Επενδύσεις συνολικού ύψους 15 εκατ. ευρώ για την επόμενη δεκαετία, τόσο σε μηχανολογικό εξοπλισμό, όσο και σε πάγια στοιχεία, σχεδιάζει στη «Μαλαματίνα ΑΕΒΕ», ο όμιλος «Mantis Group», που την 1η Μαρτίου ξεκίνησε την εμφιάλωση και τυποποίηση κρασιών και ρετσίνας με το γνωστό ανθρωπάκι στην ετικέτα, και ήδη «ρίχνει» στην ιστορική οινοποιία τα πρώτα κεφάλαια για το πέρασμά της στη νέα εποχή της.
Οι επενδύσεις αυτές υπερβαίνουν κατά πολύ τις υπεσχημένες από τον όμιλο (σ.σ. περίπου 9 εκατ. σε δεκαετή ορίζοντα, στο πλαίσιο του σχεδίου εξυγίανσης της ιστορικής οινοποιίας) και «δένουν» με την πρόθεση του «Mantis Group» να αναπτύξει σημαντικά τη «Μαλαματίνα», αξιοποιώντας και το μεγάλο δίκτυο διανομής του σε όλη την Ελλάδα. Ήδη, ο όμιλος επενδύει περί το 1,5 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό για τα οινοποιεία, ώστε να προλάβει τον τρύγο, ενώ έχει ήδη βάλει στην αγορά -μέσα σε περίπου ενάμιση μήνα- πέντε ετικέτες αρετσίνωτων κρασιών και λευκής και ροζέ ρετσίνας.
Διαβάστε επίσης: Μαλαματίνα: Στον όμιλο Mantis η ιστορική οινοποιία – Στα 20 εκατ. ευρώ η επένδυση
Τα παραπάνω επισήμανε σήμερα, κατά τη διάρκεια γεύματος εργασίας με δημοσιογράφους στη Θεσσαλονίκη, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Αλέξανδρος Κρομμύδας, ο οποίος γνωστοποίησε και τον στόχο για υπερδιπλασιασμό των καθαρών πωλήσεων της οινοποιίας στην επόμενη πενταετία, με προοπτική αυτές να ανέλθουν στα 20 εκατ. ευρώ (έναντι 9,5 εκατ. ευρώ το 2021) και οι εξαγωγές να φτάσουν στο 25% του τζίρου της. Μάλιστα, η εταιρεία σχεδιάζει τη σύσταση θυγατρικής στη Γερμανία για την καλύτερη προώθηση των ετικετών της στην κεντροευρωπαϊκή αγορά.
Για τον Αλέξανδρο Κρομμύδα η γνωριμία με τη «Μαλαματίνα» χρονολογείται από τα φοιτητικά του χρόνια. Ο επιχειρηματίας γνώρισε τη ρετσίνα «Μαλαματίνα» στη Θεσσαλονίκη, όπου σπούδαζε ηλεκτρολόγος μηχανικός στο Πολυτεχνείο, και έκτοτε παρακολουθούσε την πορεία της εταιρείας και τον τρόπο με τον οποίο το ισχυρό και αναγνωρίσιμο brand της πουλούσε στη Βόρεια Ελλάδα.
Όταν λοιπόν πριν από πέντε-έξι χρόνια ο όμιλος «Mantis Group» (που δραστηριοποιείται στη διανομή αναψυκτικών, οινοπνευματωδών ποτών και καταναλωτικών προϊόντων, από αναψυκτικά όπως το «Red Bull» μέχρι τα ξυραφάκια «Wilkinson»), αποφάσισε να μπει και στην παραγωγή πέρα από το εμπορικό κομμάτι του, η «Μαλαματίνα» βρέθηκε στο επενδυτικό του στόχαστρο.
«Τη “Μαλαματίνα” θέλαμε, ένα προϊόν που να έχει ισχυρό brand» είπε ο κ.Κρομμύδας, ο οποίος επισήμανε ότι η ιστορική ρετσίνα θα επωφεληθεί και από το μεγάλο δίκτυο διανομής του ομίλου, που αριθμεί χιλιάδες σημεία σε όλη την Ελλάδα, σε σούπερ μάρκετ και στην αγορά ΗORECA (ξενοδοχεία, εστιατόρια, catering).
Με τη σημερινή δυναμικότητα των εγκαταστάσεων της εταιρείας είναι εφικτή η εμφιάλωση 25.000 φιαλών την ώρα, όπως επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Κεράνης. Η εταιρεία μπαίνει δε και στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label), σε συνεργασία αρχικά με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ «Market In».
Υπενθυμίζεται, ότι η νέα εποχή για την ιδρυθείσα το 1895 “Μαλαματίνα”, υπό την ομπρέλα του ομίλου Mantis (η διοίκηση του οποίου ελέγχεται πλειοψηφικά από τους αδελφούς Αλέξανδρο και Χαράλαμπο Κρομμύδα), ξεκίνησε μετά τη σχετική απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης τον Δεκέμβριο του 2021.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
DBRS: Σε δίχτυ προστασίας οι ελληνικές τράπεζες έναντι των μειώσεων των επιτοκίων της ΕΚΤ
Η Morningstar DBRS δεν βλέπει περαιτέρω επιπτώσεις το 2025 από τη μείωση των επιτοκίων
Στα 76 εκατ. ευρώ αυξήθηκαν τα κέρδη της Autohellas στο 9μηνο
Συνέχιση της θετικής δυναμικής στις μισθώσεις κυρίως σε Ελλάδα αλλά και εξωτερικό ανακοίνωσε η Autohellas
Τα κέρδη της Πίνδου από το +56% στην κατανάλωση κοτόπουλου - Επενδύσεις 45 εκατ.
Η Εκκλησία, το «άβατο» της Lidl και η αύξηση 56% της κατανάλωσης κοτόπουλου στη δεκαετία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Τι ξεκλείδωσε τις εκδόσεις των τραπεζικών ομολόγων - Οι στοχεύσεις των συστημικών ομίλων και η υψηλή ζήτηση
Τα τραπεζικά ομόλογα γνωρίζουν τεράστια ζήτηση και οι διοικήσεις των συστημικών ομίλων αξιοποιούν το νέο περιβάλλον φθηνότερου χρήματος
Οι ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την χρησιμότητα της AI αλλά δεν επενδύουν σε αυτή
Τι έδειξε η έρευνα «Technology & Beyond: The impact of AI» που παρουσιάστηκε στο «Future Unfold» της Grant Thornton για τις ελληνικές επιχειρήσεις και τη σχέση τους με την τεχνητή νοημοσύνη
Θετική η Fitch στα σχέδια μείωσης των DTCs των ελληνικών τραπεζών
Οι ελληνικές τράπεζες θα επιταχύνουν την απόσβεση των αναβαλλόμενων φόρων αφαιρώντας τους οικειοθελώς από το εποπτικό κεφάλαιο πριν από το χρονοδιάγραμμα
Επιδόσεις υψηλής τάσης... από τη ΔΕΗ βλέπει η AXIA - Στις 13 Νοεμβρίου τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου
Η ΑΧΙΑ διατηρεί τη σύσταση αγορά (buy) για τη ΔΕΗ, με τιμή στόχο στα 22,60 ευρώ
Εθνική Τράπεζα: Έπιασε τον τελικό στόχο MREL του 2026 με νέα έκδοση πράσινου ομολόγου
Η Εθνική Τράπεζα προσέλκυσε σημαντικό ενδιαφέρον από τους επενδυτές συγκεντρώνοντας προσφορές ύψους περίπου €4 δισ. από 200 επενδυτές
Συμφωνία της Attica Bank για μη εξυπηρετούμενα NPEs ύψους 3,7 δισ.
Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η Attica Bank αναμένεται να έχει δείκτη NPE κάτω του 3%