![Καφές: Ακρίβεια και πόλεμος μειώνουν τις πωλήσεις στην Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/kafeteria.jpg)
Επιβράδυνση σημείωσαν οι πωλήσεις καφέ της Nestlé το πρώτο τρίμηνο του 2022 εν μέσω αυξανόμενου κόστους πρώτων υλών και γεωπολιτικής κρίσης μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Ο ελβετικός γίγαντας τροφίμων και ποτών στα αποτελέσματά του για τους πρώτους τρεις μήνες του 2022 ανέφερε πως σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 5,4% στα 22,2 δισ. ελβετικά φράγκα (23,4 δισ. δολάρια), με ανάπτυξη βασισμένη στην αύξηση των τιμών, τη συνεχιζόμενη δυναμική στις λιανικές πωλήσεις και την περαιτέρω ανάκαμψη στο κανάλια εκτός σπιτιού.
Ο καφές είναι μια ζωτική κατηγορία για τη Nestlé, συνεισφέροντας περισσότερα από 25 δισεκατομμύρια δολάρια , ή περίπου το 27% των πωλήσεων της εταιρείας το 2021.
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/nestle.jpg)
Συνολικά, η κατηγορία του καφέ σημείωσε υψηλή μονοψήφια ανάπτυξη που τροφοδοτείται από τη συνεχιζόμενη ζήτηση για προϊόντα Nescafé, Starbucks και Nespresso, επεσήμανε η Nestlé.
Ωστόσο, η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε στις περισσότερες αγορές, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, όπου το αυξανόμενο κόστος ενέργειας, ο πληθωρισμός και ο πόλεμος στην Ουκρανία έχουν υποβαθμίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Ειδικότερα στην Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν 2,2% στα 4,6 δισ. ελβετικά φράγκα (4,9 δισ. δολάρια), η Nestlé ανέφερε ότι η ανάπτυξη στον καφέ ήταν σχεδόν σταθερή, μετά από ισχυρή διψήφια ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο, τα προϊόντα Starbucks και το Nescafé Farmers Origins, ένα νέο brand στις κάψουλες καφέ για μηχανές Nespresso, είχε «έντονη απήχηση στους καταναλωτές», πρόσθεσε η εταιρεία.
Η επιχείρηση της Nestlé στη Βόρεια Αμερική σημείωσε πωλήσεις 5,8 δισεκατομμυρίων ελβετικών φράγκων (6,1 δισεκατομμύρια δολάρια), μειωμένες κατά 1,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2021. Η κατηγορία των ποτών της ανέφερε υψηλή μονοψήφια ανάπτυξη, με ισχυρή διψήφια ανάπτυξη και υψηλή ζήτηση για το εμπορικό σήμα Starbucks και τα προϊόντα Coffee Mate.
Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις της πολυεθνικής εταιρείας τροφίμων σε Ασία, Ωκεανία και Αφρική αυξήθηκαν κατά 3% στα 4,6 δισ. ελβετικά φράγκα (4,9 δισ. δολάρια), με τα προϊόντα καφέ να κερδίζουν μερίδιο αγοράς σε όλη τη ζώνη, ιδιαίτερα στη Νότια Κορέα και τη Μαλαισία.
Στη Λατινική Αμερική η Nestlé είδε τα έσοδα να αυξάνονται κατά 14,4% στα 2,7 δισ. ελβετικά φράγκα (2,9 δισ. δολάρια), με έντονη ζήτηση για Nescafé στο Μεξικό.
Στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις της Nestlé αυξήθηκαν κατά 7,6% στα 1,4 δισ. ελβετικά φράγκα (1,5 δισ. δολάρια), ο καφές σημείωσε διψήφια αύξηση με «ισχυρή δυναμική» για τα έτοιμα προς κατανάλωση προϊόντα Nescafé και τα προϊόντα Starbucks.
Η επιχείρηση Nespresso της Nestlé ανέφερε αύξηση πωλήσεων 2% στα 1,6 δισεκατομμύρια CHF (1,7 δισεκατομμύρια δολάρια) κατά τη διάρκεια της περιόδου, με τα κανάλια εκτός σπιτιού να βλέπουν συνεχή ανάκαμψη μετά την πανδημία. Η ανάπτυξη τροφοδοτήθηκε σε μεγάλο βαθμό από την αυξημένη υιοθέτηση του νέου συστήματος Momento και τη «συνεχή δυναμική για το σύστημα Vertuo».
Επικρίσεις για την παραμονή της στη Ρωσία
«Στους πρώτους μήνες του έτους, ο πόλεμος στην Ουκρανία έχει προκαλέσει ανείπωτο ανθρώπινο πόνο. Παραμένουμε επικεντρωμένοι στην υποστήριξη των συναδέλφων μας εκεί και στην παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας, ενώ στεκόμαστε στο πλευρό της διεθνούς κοινότητας στο κάλεσμα για ειρήνη», δήλωσε ο Mark Schneider, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé.
Η Nestlé έχει αντιμετωπίσει επικρίσεις για τη συνέχιση της προμήθειας προϊόντων στη Ρωσία εν μέσω της συνεχιζόμενης εισβολής της στην Ουκρανία. Σε δήλωση στον ιστότοπό της, η Nestlé είπε ότι ανέστειλε όλες τις διαφημίσεις και τις επενδύσεις και την προμήθεια μη βασικών εμπορικών σημάτων στη Ρωσία, αλλά θα συνεχίσει να τηρεί «την αρχή της διασφάλισης του βασικού δικαιώματος στα τρόφιμα», συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας βασικών προϊόντων , όπως η φόρμουλα γάλακτος.
Η Nestlé ανέφερε ότι οποιοδήποτε κέρδος θα διατεθεί για ανθρωπιστικούς σκοπούς.
Για την Ουκρανία, η Nestlé είπε ότι διατηρεί «στενή επαφή» με τους 5.800 υπαλλήλους της στη χώρα και παρέχει προκαταβολές μισθών και υποστήριξη μετεγκατάστασης. Η εταιρεία δήλωσε ότι είχε σε μεγάλο βαθμό τη δυνατότητα να διατηρήσει τις δραστηριότητές της στα δυτικά της χώρας και είχε δημιουργήσει κόμβους υποστήριξης σε γειτονικές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Πολωνίας.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Κίνα: Οι μάρκες ειδών πολυτελείας προσφέρουν εκπτώσεις 50%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
![Ντίμον: Μήνυμα ενότητας και εναντίωσης σε πράξεις μίσους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
![Ιαπωνία: Έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι – Αφήστε τις να αποτύχουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kishida-japan-600x340.png)
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
![Ημιαγωγοί: Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/asml1-600x400.jpg)
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
![Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες
![Macy’s: Γιατί έθεσε τέλος στις θεωρίες εξαγοράς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/macys-2-600x360.png)
Κάτι (δεν) τρέχει με την Macy's - Τι συμβαίνει με την εξαγορά
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου επενδύσει σε νέα στρατηγική, αφού έκοψε τις σχέσεις με τους επίδοξους αγοραστές, Arkhouse και Brigade
![Ενοίκια: Πλαφόν 5% στις αυξήσεις υπόσχεται ο Μπάιντεν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/build-a-house-4503738_1280-600x450.jpg)
Πλαφόν 5% στις αυξήσεις των ενοικίων υπόσχεται ο Μπάιντεν
Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία επιβαρύνοντας σημαντικά τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
![Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Πότε θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα έρευνας για τα δάνεια υψηλού κινδύνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_banks_akinhta-600x352.png)
Η σύγκρουση ΕΚΤ - τραπεζών για τους φακέλους των «κόκκινων» δανείων- Γιατί αναβλήθηκε η ανακοίνωσή τους
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Bloomberg η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μετατοπίζει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τον Σεπτέμβριο
![Birkenstock: Ποια είναι η γυναίκα που θα φέρει την ασιατική άνοιξη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/birkenstock-600x401.jpg)
Η γυναίκα που θα αλλάξει την Birkenstock
Πώς η γερμανική εταιρεία που ανοίκει στον όμιλο LVMH, φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του σε Ασία και Αυστραλία
![Burberry: Ένας βετεράνος θα τη σώσει](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/burberry-2-600x323.jpg)
Αυτό το brand ποιος θα το σώσει; Ο Joshua Schulman είναι ο κατάλληλος CEO
Ο λόγος για τον Joshua Schulman, τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο του ιστορικού βρετανικού οίκου, που οφείλει τη φήμη του στις... διασώσεις