Καθυστερήσεις στις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων από τα ναυπηγεία αλλά και ακυρώσεις προσεγγίσεων στο λιμάνι της Σαγκάης και άλλα κινεζικά λιμάνια αναμένεται να επιφέρουν τα σκληρά lockdown που εφαρμόζει η κινεζική ηγεσία για τον περιορισμό των κρουσμάτων κορωνοϊού.
Τα ναυπηγεία στις επαρχίες Γιαντζού και Ζεγιάνγκ ακολούθησαν τα ναυπηγεία που έχουν έδρα τη Σαγκάη και επικαλούνται «ανωτέρα βία» για να δικαιολογήσουν καθυστερήσεις τις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων. Ενα ναυπηγείο στη Γιαντζού επιβεβαίωσε επίσημα στο TradeWinds ότι έχει προειδοποιήσει τους πλοιοκτήτες ότι ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση νεότευκτων λόγω έλλειψης ναυπηγικών υλικών, λιπαντικών και εξοπλισμού πλοίων.
Οι καθυστερήσεις φαίνεται να προκαλούνται από τις αρνητικές συνέπειες ενός αυστηρού lockdown στη Σαγκάη, το οποίο έχει δημιουργήσει αναστάτωση στα logistics και έχει διαταράξει τις αλυσίδες εφοδιασμού στα ναυπηγεία.
Επίσης και τα ναυπηγεία της Σαγκάης αναγκάστηκαν να μπουν σε lockdown. Σε αντίθεση με τα ναυπηγεία στη Σαγκάη που βρίσκονται σε lockdown, τα ναυπηγεία στη Γιαντζού και τη Ζεγιάνγκ εξακολουθούν να λειτουργούν, αλλά η παραγωγή τους επηρεάζεται από ελλείψεις υλικών σύμφωνα με τοπικές ναυπηγικές πηγές.
Παράλληλα οι ακυρώσεις προσεγγίσεων πλοίων στο λιμάνι της Σαγκάης αναμένεται να αυξηθούν εάν το lockdown της πόλης παραμείνει σε ισχύ.
Οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν έχουν ακόμη παραλείψει το μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, το οποίο ως επί το πλείστον παραμένει σε μεγάλο βαθμό λειτουργικό, σύμφωνα με το Sea-Intelligence. Αυτό οφείλεται στο ότι τα πλοία μπορούν ακόμα να φορτώσουν και να ξεφορτώσουν φορτίο στο λιμάνι. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή δεν θα διαρκέσει επ’ αόριστον. Ηδη ορισμένες ναυτιλιακές συμπεριλαμβανομένων των Mediterranean Shipping Co και Maersk, των δύο μεγαλύτερων στον κόσμο, έχουν ήδη σταματήσει τις κρατήσεις εμπορευματοκιβωτίων και επικίνδυνων φορτίων στη Σαγκάη.
Latest News
Νέος Πρόεδρος στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος ο Γιώργος Αλεξανδράτος
Nέο πρόεδρο εξέλεξε το Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Το μήνυμα που έστειλε
Στο ΕΣΠΑ με χρηματοδότηση 11,4 εκατ. ευρώ η επέκταση του λιμένα Ίου
Το έργο αποτελεί μέρος από μια σειρά παρεμβάσεων, οι οποίες υλοποιούνται στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του Υπουργείου Ναυτιλίας
Συμφωνία Χαμάς - Ισραήλ: Πότε θα επιστρέψουν τα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα
Τι λένε στελέχη και αναλυτές της ναυτιλιακής βιομηχανίας για την επιστροφή των εμπορικών πλοίων στην Ερυθρά Θάλασσα μετά τη συμφωνία Χαμάς – Ισραήλ – Το μήνυμα των Χούθι
Μάχες χαρακωμάτων στον ΟΛΘ; – Γιατί αγοράζει μετοχές και ο Σαββίδης
Το σήμα που έστειλε η πλευρά Σαββίδη στους μετόχους του ΟΛΘ - Ο πήχης των 27 ευρώ της δημόσιας πρότασης και η αντίδραση των Ντρέιφους
ΟΛΘ: Σε αγορές μετοχών μετά την Dreyfus προχωρά και η πλευρά Σαββίδη
Η Belterra αγόρασε μετοχές του ΟΛΘ πάνω από την τιμή των 27 ευρώ ανά μετοχή που έχει προτείνει η Dreyfus στη δημόσια πρόταση
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά