Καθυστερήσεις στις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων από τα ναυπηγεία αλλά και ακυρώσεις προσεγγίσεων στο λιμάνι της Σαγκάης και άλλα κινεζικά λιμάνια αναμένεται να επιφέρουν τα σκληρά lockdown που εφαρμόζει η κινεζική ηγεσία για τον περιορισμό των κρουσμάτων κορωνοϊού.
Τα ναυπηγεία στις επαρχίες Γιαντζού και Ζεγιάνγκ ακολούθησαν τα ναυπηγεία που έχουν έδρα τη Σαγκάη και επικαλούνται «ανωτέρα βία» για να δικαιολογήσουν καθυστερήσεις τις παραδόσεις νεότευκτων πλοίων. Ενα ναυπηγείο στη Γιαντζού επιβεβαίωσε επίσημα στο TradeWinds ότι έχει προειδοποιήσει τους πλοιοκτήτες ότι ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση νεότευκτων λόγω έλλειψης ναυπηγικών υλικών, λιπαντικών και εξοπλισμού πλοίων.
Οι καθυστερήσεις φαίνεται να προκαλούνται από τις αρνητικές συνέπειες ενός αυστηρού lockdown στη Σαγκάη, το οποίο έχει δημιουργήσει αναστάτωση στα logistics και έχει διαταράξει τις αλυσίδες εφοδιασμού στα ναυπηγεία.
Επίσης και τα ναυπηγεία της Σαγκάης αναγκάστηκαν να μπουν σε lockdown. Σε αντίθεση με τα ναυπηγεία στη Σαγκάη που βρίσκονται σε lockdown, τα ναυπηγεία στη Γιαντζού και τη Ζεγιάνγκ εξακολουθούν να λειτουργούν, αλλά η παραγωγή τους επηρεάζεται από ελλείψεις υλικών σύμφωνα με τοπικές ναυπηγικές πηγές.
Παράλληλα οι ακυρώσεις προσεγγίσεων πλοίων στο λιμάνι της Σαγκάης αναμένεται να αυξηθούν εάν το lockdown της πόλης παραμείνει σε ισχύ.
Οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν έχουν ακόμη παραλείψει το μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, το οποίο ως επί το πλείστον παραμένει σε μεγάλο βαθμό λειτουργικό, σύμφωνα με το Sea-Intelligence. Αυτό οφείλεται στο ότι τα πλοία μπορούν ακόμα να φορτώσουν και να ξεφορτώσουν φορτίο στο λιμάνι. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή δεν θα διαρκέσει επ’ αόριστον. Ηδη ορισμένες ναυτιλιακές συμπεριλαμβανομένων των Mediterranean Shipping Co και Maersk, των δύο μεγαλύτερων στον κόσμο, έχουν ήδη σταματήσει τις κρατήσεις εμπορευματοκιβωτίων και επικίνδυνων φορτίων στη Σαγκάη.
Latest News
Αυξήθηκε κατά 0,4% ο εμπορικός στόλος τον Σεπτέμβριο
Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του Σεπτεμβρίου έτους 2023 προς τον Σεπτέμβριο 2022 η αύξηση που σημειώθηκε ήταν της τάξεως του 0,1%
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International