικονομική ανάπτυξη δικτύου παροχής αξιόπιστου και γρήγορου Internet σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές με χαμηλή συνδεσιμότητα

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της

Στροφή στην ακριβή ιδιωτική ετικέτα – Τι δείχνουν τα στοιχεία Circana – Nielsen
Εκτίναξη για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας καταγράφουν έρευνες από Circana και NielsenIQ - Τα μερίδια στα σούπερ μάρκετ και η άνοδος τιμών

Vodafone: Νέα υπηρεσία κυβερνοασφάλειας για συσκευές επιχειρήσεων
Με το Lookout Mobile Security η Vodafone προσφέρει προστασία απέναντι σε κακόβουλα λογισμικά, επιθέσεις phishing, μη ασφαλή δίκτυα και άλλες απειλές που στοχεύουν τις κινητές συσκευές

Χοσέ Μανουέλ Κάμπα: «Μπροστά σε κατακερματισμό των παγκόσμιων αγορών»
«Είναι σημαντικό οι τράπεζες να είναι σε θέση να χρηματοδοτήσουν την οικονομία και οι δείκτες δείχνουν ότι έχουν δυνατότητα να το κάνουν», λέει στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» ο πρόεδρος της ΕΒΑ

Οι 3 προκλήσεις του σύγχρονου marketing – Ο ρόλος της καινοτομίας
Τι δείχνει η ετήσια έρευνα του «Marketing Pulse», μία πρωτοβουλία του «The Marketing Hub» σε συνεργασία με το τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Έρχονται και άλλα deals στην Πληροφορική - Οι δυο πόλοι που θέλουν να... μεγαλώσουν
Κυρίαρχο ρόλο στην Πληροφορική παίζει η ουσιαστική δημιουργία μεγάλων εταιρικών πόλων που αναμένεται να συνεχίσουν το παιχνίδι των εξαγορών, σύμφωνα με τον Γιώργο Μακρυπίδης Deals partners of Μ&Α της PwC Ελλάδας

ΕΣΑ: Ζητά να καταβληθούν οι συντάξεις και τα επιδόματα πριν από τη Μεγάλη Εβδομάδα
«Η έγκαιρη καταβολή των χρημάτων θα ενισχύσει την κατανάλωση και θα βοηθήσει στην τόνωση της αγοράς», σημειώνει ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών

Ποια είναι η εταιρεία Provil που δημιούργησε ο Χρήστος Βογιάννου
Από εισαγωγές πρώτων υλών, στην παραγωγή και τις εξαγωγές σε 30 χώρες - Η Provil στο food service και στο retail

Από πού έρχονται τα προϊόντα στην ελληνική αγορά; Η σφήνα της Ασίας
Τι αποκαλύπτει η Ετήσια Έκθεση Ελληνικού Εμπορίου 2024 του ΙΝΕΜΥ – ΕΣΕΕ για την προέλευση των προϊόντων και τις σχέσεις των προμηθευτών