
Ο συνιδρυτής του Twitter Τζακ Ντόρσεϊ έβαλε στο στόχαστρο το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας του, στο οποίο συμμετέχει και ο ίδιος, συνεχίζοντας τον ντόρο που ξέσπασε μετά την πρόταση εξαγοράς από τον Έλον Μασκ.
H αρχή έγινε το Σάββατο, όταν ο Ντόρσεϊ έγραψε στο Twitter ότι το ΔΣ είναι «συστηματικά ο παράγοντας δυσλειτουργίας στην εταιρεία».
Η συνέχεια ήρθε όταν χρήστης της πλατφόρμας ρώτησε τον συνιδρυτή της γιατί «δεν έκανε κάτι γι’ αυτό» όταν ήταν ακόμα διευθύνων σύμβουλος της Twitter Inc.
Ο Ντόρσεϊ υπονόησε ότι δεν του επιτρέπεται να απαντήσει ελεύθερα. «Υπάρχουν πολλά που μπορώ να πω… αλλά τίποτα που μπορεί να ειπωθεί» τιτίβισε.
«Μακάρι να μπορούσα να ξεπεράσω τις αφηρημένες έννοιες και να σου απαντήσω, όμως ουαί και αλίμονο» απάντησε σε άλλο χρήστη που ζητούσε διευκρινίσεις.
Διαβάστε επίσης: Νέοι μνηστήρες για το Twitter μετά την πρόταση του Έλον Μασκ
Τα tweet του Ντόρσεϊ έρχονται να κορυφώσουν δύο εβδομάδες αναστάτωσης στην εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης. Η αρχή έγινε όταν ο Μασκ της Tesla και της SpaceX απέκτησε μερίδιο 9,2% στο Twitter και μετά προσφέρθηκε να το αγοράσει για 43 δισ. δολάρια, ποσό πάνω από τη χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας.
Το ΔΣ δεν ενθουσιάστηκε και ενεργοποίησε το λεγόμενο «δηλητηριώδες χάπι» σε μια προσπάθεια να εμποδίσει το Μασκ να αυξήσει το μερίδιό του.
Ο Μασκ, αστέρι του Twitter με 80 εκατομμύρια ακολούθους, ασκεί εδώ και καιρό κριτική στη διοίκηση της εταιρείας. Την Δευτέρα έγραψε ότι αν αποκτήσει το Twitter θα μηδενίσει τους μισθούς του ΔΣ για να εξοικονομεί 3 εκατ. δολάρια το χρόνο.
Στα πρόσφατα tweet του, ο Μασκ υποστήριξε ότι το Twitter δεν σέβεται επαρκώς την ελευθερία του λόγου και ζήτησε να γίνoυν open source οι αλγόριθμοι της πλατφόρμας ώστε να καταστεί «αρένα ελεύθερης έκφρασης».
Μετά την πρόταση του Μασκ, ενδιαφέρον για την απόκτηση της εταιρείας εξέφρασαν κι άλλοι επενδυτές, ανάμεσά τους η εταιρεία Thoma Bravo που ειδικεύεται στις εξαγορές.
Ο Ντόρσεϊ θα παραμείνει στο ΔΣ του Twitter τουλάχιστον μέχρι τη λήξη της θητείας του τον Μάιο. Είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ηλεκτρονικών συναλλαγών Block.


Latest News

Η Harley-Davidson, μόνη, ψάχνει νέο... CEO
Γιατί ο Γιόχεν Ζάιτς σχεδιάζει να αποσυρθεί μετά από πέντε χρόνια στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Harley-Davidson

Πρώην αρχικατάσκοπος της CIA σε ρόλο κλειδί στην KKR
Η επενδυτική - διαχειριστές χρημάτων KKR προσέλαβε στο Ντέιβιντ Πετρέους για να επιβλέψει τομέα Από τον οποίο προσδοκά τεράστια ανάπτυξη
![F-35: Το ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/f-35-1-600x400.jpg)
Οι παραγγελίες του F-35 - Ενα ακριβό μαχητικό που διεκδικούν αρκετές χώρες [γράφημα]
Η συνολική παραγγελία της αμερικανικής πολεμικής αεροπορίας για τα αεροσκάφη F-35 προς την κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin, φτάνει τις 1.763 μονάδες

Οι δασμοί δεν θα φέρουν πίσω στις ΗΠΑ την παραγωγή - Τι λένε οι αμερικανοί επιχειρηματίες
Η επαναφορά των αλυσίδων εφοδιασμού στις ΗΠΑ θα μπορούσε να διπλασιάσει το κόστος - Αντί για αυτό οι επιχειρηματίες προτιμού να αναζητήσουν χώρες με χαμηλούς δασμούς

Η «βαριοπούλα» των δασμών συντρίβει την παγκόσμια τάξη πραγμάτων - Τι λέει η ING
Τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο κόσμος βιώνει μια βόλτα με το τρενάκι του τρόμου, σημειώνουν οι αναλυτές της ING

Οργισμένοι επενδυτές της Stellantis για πληρωμή μαμούθ στον πρώην CEO
Ο πρώην CEO της Stellantis θα λάβει υπέρογκη αμοιβή την στιγμή που οι επενδυτές τον θεωρούν υπεύθυνο για σειρά αποτυχιών και μείωση κερδοφορίας

Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση $1 τρισεκατομμυρίου
Το Netflix μοιράζεται στόχους οικονομικών επιδόσεων με το προσωπικό τονίζοντας την κυριαρχία της

Γιατί συρρικνώνονται τα σπίτια των Αμερικανών
Το αμερικανικό όνειρο της ιδιοκτησίας σπιτιού μειώνεται λόγω κρίσης οικονομικής προσιτότητας στις ΗΠΑ

Προειδοποίηση Ντίμον για τον εμπορικό πόλεμο - «Οι ΗΠΑ μπορεί να χάσουν την ηγετική τους θέση»
Ο Ντίμον εκτίμησε ότι ο εμπορικός πόλεμος μπορεί να βλάψει την φερεγγυότητα των ΗΠΑ και κάλεσε σε προσέγγιση ΗΠΑ-Πεκίνου

Οι δασμοί θα φέρουν χάος στις παραδόσεις αεροσκαφών λέει ο CEO της Ryanair
Αεροπορικές εταιρείες και κατασκευαστές αεροπλάνων ετοιμάζονται να παλέψουν για το ποιος πληρώνει για τους δασμούς