
Σε 1.681 (926 Πλοίαρχοι και 755 Μηχανικοί) ανέρχονται οι σπουδαστές που θα εισαχθούν στις Α.Ε.Ν. Πλοιάρχων και Μηχανικών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, σύμφωνα με την προκήρυξη που υπέγραψε ο Υπουργός Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη.
Επισημαίνεται ότι η περυσινή προκήρυξη προέβλεπε την εισαγωγή ελαφρώς λιγότερων σπουδαστών και συνολικά 1.641 σπουδαστών/σπουδαστριών (963 Πλοιάρχων και 678 Μηχανικών) στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022.
Ειδικότερα για το έτος 2022-2023 που δημοσιεύθηκε αργά το βράδυ της Τρίτης 19 Απριλίου ο αριθμός των Ελλήνων σπουδαστών/-στριών που θα εισαχθούν στις Α.Ε.Ν. Πλοιάρχων – Μηχανικών κατά το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, καθορίζεται σε 1.449 (798 Πλοίαρχοι και 651 Μηχανικοί).
Επιπλέον των ανωτέρω και σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 380/1976 «Περί εισαγωγής εις τας Δημοσίας Σχολάς Εμπορικού Ναυτικού υποψηφίων ειδικών τινών Κατηγοριών» (Α’ 178), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 31 του Ν. 4256/14 (Α’ 92), εισάγονται:
– σε ποσοστό 10%, ήτοι 145 Έλληνες σπουδαστές/-στριες (80 Πλοίαρχοι και 65 Μηχανικοί), υποψήφιων εκ τέκνων ή αδελφών αναπήρων και θυμάτων πολέμου και Εθνικής Αντίστασης, τέκνων ή αδελφών αναπήρων και 1910/1944 (Α΄ 229), όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 6 του ν. 3454/2006 (Α΄ 75), καθώς και υποψηφίων τέκνων των ανωτέρω πολυτέκνων. Η πολυτεκνική ιδιότητα διατηρείται ισοβίως σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3 του άρθρου 6 του ν. 3454/2006 (Α΄ 75).
– σε ποσοστό 3%, ήτοι 43 Έλληνες σπουδαστές/-στριες (24 Πλοίαρχοι και 19 Μηχανικοί), υποψήφιων γονέων και τέκνων πολυμελών οικογενειών με τρία (03) ζώντα τέκνα από νόμιμο γάμο ή νομιμοποιηθέντα ή νομίμως αναγνωρισθέντα ή υιοθετηθέντα, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων άγαμων μητέρων με τρία (03) μη αναγνωρισθέντα ζώντα τέκνα χωρίς να λαμβάνονται υπόψη ηλικιακά όρια για την απόκτηση της ιδιότητας αυτής.
– σε ποσοστό 2%, ήτοι 29 Έλληνες σπουδαστές/-στριες (16 Πλοίαρχοι και 13 Μηχανικοί), υποψηφίων (α) ορφανών από τον ένα ή και από τους δύο γονείς ή τέκνων άγαμης μητέρας με ένα ή δύο μη αναγνωρισθέντα τέκνα, (β) με γονείς, τέκνα, αδέλφια, συζύγους που είναι τυφλοί ή κωφάλαλοι ή νεφροπαθείς, που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση ή πάσχουν από μυϊκή δυστροφία Duchenne ή ανήκουν στην κατηγορία ατόμων με ειδικές ανάγκες επειδή έχουν κινητικά προβλήματα οφειλόμενα σε αναπηρία άνω του εξήντα επτά τοις εκατό (67%).
-Επιπλέον του αριθμού της ανωτέρω παρ.1 και σε ποσοστό 1% εισάγονται 15 Έλληνες σπουδαστές/-στριες (08 Πλοίαρχοι και 07 Μηχανικοί) απόφοιτοι Εσπερινών Γενικών Λυκείων και ΕΠΑ.Λ.
– Μετά τα ανωτέρω ο συνολικός αριθμός των Ελλήνων σπουδαστών/-στριών που θα εισαχθούν στις Α.Ε.Ν. διαμορφώνεται σε 1681 (926 Πλοίαρχοι και 755 Μηχανικοί).


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ